Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan fortelle meg steg for steg hvordan jeg får synket min google kalender med kalenderen på telefonen?

*siden det ble tatt ille opp av en bruker, slettet jeg det jeg trodde var en uskyldig spøk fra denne kommentaren*. God helg :). Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, okay takk for svarene.

Men tenker å få kjøpt i USA. Hvis jeg kjøper fra en Apple butikk, og finner ut timer seinere at den har riper i seg, kan jeg gå tilbake til butikken og kreve en ny? En ny helt til jeg får en uten riper fra fabrikk?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min iPhone siden den 27 og har allerede oppdaget disse feilene:

- Tastaturet "blinker", noen av tastene får hvite streker i seg som blinker helt til jeg legger det ned og åpner det igjen.

- Som en her tidligere sa, har jeg også begynt å få grønnskjær i nederste delen av skjermen i hjørnene etter at mobilen har vært i dvale.

- Skjermstyrken blir automatisk lavere når jeg slår skjermen nå, dette skjer etter at mobilen har vært i dvale en stund.

Sendt Mail til Humac på Oslo City, og de sa at den må på service. Vedder på at jeg ikke får den tilbake før 3 uker etter eller noe. Noen andre som har klaget på sin om de problemene over?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...