KingInTheNorth Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Venter til 2, ser om den kommer ut selv om det ikke gjør mye forskjell så sover jeg til 8 og sjekker videre i morgen. Forhåpentligvis får jeg bestilt rundt kl 9 i morgen og vil heller kanskje ikke være utsolgt for dem de har inne da. Min 350 krones samsung mobil begynner jeg å bli lei av..... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 "Jeg erklærer at jeg er kvalifisert til å handle på vegne av og binde kjøpsselskapet som jeg representerer." Null stress. Som webmaster for nettsiden til et firma jeg jobber for må jeg selvfølgelig ha meg en iPhone. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Koster den 5190. Fikk jeg enda bedre avtale. Men seriøst. Dreit Elkjøp Evt tele 2 seg ut? Første posten på den nye iphonen. Den er sykt rask på webben. Gled dere alle som stod ute flere timer i dag:) og de som bestilte fra apple Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Da er det en svart iPhone 5 i postkassen om noen uker. Er det noen som har prøvd noen produkter fra Groovemade? Lyst på denne Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Svart 16 gb hos tdc ble nettopp utsolgt så jeg er nesten 100% sikker på at jeg får neste uke Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Koster den 5190. Fikk jeg enda bedre avtale. Men seriøst. Dreit Elkjøp Evt tele 2 seg ut? Første posten på den nye iphonen. Den er sykt rask på webben. Gled dere alle som stod ute flere timer i dag:) og de som bestilte fra apple Har alltid fått for meg at det lønnet seg å kjøpe uten binding og så binde den opp til hvilket abonnoment du ville fra hvilken opperatør du vil? Som jeg har regnet ut på telenor.no ser det ut som du kanskje taper et par hundrelapper men onecall eller tele2 sparer du kanskje penger? Vet ikke jeg.. Endret 28. september 2012 av KingInTheNorth Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Apple.no er åpent nå, men 3-4 uker? Satser på å få kjøpt en i morgen på jobb. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Der gikk det ann å bestille hos apple.no Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 jaja, ble litt dyrt å bestille fra tdc ser jeg men de hundrelappene er glemt når jeg vet at jeg får ha den i en måned lenger enn om jeg skulle bestilt fra apple nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Interessant at Apple har økt prisen med ca 300. Da ble det altså ca 600kr dyrere (frakt inkludert) å handle hos tdc, samt at det ikke er 3-4 ukers ventetid. Skuffende av Apple. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Veldig skuffende at det er 3-4 uker ja. Lenke til kommentar
celinaws Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Jeg har akkurat bestilt en svart iPhone 5 32GB fra Applestore til 6090,- og jeg er veldig fornøyd! Jeg bryr meg ikke så mye om leveringstiden, så lenge jeg får den! Ble frastjålet 4S for en måned siden og har brukt en gammel Nokia 6070 til nå, så kan klare meg litt til. Liker også tanken på å ha bestilt fra orginalleverandøren! Gleder meg masse nå kjenner jeg ja! Men vet noen når iPhone 5 deksel kommer? Jeg likte den fra PURE men gummibumper og hard plastikk bak! :-) Endret 28. september 2012 av celinaws Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hodetelefonene er også sykt mye bedre! Bra med bass Koster den 5190. Fikk jeg enda bedre avtale. Men seriøst. Dreit Elkjøp Evt tele 2 seg ut? Første posten på den nye iphonen. Den er sykt rask på webben. Gled dere alle som stod ute flere timer i dag:) og de som bestilte fra apple Har alltid fått for meg at det lønnet seg å kjøpe uten binding og så binde den opp til hvilket abonnoment du ville fra hvilken opperatør du vil? Som jeg har regnet ut på telenor.no ser det ut som du kanskje sparer et par hundrelapper men onecall eller tele2 sparer du kanskje penger? Vet ikke jeg.. Sparer 2500 kr Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Da ble det bestilt hvit iPhone 5 med 16GB til meg. Skal fint klare å vente noen uker på telefonen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Blir litt usikker nå om jeg skal ta den svarte som kommer om 3-4 uker til 5190,- fra Apple eller den hvite som kommer fra TDC til 5800,- ... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Argh! Kommet til Checkout på Apple.no og nå har det hengt der i ti min. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Hodetelefonene er også sykt mye bedre! Bra med bass Koster den 5190. Fikk jeg enda bedre avtale. Men seriøst. Dreit Elkjøp Evt tele 2 seg ut? Første posten på den nye iphonen. Den er sykt rask på webben. Gled dere alle som stod ute flere timer i dag:) og de som bestilte fra apple Har alltid fått for meg at det lønnet seg å kjøpe uten binding og så binde den opp til hvilket abonnoment du ville fra hvilken opperatør du vil? Som jeg har regnet ut på telenor.no ser det ut som du kanskje sparer et par hundrelapper men onecall eller tele2 sparer du kanskje penger? Vet ikke jeg.. Sparer 2500 kr Ok, si ifra om jeg tar veldig feil nå, men sånn som jeg ser det når du har et abonnement så betaler du prisen for telefonen og betaler en dyrere utgave av abannomentet i et år, så er du over bindingstiden og kan betale vanlig pris for abannomentet. Så om du kjøper den på telenor med komplett M som jeg sannsynligvis skal ha koster det 8278 kr etter et år. Trekker du fra 2998 som er prisen for abonnmentet i et år får du en egentlig mobilpris på 5283 kr. Så da betaler du vel egentlig 100 kr mer pluss at du er tvingt i et abonnement i ett år? Hvilket abannoment eller oppreatør er det du regner fra? Tror du bare var sykt heldig og de i butikken dret seg noe sykt , gratulerer. haha Endret 28. september 2012 av KingInTheNorth Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Måtte gjøre hele bestillingen på nytt men nå er den i boks. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvit iPhone 5 16gb med Lightning til mikro-USB er bestilt her. Totalt 5339,- kr fra Apple Store. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Hodetelefonene er også sykt mye bedre! Bra med bass Koster den 5190. Fikk jeg enda bedre avtale. Men seriøst. Dreit Elkjøp Evt tele 2 seg ut? Første posten på den nye iphonen. Den er sykt rask på webben. Gled dere alle som stod ute flere timer i dag:) og de som bestilte fra apple Har alltid fått for meg at det lønnet seg å kjøpe uten binding og så binde den opp til hvilket abonnoment du ville fra hvilken opperatør du vil? Som jeg har regnet ut på telenor.no ser det ut som du kanskje sparer et par hundrelapper men onecall eller tele2 sparer du kanskje penger? Vet ikke jeg.. Sparer 2500 kr Ok, si ifra om jeg tar veldig feil nå, men sånn som jeg ser det når du har et abonnement så betaler du prisen for telefonen og betaler en dyrere utgave av abannomentet i et år, så er du over bindingstiden og kan betale vanlig pris for abannomentet. Så om du kjøper den på telenor med komplett M som jeg sannsynligvis skal ha koster det 8278 kr etter et år. Trekker du fra 2998 som er prisen for abonnmentet i et år får du en egentlig mobilpris på 5283 kr. Så da betaler du vel egentlig 100 kr mer pluss at du er tvingt i et abonnement i ett år? Hvilket abannoment eller oppreatør er det du regner fra? Med abbo får du redusert pris på tlf Høyere mnd utgifter pga du fikk tlf billigere Greia med meg at tele 2 / Elkjøp dumpa prisen. Hvis du ser Netcom/Telenor så skal de ha 12000 kr for fri bruk. Totalpris. Jeg betalte 9800. Når jeg kom fikk jeg beskjed at de skulle ha 1900 kr for tlf med fri bruk. Da hadde totalprisen blitt 11500. Men når jeg kom til kassen betalte jeg 1 kr for tlf. Med samme mnd pris. Hvis du skjønner. Så jeg fikk det mye billigere. Og hvis jeg hadde kjøpt tlf fra Apple til 5000 + og skulle hatt fri bruk. Så blir det fortsatt mye dyrere. Hadde jeg valgt onecall. Som er billigst på fri bruk. Hvis jeg kan velge fra alle abbo. Så hadde det blitt 5000 kr (for tlf) og 500*12 (abbo). Totalt 11000. Fortsatt mye dyrere enn 9800. Så forstår ikke hvorfor jeg fikk det så billig. Men det er enkel matte. Tjente veldig mye på dette. Siden jeg skulle ha fri bruk. Og nå slipper jeg vente 4 uker på tlf Hvis du skal ha Telenor. Ville jeg valgt djuice. Samme dekning(Telenors nett) men du får mye mer inkludert. Du kan få all in one web large. 1000 sms 1000 MMS 1000 min og 3000 Mb data til samme totalprisen som Telenor sitt medium abbo. Endret 28. september 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå