Christoffero89 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg gikk over til android og har nå vendt tilbake. Hvorfor? Fordi det er sømløst og fungerer brest 1 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Bestilte hvit 32 gb iphone 5 i går. Antatt levering 2. - 8. november... Sjukt lang ventetid. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Jeg har i likhet med Christoffer vært iPhone-bruker, byttet over til Android-telefoner - for deretter å vende tilbake igjen? Hvorfor? Fordi jeg rent personlig synes at telefonen ser mer stilfull ut, at operativsystemet er en god del bedre og fordi jeg det passer meg bedre med iOS/iPhone enn f.eks Android/Samsung. Etter at den nye iPaden kom i hus i fjor(?) merket jeg plutselig hvor tregt Android var kontra iOS. Endret 5. oktober 2012 av Melvin1907 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er jeg den eneste som har problemer med å forstå hvorfor det er "trolling" å sammenligne iPhone 5 med andre telefoner i denne tråden? Er det slik at vi prøver å lage en runkesirkel med iPhone 5 i midten? Haha. Men lurte egentlig på det samme. Synes Kekepops kom med et svært reflektert og velskrevet innlegg, hvor han illustrerer hvorfor han selv ikke gikk for iPhone denne gangen. Det må da være lov? Og selv om mange av dere her inne har prøvd Android, og ikke liker det, så er det ikke sikkert alle har det. Enig i at trolling er irriterende. Men dette er langt fra trolling. Mange Android-fans kan være rappkjefta og irriterende. Men Apple-fans har en tendens til å være i overkant hårsåre. Why can't we just all get along? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har i likhet med Christoffer vært iPhone-bruker, byttet over til Android-telefoner - for deretter å vende tilbake igjen? Hvorfor? Fordi jeg rent personlig synes at telefonen ser mer stilfull ut, at operativsystemet er en god del bedre og fordi jeg det passer meg bedre med iOS/iPhone enn f.eks Android/Samsung. Etter at den nye iPaden kom i hus i fjor(?) merket jeg plutselig hvor tregt Android var kontra iOS. This. Er i samme båt selv. Hadde iPhone, iPad og Mac men bestemte meg for å prøve Android som min neste mobil. Har nå hatt Nexus S i 1,5 år men gleder meg til å komme tilbake til iOS. Jeg liker valgmulighetene i Android, men det er tregt, uresponsivt, programmer kræsjer i hytt og pine, og ikke minst er programutvalget dårligere enn på iOS. Nå blir jeg forhåpentligvis værende hos Apple en stund fremover. 2 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Har siklet en god stund på iPhone 5 32GB Sort og har lenge vurdert å kjøpe den (med abonnement). Lest både forum og tester opp og ned. Har nå en Android mobil (HTC Sensation) som jeg begynner å bli passe lei. Har kun hatt 2 mobiler iløpet av mitt liv, og jeg har derfor ingen erfaringer med Apple i det hele tatt! Setter stor pris på tilbakemeldinger om iPhone 5! Hvis det blir til at jeg kjøper den (noe det ser ut til at jeg gjør) så kommer jeg til å kjøpe den med Telenor Komplett M etter nyttår (har fribruk av data ut 2012, så venter med å kjøpe den til etter det). Så det jeg lurer på er om prisen vil bli redusert frem til nyttår, eller om den vil holde seg stabil. På forhånd takk for tilbakemeldinger! Endret 5. oktober 2012 av Nystad97 Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ligger vel alltid på samme pris, helt til et ny utgave blir lansert. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ligger vel alltid på samme pris, helt til et ny utgave blir lansert. Er nok sant det, men tenkte også på det at prisen synker når mobilen har vært en stund på markedet. Kommer vel også noen tilbud hvor prisen blir mer akseptabel... Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har i likhet med Christoffer vært iPhone-bruker, byttet over til Android-telefoner - for deretter å vende tilbake igjen? Hvorfor? Fordi jeg rent personlig synes at telefonen ser mer stilfull ut, at operativsystemet er en god del bedre og fordi jeg det passer meg bedre med iOS/iPhone enn f.eks Android/Samsung. Etter at den nye iPaden kom i hus i fjor(?) merket jeg plutselig hvor tregt Android var kontra iOS. This. Er i samme båt selv. Hadde iPhone, iPad og Mac men bestemte meg for å prøve Android som min neste mobil. Har nå hatt Nexus S i 1,5 år men gleder meg til å komme tilbake til iOS. Jeg liker valgmulighetene i Android, men det er tregt, uresponsivt, programmer kræsjer i hytt og pine, og ikke minst er programutvalget dårligere enn på iOS. Nå blir jeg forhåpentligvis værende hos Apple en stund fremover. Jeg støtter det du sier om Android fullt ut MartinF! Har selv en Android mobil (HTC Sensation) hvor jeg opplever akuratt det samme som du skriver! Dette er hovedgrunnen til at jeg vurderer sterkt å bytte til iPhone 5! 1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kameraet i iPhone 5 tar flotte bilder, men sliter med innendørs motiver hvis de beveger seg. Tok noen bilder av noen som danset, og det ble ikke spesielt bra. Mye uskarpt. Det er vel ingen 'sportsinnstilling' å ty til på denne telefonen. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kameraet er fremdeles avhengig av lys for å få ned lukkertiden, men pixelbinning burde hjelpe litt i allefall. Prøv å hold det helt i ro og se om de små bevegelsene man (ufrivillig) har når man tar bilde forsterker motivets bevegelser. Kanskje finnes det en app som fikser biffen, det finnes en som tar 1080P video i 60 fps. Da blir bildet litt mørkere. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kameraet er fremdeles avhengig av lys for å få ned lukkertiden, men pixelbinning burde hjelpe litt i allefall. Prøv å hold det helt i ro og se om de små bevegelsene man (ufrivillig) har når man tar bilde forsterker motivets bevegelser. Kanskje finnes det en app som fikser biffen, det finnes en som tar 1080P video i 60 fps. Da blir bildet litt mørkere. Takker for tipset Lenke til kommentar
Phantomwar Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har bestilt en Sort Iphone 5, 64 GB fra Apple Store med levering 26 okt.-1.Nov. Jeg håper som mange andre som har bestilt fra Apple Store at denne vil kunne leveres tidligere. Skyldes denne sene leveransen at Apple er kjent med noen av ripeproblemene fra første Batch og venter derfor på levere til sine direktekunder neste (feilfrie) Batch? Har i dag en 3GS med 32 GB og bestilte nå 64 GB versjonen. Jeg har ca. 20 GB med musikk, 5 GB med apps og ca.5 GB med filmer/serier. Var usikker på om jeg trengte å gå opp til 64 GB, men da jeg også ønsker å benytte denne til sporadisk fotografering og filming med HD oppløsning, så slo jeg til! Er det noen som vet ca. hvor stor lagringsplass filming i HD med iphone 5 tar? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Noen ulemper med å kjøpe iPhone 5 i USA bortsett fra garantien på 5 år ikke er der? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, du måste köpa med abbonemang. Lenke til kommentar
emilnn Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Da har eg også bestilt meg en Iphone 5 kvit 16 gigabyte Men Iphone 5 bruker jo nano eller Micro sim. Får eg dette med eller? Eventuelt kor kan eg få tak i det? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Mackanz: Ikke i Apple Store vel? Ellers ingenting annet? Emilnn: Har du bestilt med Telenor kan du ta turen til Telekiosen og få der. Ellers står det vel å siden til operatøren om det fulger med eller lignende Endret 5. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Mackanz: Ikke i Apple Store vel? Jo. De selger ikke iPhone 5 uten binding i USA (enda). Eneste alternativet er å kjøpe fra en importør, ala Negri Electronics. Men da kan du like gjerne kjøpe i Norge. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Noen ulemper med å kjøpe iPhone 5 i USA bortsett fra garantien på 5 år ikke er der? Tror ikke det skal være stort annet enn at laderkontakten ikke vil passe i veggen, med det er ikke rare summen for en ny lader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå