Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hm, binding? Mulig jeg ikke henger helt med her, men det er da ikke binding på verken spotify eller chess abbonementet? Så vidt jeg kan se på "mine sider" kan jeg når som helst bytte til f.eks "fri tale" dersom det passer meg bedre en spesifikk måned. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Heller mot det siste, blitt altfor glad i fri bruk. Samtidig, hadde ikke vært feil å hatt den på ons/tors. Hvis det at du får den tidligere er alt som taler for å velge Djuice, er konklusjonen enkel: Bli hos Chess! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Ok da. Enn du da, oppgradert? Endret 1. oktober 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Finnes det en iPhone 5 tråd som ikke vil omhandle kjøp, abonnementer, ventetider, priser etc. side opp og side ned? Ingen kritikk, men vanskelig å finne innlegg som kun har med telefonen å gjøre Men "on-topic": Når jeg kjøpte iP4 hos Chess sommeren 2010 fikk jeg beskjed at jeg ikke kunne låse opp telefonen før bindingstiden på abbet var utgått. Ergo kunne man ikke selge telefonen ulåst før den tid. Bindingen går jo på simkort/abb og ikke telefon. Er dette altså noe som har endret seg siden da eller bedrev man misinformasjon på den tiden (frem til opplåsing sommeren 2011)? Endret 1. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Endret seg siden den tid;) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Ok så denne praksisen har blitt endret etter sommeren 2011. Flott, det var i grunn på tide Endret 1. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hm, binding? Mulig jeg ikke henger helt med her, men det er da ikke binding på verken spotify eller chess abbonementet? Så vidt jeg kan se på "mine sider" kan jeg når som helst bytte til f.eks "fri tale" dersom det passer meg bedre en spesifikk måned. Ja du får 12 mnd binding med spotify. Dog er et kun 200 kr i bruddgebyr:p Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ok da. Enn du da, oppgradert? Blir nok en ny telefon etterhvert (hvit 64 GB Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Oioi! Bilder ønskes på PM Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det skal du få! Prøvekjøring kan også ordnes. Har dere fått inn demotelefoner på jobb? Lasse lekte med en svart demotelefon på Expert, men de åpner ikke før torsdag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Netcom kjeden har fått demotelefoner om du vil trykke på 1:) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det skal du få! Prøvekjøring kan også ordnes. Har dere fått inn demotelefoner på jobb? Lasse lekte med en svart demotelefon på Expert, men de åpner ikke før torsdag. Ja, vi har en demotelefon Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ja, vi har en demotelefon Da kommer jeg innom en dag! Da har jeg opprettet en tråd for diskusjon rundt leveringstid, bestilling og slikt. Innlegg som postes her vil flyttes dit. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg gjentar det jeg skrev på forrige side, etter å ha flyttet samtlige innlegg som ble postet på denne siden:Da har jeg opprettet en tråd for diskusjon rundt leveringstid, bestilling og slikt. Innlegg som postes her vil flyttes dit.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skjer med de sinnsyke Finn-prisene? 7000-8500,- for en 16GB?! Noen 32GB er faen samme pris som en 16GB hos noen annonsører. Noen overdriver så sykt. :nei2: Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det verste er at de sikkert selger. Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjøp en samsung galaxy s3 minst like bra jeg synes bedre og den er billigere. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjøp en samsung galaxy s3 minst like bra jeg synes bedre og den er billigere. det er kun smak og behag, og tydeligvis syntes du samsung galaxy s3 er best. Personlig så liker jeg ikke touchwiz-en til samsung. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjøp en samsung galaxy s3 minst like bra jeg synes bedre og den er billigere. Sist jeg sjekket handlet vel denne tråden om iPhone 5? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skjer med de sinnsyke Finn-prisene? 7000-8500,- for en 16GB?! Noen 32GB er faen samme pris som en 16GB hos noen annonsører. Noen overdriver så sykt. :nei2: Overdriver? Tja, noen er faktisk villige til å betale så mye, så da er det ikke galt å sette litt høy pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå