Mala Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Kanskje vi endelig får en liten oppussing av iOS de neste årene? http://www.apple.com/pr/library/2012/10/29Apple-Announces-Changes-to-Increase-Collaboration-Across-Hardware-Software-Services.html http://www.theverge.com/2012/10/29/3574022/apple-scott-forstall-ios-6-maps-apology-letter Endret 30. oktober 2012 av Mala Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Håper dette er et tegn på at selv Apple skjønner at iOS har stagnert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Mala/ahpadt: Det hadde ikke minst vært en større grunn til å vurdere iPhone 5/5S. Men jeg vet ikke helt om jeg liker måte saken rundt "Scott Forstall" blir håndtert i media. Det blir litt for mye skittentøyvask i offentlig media og uthenging av én person (selv om det sikkert er rett person). På en side kan jeg forstå at Forstall ikke ønsket å sette navnet sitt på et slikt brev og dermed ta hele ansvaret for problemer som kanskje stammer fra andre instanser. Spesielt hvis dette var et hjertebarn og et produkt han var stolt av og som i alle andre aspekter var godt gjennomført men desverre snublet hardt i datagrunnlaget levert via en samarbeidspartner. På den annen siden innebærer jo stillingen å ta dette ansvaret, for hele produktet, og da må faglig stolthet og lignende skyves under teppet og man må finne seg i å stå skolerett med lua i hånden. Tim Cook derimot var moden nok som leder til å ta ansvaret, noe man også forventer. Derimot er det ingen pen sak å la sine overordnede unnskylde seg på dine vegne. Men uansett å slarve i media om "interne konflikter og fiender i ledelsen" osv. det blir noe smakløst for min del. Drama finnes i de fleste bedrifter men hvor offentlig det skal være er en annen sak. Endret 30. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 iPhone 5 er den første iPhonen jeg har hatt hvor jeg får brukt iMessage. Jeg elsker måten det er blitt interegrert i meldings-appen, sånn at alt skjer automatisk. -- Ellers lurer jeg på om det finnes en enkel måte for å overføre video til Macen uten å koble seg til via kabel? Tenker selvfølgelig på full kvalitet. Prøvde å sende e-post til med selv, men da fikk jeg ikke full kvalitet på det. skru på automatisk bildestrøm så blir slik lastet opp i icloud og du kan få det automatisk inn i iphoto Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 skru på automatisk bildestrøm så blir slik lastet opp i icloud og du kan få det automatisk inn i iphoto Nope, den overfører bare bilder. Men ordnet seg med Dropbox. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) For å få en endelig avklaring på en issue som ofte kommer opp som en fordel / ulempe i valg av enhet, så kan det være greit å vite hva Google (Android) sier om dette. By Jerry Hildenbrand | Jul 09 2012 | 3:13 pm | 216 COMMENTSThe lack of an SD card in Nexus devices is nothing new, and we've been over this issue already when the Galaxy Nexus first appeared. We got tired of seeing OEMs include many GB of internal storage for music, while users were still running out of space for apps and data. This approach lets us merge everything on one volume, which is way better.-- Dan Morrill, Android engineer at Google http://www.androidcentral.com/why-nexus-devices-have-no-sd-card Det som slo meg her var at dette er et av momentene Apple også oppga som årsak til at de har valgt å ikke gi denne muligheten. Edit: Dette er ikke for å skape en "vs vs" diskusjon men ser det som en god opplysning ift. hva leverandørene selv mener rundt temaet. Endret 31. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Er det bare på Apple.no jeg kan bestille iPhone 5 uten binding? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Min 5er har stått med levering 31/10 - 6/11 og den har ikke blitt merka som sendt enda en gang... :/ EDIT: 21:47: Preparing for shipment \m/ Endret 31. oktober 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
Phantomwar Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Hei! Noen som har forslag på diskre deksler eller rammer som passer godt til en svart iPhone 5? Vurderer litt Macally Frame som Humac selger.....? Har hørt at Aluminium ramme vil svekke dekningsgraden på telefonen... Endret 31. oktober 2012 av Phantomwar Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fick min vita 16gb i dag, kommer från en 3 år gammal google nexus one. Oj vilken skillnad på allt. Telefoner har verkligen gått framåt i prestanda på dessa år. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hei! Noen som har forslag på diskre deksler eller rammer som passer godt til en svart iPhone 5? Vurderer litt Macally Frame som Humac selger.....? Har hørt at Aluminium ramme vil svekke dekningsgraden på telefonen... den som er mest diskré og passer best må da være den fra Apple selv. Man får nesten ikke mindre og man kan legge fra seg telefonen uten at noe av telefonen kommer nedi http://store.apple.com/no/product/MC668ZM/B/bumper-for-apple-iphone-4-hvit?fnode=47 Lenke til kommentar
Phantomwar Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Hei! Noen som har forslag på diskre deksler eller rammer som passer godt til en svart iPhone 5? Vurderer litt Macally Frame som Humac selger.....? Har hørt at Aluminium ramme vil svekke dekningsgraden på telefonen... den som er mest diskré og passer best må da være den fra Apple selv. Man får nesten ikke mindre og man kan legge fra seg telefonen uten at noe av telefonen kommer nedi http://store.apple.c...4-hvit?fnode=47 Ser bra ut den, men kan ikke finne noen slike på Apple Store som passer til iPhone 5.... Her er en tilsvarende fra Humac til iPhone 5: http://shop.humac.no/pi/Macally_Frame_iPhone_5_14438_.aspx Endret 31. oktober 2012 av Phantomwar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Interessant. En stk iphone 5 ligger klin inntil en iphone 4 her på bordet, dekningen på 4 er 3 streker, dekningen på 5 er 1 strek. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vet ikke om de påvirker hverandre i negativ retning når de ligger så nære, men ville prøvd å kun ha en på bordet om gangen og deretter sjekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har prøvd det også, akkurat her jeg er nå har 4 bedre dekning, noe som er forholdsvis merkverdig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Syns også den gamle har generelt bedre dekning. Restart telefonen og du ser det går opp litt Endret 1. november 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Merkelig. Jeg opplever at dekningen på min nye er bedre enn min gamle 3GS. Kanskje det er innbilning, men det er hva jeg opplever i hvert fall. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg er alltid litt skeptisk til dekningsvisning da det også er avhengig av programvaren som gir en visuell presentasjon. Hvilke dBm verdier viser de? Min iP4 viser nå -78 på edge dekning, innomhus. Her er det generelt veldig dårlig 3G dekning inne. Endret 1. november 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Prøv å slå inn *3001#12345#* Og se på signalstyrken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå