Lami Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Når iPhonen kommer til tollen, må dere ta betale 25% moms? Jeg vurderer å få iPhone 5 sendt fra Roma med Courier International. Vil jeg måtte betale 25% moms på den? Hvis dere ser på Escrow siden på linken over, hvordan det fungerer (hvis det hjelper.) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ikke hvis man handler fra Apple.no, nei. Da betaler man momsen med en gang. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Vet du hvordan Courier International gjør det? Må jeg betale momsen når den kommer til Oslo hvis den blir skjekket? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Når man kjøper fra utlandet gjelder norske tollregler. Kjøper man fra en aktør i Norge er alt sørget for. Endret 16. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Vet du hvordan Courier International gjør det? Må jeg betale momsen når den kommer til Oslo hvis den blir skjekket? Ja. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 http://www.anandtech.com/show/6330/the-iphone-5-review Er denne linket til tidligere? 4 Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Nei! Takker for link, da har jeg lesestoff i kveld! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Huff, jo mer jeg leser om den jo mer vil jeg ha en :/ 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Har bestilt fra apple.no og trodde det skulle gå fint å vente i 4 uker siden jeg har iP4, men pappa ble litt utålmodig og ville kjøpe fireren min nå. SÅ jeg er stuck med en htc hero i noen uker til Endret 17. oktober 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det kvalifiserer nesten til å måtte gå med svart sørgebånd på armen, både ventetiden og at du må bruke en HTC Hero 2 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Fikk muligheten til å tafse litt på en svart iphone 5 på min lokale elkjøp. Syns byggekvaliteten, formen og vekta var topnotch! Men... Jeg syns godt at ios er klar for en real makeover. For meg, personlig, så virker det rett og slett gammeldags, selv om det virker solid som stein. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 iOS er ganske moden for en overhaling. I det minste er den overmoden for å gi tilgang til widgets!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg syns godt at ios er klar for en real makeover. For meg, personlig, så virker det rett og slett gammeldags, selv om det virker solid som stein. Tror ikke mange er uenig med deg der. Jeg hadde håpet på en visuell overhaling av iOS, men fikk ikke det denne gang. iPhone 5 er likevel en bunnsolid telefon og etter snart to år med Android, så er det godt å komme tilbake til trygge iOS, selv om det begynner å bli litt _kjedelig_ Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 ios er sånn at man blir ganske lei det etter en god stund, men etter at man da har brukt android i ett år så er det ganske chill å gå tilbake til ios gleder meg syyyykt til å få iP5 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) iOS er ganske moden for en overhaling. I det minste er den overmoden for å gi tilgang til widgets!! Klokke har du alltid øverst på hjemmeskjermen, været vises i Notifications Center eller egen app, og dermed er vel "nytteverdien" slik jeg har sett folk bruker widgets stort sett dekket... Endret 18. oktober 2012 av Newton Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 hehe.. kunne gjerne hatt vær og dagens kalenderoppføringer... 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) iOS er ganske moden for en overhaling. I det minste er den overmoden for å gi tilgang til widgets!! Helt enig at iOS er moden for en overhaling slik den fikk med iOS4. Og det er mange jeg gjerne skulle hatt i iOS som ikke er der nå, dog klarer jeg meg uten selv om jeg merker det er noen savn til tider. Der i mot er det alikevel iOS som leverer grunnfjøla jeg trenger best. PS! Riktignok har vi fått veldig mange ting med iOS5 og 6, men det er helt klart noen basis ting jeg fortsatt savner samt en UI overhaling. Endret 18. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Ingen som tilfeldigvis har en reservasjonslink på en iPhone 5, 16 GB svart med Djuice til overs? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Noen som kan fortelle meg steg for steg hvordan jeg får synket min google kalender med kalenderen på telefonen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Noen som kan fortelle meg steg for steg hvordan jeg får synket min google kalender med kalenderen på telefonen? Du må legge til Google-kontoen som en Microsoft Exchange-konto. Bare følg stegene her: http://support.google.com/a/users/bin/answer.py?hl=en&answer=138740 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå