Punainen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg henta pakken fra post i butikk for et par timer siden og klarte å glemme kvitteringen. Jeg skrev under på den touch maskinen med pen og spurte om det var alt. Jada, sa den butikkansatte... så det var egentlig begge sin feil. Spiller dette noen stor rolle selv om jeg skal ha mobilforsikring? Tenker det bare er viktig for når om du evnt skal selge den og har kjøpt den senere enn da den kom ut. Spiller vell ingen rolle med kvittering da ieg sier jeg kjøpte den da den kom ut? Jeg har bestilt fra djuice (all in M) og lurer på sånn når jeg får PIN kode brevet og hvor lang tid det tar før mitt nye nr blir aktivert. ? Tenkte det skulle komme samme dag, men kan jeg regne med å få det i posten på Mandag? Takk Kvitteringen fra posten viser bare at du har hentet en pakke med akkuratt det kollinummeret pakken din hadde. Ser ikke hvorfor det skal være et problem om du ikke har den? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Vurderer sterkt å selge min svarte på 64GB. Den har bitte små hakk som nesten alle telefonene har, men da står jeg uten telefon, siden jeg solgte min 4S for 1 dag siden. Har bumper med bak beskyttelse og hele greia, men de hakkene irriterer meg fryktelig når jeg tar den ut av bumperen for å vise den til venner. Ingen andre har sett de, men likevel. Apple, y u no make flawless iPhones! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 På grunn av en uanstendig mengde rapporteringer fra denne tråden kommer vi til å sette ekstra fokus på den. Ufin oppførsel vil bli slettet fortløpende og advarsler og/eller utestengelser kan bli vurdert. 9 Lenke til kommentar
cameljockey Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Staar paa brevet med sim naar den blir aktivert. Det er hvis du har valgt aa portere ditt gamle nr. Hvis det er nytt, saa funker det med en gang vil jeg tro. Takk for kjapt svar. Da må jeg nesten bare vente på PIN koden! Kvitteringen fra posten viser bare at du har hentet en pakke med akkuratt det kollinummeret pakken din hadde. Ser ikke hvorfor det skal være et problem om du ikke har den? Aha, ok. Vet du om kvitteringen da kommer med PIN og faktura jeg må betale (som ikke har kommet enda)? Lenke til kommentar
snoflaks Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har en iPhone 5 sort 64 GB, men skulle egentlig hatt en hvit en i samme størrelse. Noen her inne som har den hvite 64 GB som ønsker å bytte mot min sorte? Min er så klart helt strøken og ser ut som ny. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Moderatormelding Ett innlegg fjernet for åpenbar trolling. Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Følelsen jeg får av Android er at det virker uferdig. Har samme følelsen. Stadig utvikling i nye versjoner men gode funksjoner, men det faktum at du ikke engang kan ta screenshot av skjermen din uten å roote og legge inn et program er litt utrolig (Ja, vet noen fabrikanter har lagt det inn by default, men det ligger ikke i helt stock Android fra Google). Kanskje du skulle begrense deg til å utale deg om eplekart og andre saker du vet litt om? http://www.tech-recipes.com/rx/24374/android-ics-how-to-screen-capture/ Har mange Androiddingser, men langt i fra fan-boy. Er en teknolog som hadde foretrukket mobil OS som ligger nærmere Linux som MeeGoo og Tizen, desverre har ikke disse fått noe særlig utbredelse. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Kanskje du skulle begrense deg til å utale deg om eplekart og andre saker du vet litt om? Det må være en ny funksjon som ikke var tilstede den gangen jeg trengte det for en god stund siden. Og du trenger forøvrig ikke være så forbanna spydig. Du virker som en typisk Android-"bedreviter" og det klær deg jævlig dårlig. Endret 7. oktober 2012 av MartinF 4 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vurderer sterkt å selge min svarte på 64GB. Den har bitte små hakk som nesten alle telefonene har, men da står jeg uten telefon, siden jeg solgte min 4S for 1 dag siden. Har bumper med bak beskyttelse og hele greia, men de hakkene irriterer meg fryktelig når jeg tar den ut av bumperen for å vise den til venner. Ingen andre har sett de, men likevel. Apple, y u no make flawless iPhones! Solgte min til en som ikke brydde seg. Orket ikke å se hakkene som ingen andre la merke til :-/ Får heller kjøpe en litt senere enten over disk eller når det begynner å komme meldinger om at problemet er løst. Ellers er det jo helt utrolig at dette har skjedd i utgangspunktet. Skulle jo tro at kvalitetskontrollen var så streng at telefoner med skade ikke skulle slippe ut av fabrikken. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det morsomme er jo at de skryter over presisjonen på fabrikken i videoen om iphonen 3 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Spørs om dette er utenfor Apples kontroll. Fabrikken skal selv kjøre streng kvalitetskontroll, så her har nok noe sviktet. 1 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Godt mulig, men Apple har jo uansett sviktet de også siden de åpenbart ikke har sørget for at telefonene kvalitetssikres på langt nær godt nok før de havner i butikken. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hvis det er brudd på Apples kvalitetskrav vil det nok få følger for produsenten, men slikt får vi nok neppe høre stort om. Det blir nok som vanlig vinklet mot Apple. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Det morsomme er jo at de skryter over presisjonen på fabrikken i videoen om iphonen Blir egentlig litt småkvalm av sånne videoer, spesielt Jonathan Ive..er bare noe med den fyren jeg ikke takler Uansett en kar som virkelig skal ha skryt for jobben han har gjort i Apple. Tror rett og slett denne sviktende kvalitetsikringen skyldes hastverk. Endret 7. oktober 2012 av Mala Lenke til kommentar
Markkusss Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Er det noen her som har gått fra SG3 til iPhone 5? Hvorfor gjorde du det? Er det lett å bli vandt til 0,8' mindre skjerm? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg gikk fra s3 til iphone 4 mens jeg venter på 5 ern kommer. Gjorde det pga enkeltheten og synkroniseringen av musikk var lettere:). 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Må faktisk si jeg savner iTunes og musikk syncen altså. Må være en av de få Android brukerne her inne som syns iTunes er greit 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Må faktisk si jeg savner iTunes og musikk syncen altså. Må være en av de få Android brukerne her inne som syns iTunes er greit Stort kryss i taket!! Men så er jo du en av de som tenker selv 3 Lenke til kommentar
esten05 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Er det flere som sliter med at når man ringer, ringer det en gang, så blir det helt stille, helt til den jeg ringer til tar den selvfølgelig? Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Må faktisk si jeg savner iTunes og musikk syncen altså. Må være en av de få Android brukerne her inne som syns iTunes er greit Må si meg enig i det. Glad i iTunes selv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå