Lami Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Så på kompisen min sin svarte idag, ingen riper i den eller noe antydning. Hatt den siden torsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Har fått et mystisk hakk i siden på telefonen som burde være en indikasjon på hard medfart, men klarer ikke helt få for meg når det skal ha skjedd. Har ikke mistet telefonen en eneste gang og ikke har den en eneste ripe ellers. Mystifisk. Er fortsatt ikke fornøyd med dekningen. Heller ikke fornøyd med den nye kabelen, har vel et forholdsvis motsatt inntrykk i forhold til at den skal være så mye lettere å sette inn i mørket.. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Heller ikke fornøyd med den nye kabelen, har vel et forholdsvis motsatt inntrykk i forhold til at den skal være så mye lettere å sette inn i mørket.. mener du at du syntes den er vanskeligere å sette inn i mørket? hvordan klarte du før å se hvilken vei du hadde kabelen? nå slipper du jo å sette den i riktig vei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg skjønner heller ikke dette. Når jeg skal plugge inn min 4S i mørket, setter jeg kontakten feil vei minst 90% av gangene. Vaffal virker det sånn. Så den nye må da være uendelig mye bedre? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ser bare fordeler med den nye kabelen jeg da. Når jeg skal hive One X`en min på lading om natta ligger jeg nærmest å fingerpuler telefonen til tider. 90% av gangene møter man veggen som nevnt over her 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 mener du at du syntes den er vanskeligere å sette inn i mørket? hvordan klarte du før å se hvilken vei du hadde kabelen? nå slipper du jo å sette den i riktig vei Lettere å finne et stort hull enn et lite hull. Bommer oftere enn jeg gjør når jeg setter kvinnfolkets 4s på lading. Går raskt å lyse med telefonen ned for å se at kabelen er rett vei. Helt fint at det er likegyldig hvilken vei den settes inn, men trenger flere forsøk enn tidligere på å treffe hølet. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det ser ut som håpet om norsk Siri enda ikke er ute: http://9to5mac.com/2012/11/20/apple-hiring-folks-to-work-on-arabic-danish-dutch-finnish-norwegian-and-swedish-versions-of-siri/#more-250816 Kanskje allerede om seks måneder? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Helt fint at det er likegyldig hvilken vei den settes inn, men trenger flere forsøk enn tidligere på å treffe hølet. Man kan jo bare kjenne med fingeren hvor hullet er, vil tro det er enklere enn å måtte sjekke hvilken vei du setter den også. Men skal ikke si noe for sikkert før jeg har prøvd den selv. Endret 20. november 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg finner det mye enklere å sette inn i mørket den nye kontakten enn den gamle... Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg har iallfall funnet ut at iphone ikke er en god telefon under oppussing... Får vondt i sjelen av å bruke den med hender fulle av sparkel og tapetlim... I dag fikk jeg endelig tak i tvillingsim og en Nokia 100 til 195,- på elkjøp. Den perfekte skrotemobil! Endret 22. november 2012 av kaffegruff Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg har iallfall funnet ut at iphone ikke er en god telefon under oppussing... Får vondt i sjelen av å bruke den med hender fulle av sparkel og tapetlim... I dag fikk jeg endelig tak i tvillingsim og en Nokia 100 til 195,- på elkjøp. Den perfekte skrotemobil! haha, hadde nesten samme problemet da jeg skrudde bil Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Kunne bare kjøpt deg en griffin survivor case :-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Lettere å finne et stort hull enn et lite hull. Når jeg klarer å finne minjack hullet med fingeren i mørket og sette inn hodetelefonen så kan ikke det være så vanskelig. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Noen som har funnet en vann- og lufttett beskyttelse? Griffin hindrer ikke kondens, noe som er en ganske stor risiko i skisesongen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Emm.. Kanskje otterbox dekslene funker?? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Emm.. Kanskje otterbox dekslene funker?? Tror de bare er støtsikre Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hva med Lifeproof-casene? Litt kostbare, men de fikser sikkert biffen. http://www.lifeproof.com/ http://www.prisjakt.no/search.php?query=lifeproof Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Skandale at man ikke kan velge varsellydene som lyd til alarm. Jeg vil ha lyden "Varsel", men man kan kun velge blant ringetonene. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Fant ut hva ripene mine kom fra (har store hvite flekker bak telefonen min (svart)) Ironisk nok var det dekselet... Så nøye inn i dekselet som jeg hadde tatt på i butikken og holdt på i kanskje 2 uker før jeg tok det av og den var full av riper. Den var ren, men det var sånne små ting som på en måte stakk opp i dekselet som jeg såvidt fikk litt av med å skrape med neglen. Mobilen hang og litt løst i dekselet så den har blitt skrapet opp og ned med de tingene. Sykt irritert, kjøpte et deksel på teknikmagasinet nettop for å beskytte telefonen mot riper bak og ender opp med en helt stygg telefon full av hvite prikker. Kan jeg klage til teknikkmagasinet? Vet ikke hvem jeg kan skylde på dette, men du kan vel vente at et deksel skal kunne beskytte telefonen rett ut fra pakken? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Javell, så har jeg kommet til punktet der jeg føler for en pause fra Android igjen . Må innrømme at det frister med en sort telefon til både meg og dama, men er så utrolig skeptisk med den elendige kvaliteten som har vært. Når det er sagt er den veldig pen å se etter innlegg hvit også da. Ser det er "kun" 2 ukers leveringstid fra Apple om dagen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå