Theo343 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjøp en samsung galaxy s3 minst like bra jeg synes bedre og den er billigere. Når man leser i S3 tråden er den full av feil og problemer og koster nesten 6000,-. 1 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjøp en samsung galaxy s3 minst like bra jeg synes bedre og den er billigere. Når man leser i S3 tråden er den full av feil og problemer og koster nesten 6000,-. Nettopp derfor jeg sa at dette var en tråd for iPhone 5 og ikke S3, men også andre telefoner. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Alle telefoner har sine problemer. iPhone 5 har sine problemer, SIII har sine, og One X har sine. Unødvendig å diskutere noe slikt. Og jeg har både sett og opplevd problemer med alle tre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjøp en samsung galaxy s3 minst like bra jeg synes bedre og den er billigere. Sist jeg sjekket handlet vel denne tråden om iPhone 5? Riktig. Nye innlegg slettes uten videre varsel. Kommentarer tas på PM. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skjer med de sinnsyke Finn-prisene? 7000-8500,- for en 16GB?! Noen 32GB er faen samme pris som en 16GB hos noen annonsører. Folk er dumme, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Folk er dumme, så enkelt er det. Eller «rike» og villige til å betale litt ekstra for å få noe før alle andre. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Husker ludo solgte 4s til 10 000 kr... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Folk er brutalt slipphendte med pengene sine ja, men så mye for en ussel 16gb er ren og skjær idioti. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er da ingenting, på nittitallet betalte folk 30 000kr for den lille forkrommede Nokiaen med skyvelokk, og den var ikke en smarttelefon engang. Det var det tydeligvis verd å betale for å være først/tidligst ute. Lurer på hva den summen blir i dagens pengeverdi, forresten. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (rå latter) Hahaha! Husker 80-tallet, jappetida og hva folk betalte for de første mobiltelefonene! (egentlig husker jeg ikke det, men jeg synes det var litt kult å si at jeg levde på den tiden.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er da ingenting, på nittitallet betalte folk 30 000kr for den lille forkrommede Nokiaen med skyvelokk, og den var ikke en smarttelefon engang. Det var det tydeligvis verd å betale for å være først/tidligst ute. Lurer på hva den summen blir i dagens pengeverdi, forresten. Nokia chrome 8800 var en spesialmodell, ingen folkemodell. Ei kan jeg huske at det ble betalt opp mot 30 000 for den ved lansering, lanseringsprisen var vel 7-8000. Ikke var det på midten av 90'tallet heller. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er ikke den telefonen det er snakk om, den du nevner er vesentlig nyere. 1 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fikk inn iPhone 5 på jobb idag. 2 av 2 med riper og hakk....Håper neste batch ikke har disse problemene. 1 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Svart? Stemmer. Problemet med de hvite vi fikk var at lyset gikk igjennom dekselet på noen steder, sikkert bare pirk. Men skal da ikke være sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er ikke den telefonen det er snakk om, den du nevner er vesentlig nyere. Tenker du på 8810 ? Jeg vet at det har blitt hevdet at telefonen gikk for 20 000 ved lansering fordi det var status å få den først, at det blir hevdet er ikke det samme som at det er sant. Telefonen kostet forøvrig 6000 ved lansering, altså ikke billig. Fortsatt aldri ment som en telefon for the average joe Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Svært spent på om det kommer til å skje noe med leveringstiden i løpet av uken for oss som har bestilt fra apple. Leste at den ofte blir kortet ned. Noen som har noen gledeshistorier å komme med fra forrige release? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Tenker du på 8810 ? Jeg vet at det har blitt hevdet at telefonen gikk for 20 000 ved lansering fordi det var status å få den først, at det blir hevdet er ikke det samme som at det er sant. Telefonen kostet forøvrig 6000 ved lansering, altså ikke billig. Fortsatt aldri ment som en telefon for the average joe Jepp, det er den, og den skyhøye prisen stod det om i avisene. Den kom i 1998. Det var bare en vanlig mobiltelefon og så ut til å være ganske så utbredt, i allefall i min omgangskrets. Den var en av, om ikke den første med intern antenne. Men nå beveger vi oss off topic her Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Tenker du på 8810 ? Jeg vet at det har blitt hevdet at telefonen gikk for 20 000 ved lansering fordi det var status å få den først, at det blir hevdet er ikke det samme som at det er sant. Telefonen kostet forøvrig 6000 ved lansering, altså ikke billig. Fortsatt aldri ment som en telefon for the average joe Jepp, det er den, og den skyhøye prisen stod det om i avisene. Den kom i 1998. Det var bare en vanlig mobiltelefon og så ut til å være ganske så utbredt, i allefall i min omgangskrets. Den var en av, om ikke den første med intern antenne. Men nå beveger vi oss off topic her Siste off topic, men var det ikke den som de lagde en egen nettside for der du kunne spesialbestille med design av gull og diverse edelstener etter eget ønske? Mener at Nokia fikk så stor suksess med det at de faktisk laget et "dattermerke" hvor telefonene var rene smykker og kostet en formue. Husker ikke navnet nå men der snakker vi om latterlige priser, altså flere hundre tusen. edit: Kom på navnet og sannelig finnes de fortsatt den dag i dag: http://www.vertu.com (og leser man under history der så finner man ut at firmaet ble stiftet av Nokia i oktober 1998, det stemmer altså godt med det vi sier her). Endret 1. oktober 2012 av Solaar Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jo, de hadde (har?) et luksusmerke til vannvittige priser, men de er ikke akkurat beregnet på vanlige lønnsmotagere, med mindre de har funnet en NOKAS-bag i skogen da, selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå