Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men mest sannsynlig er det enda nye swap til iPhone 5 pga den enda er så ny at de ikke har fått inn defekte enda

med tanke på hvor mange som har byttet pga. riper og hakk så skal man ikke se bort i fra det. Men disse er jo også nye :)

Ja hehe:)

 

Uansett siller det ikke noen rolle om man får ny eller en med resirkulert innmat. Apple går god for at de er i frabrikkny tilstand og det er alltid nye glass og batterier så er grei ordning

Lenke til kommentar

Jaja, merket akkurat en stor ripe på skjermen på min iphone 5. Hvordan den oppstod vet ikke jeg. Har den aldri i samme lomme som aldri ting og bruker et hardcover deksel. Dekkes det av granati??

Har hatt den i en uke. Det er på en måte en lang og tynn en som går fra bunnen til ca 3/4 opp skjermen på skrå. Ikke så tydelig når mobilen er på men når den er av, spesielt når den blir truffet av direkte sol-lys ser det veldig stygt ut. Også har jeg hørt at det er veeldig lett å bytte skjerm, betyr det at det og er mye billigere å få den byttet av eksperter?

Endret av KingInTheNorth
Lenke til kommentar

I starten (6mnd) var jeg veldig nøye med å ikke få riper på min iP4, det hemmet dog bruken og nå bryr jeg meg ikke en meter og bruker den i alle sammenhenger og det er masse små fine solriper i skjermen som aldri sjenerer meg. :) Ikke la dingsen eie deg. Det er som med bil, du får den helt strøken ut av butikken, men du kan nesten banne på at første gang på et kjøpesenter så har du en liten fin bulk et sted.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting jeg reagrer på med iPhone 5 som jeg syns er kjipt er at volumet er mye lavere. Før kunne jeg aldri ha det på fullt hvis jeg hørte på musikk via headset. Nå er det mye lavere og når man nærmer seg fullt volum advarer den mot det ved at prikkene blir røde, noe som i utgangspunktet bare er bra, men irriterende at telefoskjermen skrur seg på. Men det mest irriterende er at volumet er så mye lavere.

Lenke til kommentar

En ting jeg reagrer på med iPhone 5 som jeg syns er kjipt er at volumet er mye lavere. Før kunne jeg aldri ha det på fullt hvis jeg hørte på musikk via headset. Nå er det mye lavere og når man nærmer seg fullt volum advarer den mot det ved at prikkene blir røde, noe som i utgangspunktet bare er bra, men irriterende at telefoskjermen skrur seg på. Men det mest irriterende er at volumet er så mye lavere.

 

Hva slags mobil hadde du før? Jeg kan ikke engang ha på fullt før ørene mine sprenger. Har den maks på 2 røde prikker elns om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...