Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, okay takk for svarene.

Men tenker å få kjøpt i USA. Hvis jeg kjøper fra en Apple butikk, og finner ut timer seinere at den har riper i seg, kan jeg gå tilbake til butikken og kreve en ny? En ny helt til jeg får en uten riper fra fabrikk?

Nå vet ikke jeg hvordan det er med iPhone kjøp i utlandet, men du kan vel høre i butikken om de kan åpne den med deg og sjekke riper? Slik som de gjør i Norge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Vet ikke helt hvor imponert jeg er over batterilevetiden.

Telefonen var 100% ladet kl 01, satte på 3 alarmer

Telefonen har vært generelt lite i bruk etter jeg stod opp 06:30, har sendt et par tekstmeldinger og hørt på musikk i 10min.

Sjekker etter epost hvert 30min.

Er nede i 88%

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Får se om det har noen effekt.

Edge oppleves som tregere enn på iphone 4, men dette er vel mest sannsynligvis jeg som lures til å tro det.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor imponert jeg er over batterilevetiden.

Telefonen var 100% ladet kl 01, satte på 3 alarmer

Telefonen har vært generelt lite i bruk etter jeg stod opp 06:30, har sendt et par tekstmeldinger og hørt på musikk i 10min.

Sjekker etter epost hvert 30min.

Er nede i 88%

Det å kjøre mail oppdateringer hvert 30 min suger muuucho strøm, gjør det med min nåværende 3GS ihvertfall.

Lenke til kommentar

88% Virker ikke så ille for oss som har eldre telefoner , min HTC Desire fra 2010 er nede på 75 % om jeg bruker Wifi og mobilt bredbånd for å sjekke epost osv etter allerede en 30min.

Ellers så ser det ut som ting har roet seg i tråden her, men rapporter gjerne inn poster / enkeltpersoner som dere ser går bevist inn for å ødelegge her i tråden ! Blir Bonus karma på de som gjør dette riktig!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips,, jeg har både 4s og 5 mitt problem er at jeg bruker bluthoot øreplugg, da har jo seff ikke den i øret hele tiden, mitt prøb er at det da ikke kommer varsel lyder på mail meld etc på tlf,, finner ikke ut noe på innstillinger om det, det hadde jo hjelpet vist jeg fikk den til å vibrere på meld men får ikke til det heller,,, tips å råd taes i mot med stor takk :-)

Lenke til kommentar

Fikk min iPhone 5 i går, og må si jeg er positivt overrasket over iOS6. Trodde alt skulle være helt "håpløst" etter hva jeg har sett i media og kommentarer. Men det var da slett ikke ille? Det virker som de har tatt en skikkelig oppvask i GUIet, gjort ting mer clean og sømløst, noe jeg liker svært godt. Prøvde maps, og den er jo veldig snasen ettersom man kan bruke fingrene i alle mulige former, og det er mulig å se høyde (fjell osv). Noen glitches er det jo, men faktisk ganske brukbart. Mangler detaljnivået i småveier osv enda, dog.

Ellers syntes jeg det var en markant forskjell i vekt vs 4/4S. Nesten så 5'ern er for lett. Liker at det er litt tyngde, det er for meg forbundet med kvalitet. Syntes det blir teit når den veier så lite som den gjør nå.

Syntes byggekvaliteten er på topp, dog. Er som å holde i en solid klump, som ikke knirker eller gir tegn for å ha slark og lignende i chassiet. Det er bra! Spesielt når man ser på konkurrentene...

Alt i alt fornøyd, så gleder meg til å bli mer kjent med den.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg derimot synes ikke den var lett, men for all del, absolutt godkjent. Faktisk liker jeg at det var litt tyngde, i likhet med deg. Testet også ut map-appen og den fungerte fint når den skulle navigere til hytta som ligger litt bortgjemt på Oppdal, fra Smøla. Funket også fint fra Røros til en konkret adresse i Trondheim og fra Røros til Oppdal og videre til Molde og deretter Kristiansund. Mao, bra for mitt bruk. Batterilvetiden kunne vært bedre dog men jeg antar at den bedrer seg etterhvert. Alt i alt er jeg strålende fornøyd, deilig å endelig ha en iphone, var så vanvittig lei av Android og alt knotet med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...