Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Den eneste kvalmen jeg har vært borti i denne tråden er at tilfeldige brukere (altså hverken trådstarter eller moderator/veileder) prøver å sette munnbind på deg om du prøver å ytre noe relevant som de ikke liker å høre.

Det er da merkverdig at moderatorer sier og gjør akkurat det samme, om det er "kvalme". Men nå trodde jeg du var ferdig med denne saken og at vi endelig kan få tråden on-topic igjen.

Merkelig at hovedposten min ikke ble slettet da. Jeg er ferdig med å diskutere saken, ja. Jeg kommer heller aldri til å diskutere noe som helst med deg igjen. Kritisere en bruker for å fortelle at kameraten hans har fått to iPhones med riper. Maken til tull du bruker tastaturet ditt til.

Endret av kekepops
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste kvalmen jeg har vært borti i denne tråden er at tilfeldige brukere (altså hverken trådstarter eller moderator/veileder) prøver å sette munnbind på deg om du prøver å ytre noe relevant som de ikke liker å høre.

Det er da merkverdig at moderatorer sier og gjør akkurat det samme, om det er "kvalme". Men nå trodde jeg du var ferdig med denne saken og at vi endelig kan få tråden on-topic igjen.

Merkelig at hovedposten min ikke ble slettet da. Jeg er ferdig med å diskutere saken, ja. Jeg kommer heller aldri til å diskutere noe som helst med deg igjen. Kritisere en bruker for å fortelle at kameraten hans har fått to iPhones med riper. Maken til tull du bruker tastaturet ditt til.

Jeg forstår at du ikke evner å ta til deg hvorfor man blir lei av Android innlegg i en Apple tråd. Vi får se om moderatorene velger å gjøre noe mer med denne generelle situasjonen (tenker da i grunn ikke på deg, men den verste delen av det). Jeg har vært borte i et par dager og trodde virkelig du hadde kommet deg videre fra dette nå, å fortsatt holde liv i denne diiskusjonen og andre innlegg du har kommet med rundt dette minner veldig om trolling.

Det var i utgangspunktet ikke noe fornærmende med hovedposten din (derav ikke like relevant å fjerne), men mange i denne tråden er lei av innlegg om Android, at du fikk tilsnakk fra meg var som jeg sa et resultat av totalen vi opplever i tråder som dette. Jeg synes heller ikke man skal oppfordre til eller forsvare "trolling mot android" i en Apple tråd eller "trolling mot Apple" i en Android tråd selv om jeg ser at dette virker helt akseptabelt for mange. Jeg synes ikke det bidrar til et bedre miljø i en noe betent kategori. Hadde ikke kategorien vært så preget av denne problematikken hadde nok mange hatt en høyere terskel/toleranse for dette.

Jeg anser for andre gang denne diskusjonen avsluttet og kommer ikke til å svare på flere innlegg rundt dette selv om det skulle dras opp igjen.

Endret av Theo343
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jepp, det er de som strekker seg langs hele...

Jeg hadde levert den tilbake ASAP. Sånne striper kan du jo ikke godta?

Vil levere tilbake, men bestilte via nett så da må jeg vel sende den tilbake i posten også få en ny, men de er jo utsolgt. Vil ikke være uten telefon frem til november liksom. Kan jeg kreve å få beholde telefonen frem til jeg får en ny?

Lenke til kommentar

Evt. legg den ut på finn.no og bli kvitt den raskt, var en annen kar her inne som fikk solgt sin med hakk i ganske raskt ihvertfall. Om du ikke orker alt stresset såklart. Men dette er jo noe Apple vinner på da sånn sett..

Så bestiller du deg en ny, og håper på at du får et eksemplar fra nye batchene. Ventetid ja, men hvem vil vel ikke ha en strøken telefon når man slenger ut over 5 laken?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Får ikke gjort det mtp. at jeg kjøpte med abonnement. Bestilte fra Tele2. Burde jeg ringe kundeservice til Apple eller Tele2? Hørt at Apple er utrolig hyggelige angående dette i USA hvertfall. Der var det en kar som fikk beholde telefonen frem til han fikk en pakke med en ny en hvor det fulgte med en eske han skulle returnere den gamle i.

Lenke til kommentar

Hva er spesifikt årsaken (-e) til den lange leveringstiden på iphone 5 kjøpt på apple sine nettsider? Er det alle problemene med førstebatchen, for lav produksjon og for stor etterspørsel eller begge deler?

Jeg kan ikke huske at det har vært slik en hinsides lang leveringstid tidligere ved oppdatering av appleprodukter...

Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute og flydd med United Airlines, og fått testet ut Passbook på iPhone 5 og i iOS6, kan bekrefte at det fungerer meget bra.

Boardingkort kommer automatisk opp på telefonen når man ankommer flyplassen, med oppdatert terminal, gate og tider.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute og flydd med United Airlines, og fått testet ut Passbook på iPhone 5 og i iOS6, kan bekrefte at det fungerer meget bra.

Boardingkort kommer automatisk opp på telefonen når man ankommer flyplassen, med oppdatert terminal, gate og tider.

Imponerende! Håper flere tjenester blir tilgjengelig med tiden! :)
Lenke til kommentar

Jeg henta pakken fra post i butikk for et par timer siden og klarte å glemme kvitteringen. Jeg skrev under på den touch maskinen med pen og spurte om det var alt. Jada, sa den butikkansatte... så det var egentlig begge sin feil.

Spiller dette noen stor rolle selv om jeg skal ha mobilforsikring?

Tenker det bare er viktig for når om du evnt skal selge den og har kjøpt den senere enn da den kom ut.

Spiller vell ingen rolle med kvittering da ieg sier jeg kjøpte den da den kom ut?

Jeg har bestilt fra djuice (all in M) og lurer på sånn når jeg får PIN kode brevet og hvor lang tid det tar før mitt nye nr blir aktivert. ? Tenkte det skulle komme samme dag, men kan jeg regne med å få det i posten på Mandag?

Takk

Endret av cameljockey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...