Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Bruker Chrome på min MBP + stasjonær, android nettbrett OG på jobben så saken er ganske klar for min del Når det er sagt er safari en herlig,herlig browser i mobil/nettbrett sammenheng. Endret 7. desember 2012 av Mala 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja det er alltid godt å komme tilbake til ios og iphone. Av å til lar man seg lurte til å tro at man er lei men etter en stund på andre plattformer så melder behovet seg igjen akkurat det der har skjedd flere ganger blir lei, går tilbake, men hvis jeg får prøve iOS igjen så blir jeg minnet på hvor mye bedre det var Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Til de som lurer på å kjøpe ulås iPhonet: CDON har tilbud(!) på iPhone 5 i dag, 16gb til 4729;-. http://cdon.no/elektronikk/iphone_5_black_16gb_-_ulåst-21412536 EDIT: Nå er jeg åpenbart døgnvill, og klokka var plutselig ikke 8 lengre.. Men det er fremdeles fredag hvertfall! Endret 7. desember 2012 av Credibility Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen som har noe nytt info angående JB til iphone 5 ios 6.0.1? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hei. Vi kan opplyse at brukeren med mailadresse [email protected] på FINN.no har blitt rapportert til oss som svindel. Vi ser at du har vært i kontakt med denne brukeren i forbindelse med annonse med overskriften «Ny Iphone 5 32GB svart», og ønsker å advare da vi har mistanke om at brukeren har uærlige hensikter. Vi anbefaler at du ikke har videre kontakt med vedkommende. Geir Petter Gjefsen Sikkerhetsrådgiver [email protected] Endret 7. desember 2012 av Lami 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 CDMA har ikke mulighet for simkort, så hele simkort trayet er ikke der. Verizon sin iPhone5 har plass for simkort, og den er attpåtil ulåst så du kan pent bruke den i Norge. Støtter både CDMA og GSM. Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fikk Iphone 5 på torsdag og skaffet meg nano sim i dag men abonnementet vil ikke aktiveres før om 10 dager. Kan jeg ha nano-sim kortet i iPhone 5 slik at jeg kan høre på musikk, spille spill og sånt selv om abonnementet vil aktiveres før om 10 dager? Vurderer nesten å klippe opp min mikrosim slik at den er i samme størrelse som en nano-sim. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 10 dager er lenge, jeg hadde klippt pronto Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Men vil nano-kortet fungere selv om abonnementet ikke aktiveres før om 10 dager? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Nei, du vil ikke få noe dekning om det er det du spør om? Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Var delvis det spørsmålet jeg lette etter. Det jeg mener om det vil være i orden for Chess (skifta over til Chess nå) hvis jeg bruker nano-sim kortet selv om abonnementet aktiveres om 10 dager. Det jeg tenkte å bruke iphonen var å spille spill, musikk og ta bilder. Vil dette by på noen problemer? Spesielt hvis jeg kobler til itunes til iphonen? Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 fffffff... glemte å bruke den nanosim-kort holderen så jeg skjøv kortet inn i iphonen 5 og nå sitter den fast -.- dette er første gangen jeg eier en iphone og aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Blir bare sur av tanken av å vente til mandag for å spørre eplehuset om hjelp :/ Har prøvd å bruke to nåler for å få den ut men det fungerte ikke alle slags tips blir satt pris på Lenke til kommentar
abil Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 fffffff... glemte å bruke den nanosim-kort holderen så jeg skjøv kortet inn i iphonen 5 og nå sitter den fast -.- dette er første gangen jeg eier en iphone og aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Blir bare sur av tanken av å vente til mandag for å spørre eplehuset om hjelp :/ Har prøvd å bruke to nåler for å få den ut men det fungerte ikke alle slags tips blir satt pris på Nå vet jeg ikke hvor du bor men alle butikkene er vel oppe på søndager i jula.Så kan jo stikke innom netcomshop eller Telebutikken eller en mobilbutikk i nærheten av der du bor? Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Nå vet jeg ikke hvor du bor men alle butikkene er vel oppe på søndager i jula.Så kan jo stikke innom netcomshop eller Telebutikken eller en mobilbutikk i nærheten av der du bor? Bor i Oslo men betyr dette at de er åpne til og med i morgen? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Var delvis det spørsmålet jeg lette etter. Det jeg mener om det vil være i orden for Chess (skifta over til Chess nå) hvis jeg bruker nano-sim kortet selv om abonnementet aktiveres om 10 dager. Det jeg tenkte å bruke iphonen var å spille spill, musikk og ta bilder. Vil dette by på noen problemer? Spesielt hvis jeg kobler til itunes til iphonen? du vill ikke få noe nytte av et, så du kan like så godt bruke telefonen uten sim-kortet, men du kan jo bare ha det i telefonen så du ikke roter det bort Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Vi fikk inn en iphone 5 med simkortet stappet inn uten simtrayet. IKKE pirk inni der med binderser etc, da risikerer du å ødelegge noe. Verkstedet åpnet tlf og fikk den ut igjen. 1 Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 ... tror det er litt forsent for det brukte to nåler for å prøve å få den ut i går men til ingen nytte. Skal dra i morgen til eplehuset da teknikerne ikke var tilstede i dag. De sa at i verste fall så må jeg betale 2500kr :/ Vi fikk inn en iphone 5 med simkortet stappet inn uten simtrayet. IKKE pirk inni der med binderser etc, da risikerer du å ødelegge noe. Verkstedet åpnet tlf og fikk den ut igjen. Er det en enkel "operasjon" for å få simkortet ut av Iphonen siden du nevner "Vi fikk inn..."? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Våre teknikere åpnet opp og fjernet sim-kortet. Var en grei prosedyre som kostet kunden 299,-, så du kan være heldig! Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Så hvis jeg uheldigvis ødelagt det hullet som nano-sim skal gå inn, betyr det da 2500kr for repareringen? Jeg pirka med to nåler i den nanosim inngangen og begynner å bli ganske bekymret hvis jeg ødela den greia som leser sim kortet. Jeg har truffet flere gangen "veggen" med delvis press da jeg prøvde å få simkortet ut i går. Så til mitt spørsmål, skal det lite til for at jeg har ødelagt den greia som leser av simkortet? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 iPhone repareres vell ikke i Norge, 2500kr er vell prisen for en ny swap enhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå