1BlueAnd1White Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 fikk fiksa det og ringetoner funka :/ hva kan problemet ditt være da? prøv å reinstaller itunes Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kunne du laga en video dutorial hvor du får dem inn som toner til iphone i itunes? For da kan jeg kanskje se hva jeg egentlig gjør feil Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kunne du laga en video dutorial hvor du får dem inn som toner til iphone i itunes? For da kan jeg kanskje se hva jeg egentlig gjør feil ok, skal prøve det når jeg kommer hjem. Noen som vet om en screen-recorder til mac? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kunne du laga en video dutorial hvor du får dem inn som toner til iphone i itunes? For da kan jeg kanskje se hva jeg egentlig gjør feil Kunne du laga en video dutorial hvor du får dem inn som toner til iphone i itunes? For da kan jeg kanskje se hva jeg egentlig gjør feil her har du en video, glem alt jeg sier om at det er annerledes i windows, prøvde selv og det er helt likt. ringetone-toturial.mov Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) her har du en video, glem alt jeg sier om at det er annerledes i windows, prøvde selv og det er helt likt. gjorde akurat det du gjorde, men mptte laste ned en "extension changer" for å endre på filtype, og dro da den nye m4r fila inn igjen, men funka ikke.. Edit, prøvde nå nettop et program jeg brukte da jeg hadde 3gs, og den funka^^ Importerte rett etter konvertering! iRinger. Endret 6. desember 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
cameljockey Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Andre her som er skuffet over batterilevetiden? med min gamle iPhone 4 fikk jeg alltid som regel 12 timers bruk og 2-3 dager standby. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Andre her som er skuffet over batterilevetiden? med min gamle iPhone 4 fikk jeg alltid som regel 12 timers bruk og 2-3 dager standby. jeg hadde for ca. 2 måneder siden en iphone 4 med et helt nytt batteri, og jeg har ikke merket noe nedgang til iphone 5, heller en oppgang. ca hvor ofte må du lade den? contra hvor ofte måtte du lade 4? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 gjorde akurat det du gjorde, men mptte laste ned en "extension changer" for å endre på filtype, og dro da den nye m4r fila inn igjen, men funka ikke.. Edit, prøvde nå nettop et program jeg brukte da jeg hadde 3gs, og den funka^^ Importerte rett etter konvertering! iRinger. for å endre filtypen så trenger man ikke noe ekstra program, når du er i utforskeren så er det ettellerannet man kan gjøre for at fil-etternavnet skal vises, men siden du har fiksa det så har jo ikke det noe å si. Det er rart at det funke på skole-pcen min, men ikke på pc-en din :/ Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 for å endre filtypen så trenger man ikke noe ekstra program, når du er i utforskeren så er det ettellerannet man kan gjøre for at fil-etternavnet skal vises, men siden du har fiksa det så har jo ikke det noe å si. Det er rart at det funke på skole-pcen min, men ikke på pc-en din :/ Veldig lett i Windows 7 i hvertfall: Utforsker -> Organize -> View -> Uncheck "Hide extensions for known file types" Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 gjorde akurat det du gjorde, men mptte laste ned en "extension changer" for å endre på filtype, og dro da den nye m4r fila inn igjen, men funka ikke.. Edit, prøvde nå nettop et program jeg brukte da jeg hadde 3gs, og den funka^^ Importerte rett etter konvertering! iRinger. han under her visste hvordan man gjorde det Veldig lett i Windows 7 i hvertfall: Utforsker -> Organize -> View -> Uncheck "Hide extensions for known file types" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Javell, da var jeg atter en gang tilbake på iOS platformen. Førsteintrykket av telefonen er selvsagt veldig bra. Bestillte hvit telefon, ingen stygge skrammer å se med det blotte øye ihvertfall, så det var jo en god start bare det Må forresten si at de medfølgende ørepluggene var meget bra, til å vere nettopp medfølgende plugger. Ellers var det friskt å være tilbake til iOS etter par android telfoner altså. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja, de øreproppene imponerer virkelig, jeg måtte kjøpe de for å teste. Lurer på når det dukker opp etterligninger og hvordan de eventuelt lyder Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hva koster de løst? Liker ikke slike som sitter fast i øret da det også hvistnok er mer skadelig for hørselen (da interiøret i øret ikke får beveget seg naturlig). Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Tror jeg ga 249,- men tror Elkjøp har de litt billigere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Sånn ergonomisk var de heller ikke så verst. Blokker null støy utenfra da, så det er sagt. Men disse kan greit bli ett alternativ å ta med seg til tider. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ser fra designet at det ikke vil blokke støy. Men slike in-ears som er alternativet synes jeg lager støy igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Støyen forplanter seg bedre via. ledningene til slike in-ears ja (kommer litt ann på materialvalg). Men da har jeg i det minste plugger til forskjellige formål. Min Klipsch S4 har holdt stand i noen år nå (og tålt en maskinvask) , og spiller som aldri før! Greie å bruke på buss/tog etc. da de isolerer ute litt støy. I tillegg henger de litt i ørene om man jogger, men igjen så melder støyforplantings problematikken seg om man ikke fester ledninger smart nok. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja det er alltid godt å komme tilbake til ios og iphone. Av å til lar man seg lurte til å tro at man er lei men etter en stund på andre plattformer så melder behovet seg igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Det er faktisk helt rett. En annen ting, for nå er jeg jo en Apple fanboi..Jeg føler faktisk jeg yter bedre med Chrome i iOS en på min HTC One X (rootet med stock android)...eh ? Hva er det med iPad /iPhone og surfeopplevelser? Når det er sagt viser jo forskjellige sammenligninger av chrome og safari på youtube (random picks) at førstnevnte er hakket kvassere. Noen hos Google har gjort en god jobb i hvertfall Endret 7. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Så lenge jeg bruker Safari i OS X så bruker jeg det i iOS også, er så greit med synkronisering av bookmarks osv.. via iCloud. Eneste grunnen til at jeg bruker Safari istedenfor Chrome i OS X er på grunn av null "ClickToPlugin" extension så jeg kan få åpnet YouTube videoer rett i QuickTime, også syntes jeg det å swipe frem og tilbake fungerer og flyter bedre i Safari enn i Chrome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå