Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det var dem som leverte til meg. De leverte det videre til Bring i Oslo, som sendte det over til Bergen og leverte på døren. Jeg var ikke hjemme, men det gikk helt fint. En annen i familien tok imot.

De sa for øvrig at om ingen var hjemme, ble det sendt til nærmeste postkontor.

Lenke til kommentar

Akkurat ja, da har dem endret rutine siden jeg bestillte iPhone 4 for noen år siden. Da kom det ikke på tale om å legge igjen telefonen på posten...så det var rimelig mye bomskudd med å få tilpasset leveringen pga. skiftordningen min :p

Lenke til kommentar

Akkurat ja, da har dem endret rutine siden jeg bestillte iPhone 4 for noen år siden. Da kom det ikke på tale om å legge igjen telefonen på posten...så det var rimelig mye bomskudd med å få tilpasset leveringen pga. skiftordningen min :p

var det samme som når jeg bestilte macbok air mappe fra apple store. Måtte avtale en dag jeg kunne komme hjemom tidlig :/ føltes litt rart. Jeg var på skolen og midt på dagen så ringte han og det virka som om han var overaska over at jeg ikke var hjemme :p
Lenke til kommentar

Det finnes tre modeller av iPhone 5, der forskjellene ligger i hvilke mobilnett og radiofrekvenser de er tilpasset for. Prosessor og alt annet er likt:

GSM-modell A1428*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE** (bånd 4 og 17")

CDMA-modell A1429*: CDMA EV-DO Rev. A og Rev. B (800, 1900, 2100 MHz); UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE** (bånd 1, 3, 5, 13, 25")

GSM-modell A1429*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE** (bånd 1, 3, 5")

Det er den siste, GSM-modell A1429, som selges i Norge og andre land i Europa.

Kan alle benyttes i Norge? Har en bror som er på Bahamas nå og de er rimelig billige der borte så han vurderer å kjøpe med seg noen.

Lenke til kommentar

Har noen av dere iphone 5 brukere merka at meldingstonen ikke kommer da man får melding?

Kjøpte meg en meldings tone da jeg ikke kan legge til en egen grunnet ingen JB og at stock tonene suger, men det kommer ingen lyd, kun vibrering..

Og nei, har den ikke på stille modus.

Lenke til kommentar

Har noen av dere iphone 5 brukere merka at meldingstonen ikke kommer da man får melding?

Kjøpte meg en meldings tone da jeg ikke kan legge til en egen grunnet ingen JB og at stock tonene suger, men det kommer ingen lyd, kun vibrering..

Og nei, har den ikke på stille modus.

du er sikker på at du ikke har skrudd ned lyden?

du kan lett lage dine egne meldingstoner og ringetoner i itunes. Meldingstona mi er liksom en liten del midt i en sang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...