Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Har fått et mystisk hakk i siden på telefonen som burde være en indikasjon på hard medfart, men klarer ikke helt få for meg når det skal ha skjedd. Har ikke mistet telefonen en eneste gang og ikke har den en eneste ripe ellers.

Mystifisk.

Er fortsatt ikke fornøyd med dekningen.

Heller ikke fornøyd med den nye kabelen, har vel et forholdsvis motsatt inntrykk i forhold til at den skal være så mye lettere å sette inn i mørket..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg skjønner heller ikke dette. Når jeg skal plugge inn min 4S i mørket, setter jeg kontakten feil vei minst 90% av gangene. Vaffal virker det sånn. Så den nye må da være uendelig mye bedre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

mener du at du syntes den er vanskeligere å sette inn i mørket? hvordan klarte du før å se hvilken vei du hadde kabelen? nå slipper du jo å sette den i riktig vei :p

Lettere å finne et stort hull enn et lite hull.

Bommer oftere enn jeg gjør når jeg setter kvinnfolkets 4s på lading. Går raskt å lyse med telefonen ned for å se at kabelen er rett vei.

Helt fint at det er likegyldig hvilken vei den settes inn, men trenger flere forsøk enn tidligere på å treffe hølet.

Lenke til kommentar
Helt fint at det er likegyldig hvilken vei den settes inn, men trenger flere forsøk enn tidligere på å treffe hølet.

Man kan jo bare kjenne med fingeren hvor hullet er, vil tro det er enklere enn å måtte sjekke hvilken vei du setter den også. Men skal ikke si noe for sikkert før jeg har prøvd den selv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har iallfall funnet ut at iphone ikke er en god telefon under oppussing... Får vondt i sjelen av å bruke den med hender fulle av sparkel og tapetlim...

I dag fikk jeg endelig tak i tvillingsim og en Nokia 100 til 195,- på elkjøp. Den perfekte skrotemobil!

Endret av kaffegruff
Lenke til kommentar

Fant ut hva ripene mine kom fra (har store hvite flekker bak telefonen min (svart)) Ironisk nok var det dekselet... Så nøye inn i dekselet som jeg hadde tatt på i butikken og holdt på i kanskje 2 uker før jeg tok det av og den var full av riper. Den var ren, men det var sånne små ting som på en måte stakk opp i dekselet som jeg såvidt fikk litt av med å skrape med neglen. Mobilen hang og litt løst i dekselet så den har blitt skrapet opp og ned med de tingene. Sykt irritert, kjøpte et deksel på teknikmagasinet nettop for å beskytte telefonen mot riper bak og ender opp med en helt stygg telefon full av hvite prikker. Kan jeg klage til teknikkmagasinet? Vet ikke hvem jeg kan skylde på dette, men du kan vel vente at et deksel skal kunne beskytte telefonen rett ut fra pakken?

Lenke til kommentar

Javell, så har jeg kommet til punktet der jeg føler for en pause fra Android igjen :p. Må innrømme at det frister med en sort telefon til både meg og dama, men er så utrolig skeptisk med den elendige kvaliteten som har vært. Når det er sagt er den veldig pen å se etter innlegg hvit også da.

Ser det er "kun" 2 ukers leveringstid fra Apple om dagen også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...