1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har ikke det nei, hører jo ringetonen greit, ment ikke meldings lyden :/ Åssen lager du ringetoner i itunes? :O det er ikke akkurat noe offisiell støtte, men hvis du høyreklikker på en sang også "vis info" eller egenskaper tror jeg i Windows. Og så finner du hvor du kan sette start og stopptid, noen sier at det bør bære kortere enn 30 sek. Etter det så høyreklikker du på sangen og lager en acc kopi. Så drar du den nye 30-sekunder lange sangen ut på skrivebordet og gjør den om til en m4r eller m4a (gjør den til det den ikke er av de). Så har du ringetoner din som du kan sende inn i iTunes Sikkert litt tungvindt forklart, men jeg skrev det med en hånd på iphonen med lillesøster på fanget 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 OK. Har funnet en fix nå: Om du har aktivert eller deaktivert iMessage, så blir funskjonaliteten inne i plussknappen feil. Om du restarter telefonen, så fungerer det igjen. Du må altså alltid restarte telefonen dersom du rører iMessage-switchen. Fint om du sjekker om det fungerer på samme måte hos deg! Jeg sender i hvert fall inn en bug-report til Apple. Skal bare sjekke om det er samme problemet i 6.1 beta først. Må bare plukke frem denne igjen. Min telefon har plutselig gått tilbake til gamle synder og oppfører seg som før igjen. Dvs den velger alltid å sende mms i stedet for sms når jeg trykker på plusstegnet. Den velger også alltid et annet nummer enn mobilnr når jeg starter en tom melding på denne måten. Har prøvd det som fikset dette før (omstart og skur av og på imessage) uten at det hjelper. Vet du om dette er noe Apple har loggført som en offisiell bug? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er det noen som kan anbefale en grei bilholder til en grei pris? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er det noen som kan anbefale en grei bilholder til en grei pris? trenger du en hoder som har skjermen mot deg sånn at du kan se den, eller en gummimatte ifra clasohlson som du legger oppå dashbordet? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 det er ikke akkurat noe offisiell støtte, men hvis du høyreklikker på en sang også "vis info" eller egenskaper tror jeg i Windows. Og så finner du hvor du kan sette start og stopptid, noen sier at det bør bære kortere enn 30 sek. Etter det så høyreklikker du på sangen og lager en acc kopi. Så drar du den nye 30-sekunder lange sangen ut på skrivebordet og gjør den om til en m4r eller m4a (gjør den til det den ikke er av de). Så har du ringetoner din som du kan sende inn i iTunes Sikkert litt tungvindt forklart, men jeg skrev det med en hånd på iphonen med lillesøster på fanget Er akurat det jeg har gjort, lagra favoitt ringetonen min i acc/m4a/m4r og mp3, men ingen ble akseptert som toner, kun som musikk.. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Er akurat det jeg har gjort, lagra favoitt ringetonen min i acc/m4a/m4r og mp3, men ingen ble akseptert som toner, kun som musikk.. gjorde du den kortere? ca 30 sekunder? jeg er ikke sikker på hva det har å si hvor kort den er men det kan være det. Nettsidene jeg var på bytte mellom å si 30 og 40 sekunder, som om det var viktig Endret 4. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 trenger du en hoder som har skjermen mot deg sånn at du kan se den, eller en gummimatte ifra clasohlson som du legger oppå dashbordet? Det første hadde vært fint. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det første hadde vært fint. da har jeg dessverre ikke noe forslag Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 trenger du en hoder som har skjermen mot deg sånn at du kan se den, eller en gummimatte ifra clasohlson som du legger oppå dashbordet? En som holder den slik at jeg kan se den. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) En som holder den slik at jeg kan se den. fant en grei blanding http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&products_id=4533&language=no&cPath=3265#kelkoo Endret 4. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 gjorde du den kortere? ca 30 sekunder? jeg er ikke sikker på hva det har å si hvor kort den er men det kan være det. Nettsidene jeg var på bytte mellom å si 30 og 40 sekunder, som om det var viktig Audiko.net konverterer sanger til iPhone Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 "Problemet" med Audiko.net er at du ender opp med relativt lav bit-rate. Det jeg gjør er at jeg bruker Audiko.net til å finne ut hvilke (maks 40 sekunder) av sangen jeg ønsker, finner ut når ringetonen min da skal starte og slutte ved å bruke Audiko.net, knoter dette inn i iTunes, lager AAC variant (256kbps, VBR) og renamer denne fra *.m4a til *m4r, drar din inn under Tones i iTunes og synkroniserer den over til telefonen. Ulempen med de fleste "hjemmemekka" ringetoner er at det generelt har et lavere lydnivå enn de som ligger på telefonen fra før av. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 iPhone bestillingen gikk smertefritt denne gangen. Ankom postkontoret i dag. Sendt fra Nederland 1. desember. Det kjedelige er at jeg ikke får anledning til å hente de før på fredag Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg kan hente den nå for deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 He, ja hadde vel vert noe det tenker jeg Flotte julegaver i det minste! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 gjorde du den kortere? ca 30 sekunder? jeg er ikke sikker på hva det har å si hvor kort den er men det kan være det. Nettsidene jeg var på bytte mellom å si 30 og 40 sekunder, som om det var viktig De ringetonene jeg har er 29 sek lange, så syns selv det er rart at jeg ikke får det til... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) De ringetonene jeg har er 29 sek lange, så syns selv det er rart at jeg ikke får det til... hmm... skal sjekke om det funker her. Har nettop oppdatert til itunes 11, kanskje det er det :/ Endret 5. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kan være det, for jeg sitter på 11. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Fungerte fint for meg med iTunes 11. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 slik endte det når jeg prøvde å sende flere toner inn i telefonen vet ikke om det har noen sammenheng, men det skjedde Film fra 05.12.12 kl. 22.38.mov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå