MartinF Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Så da stemte ikke kl 00.01 på Apple storie ihvertfall 01.00 fortsatt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ordrenr 75, iphone 5 sort 16GB på TDC. Travel formiddag i morgen så gidder ikke stresse med bestilling da. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Apple åpner altså ikke nå ved midnatt. Jeg er trøtt. :/ 01.00. Vent en time til. Er du sikker? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Etter hva jeg har tippet meg til er TDC 800-1000 kr dyrere enn Apple når de starter salget. Brenner ikke så for meg, at jeg betaler så mye ekstra for å spare et par uker (selvom det såklart er fristende). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Er du sikker? Det er ikke bekreftet, nei, men moderator på Mac1.no påstår at 01.00 er tidspunktet. Det begynte 01.00 i de andre landene som selger fra i dag (blant annet New Zealand). Leveringstid på 3-4 uker, mulighet for at det endres til 2-3 senere. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det er tydeligvis mye trafikk på netcom.no. Kommer ikke gjennom i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jaja, bestilte fra TDC Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Etter hva jeg har tippet meg til er TDC 800-1000 kr dyrere enn Apple når de starter salget. Brenner ikke så for meg, at jeg betaler så mye ekstra for å spare et par uker (selvom det såklart er fristende). Håper du har rett, for det er ikke helt Apple å sette opp prisen. Jeg håper på 4.990,- eller noe, men 5.299,- er ikke umulig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jaja, bestilte fra TDC Ordrenr? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ja shit. NetCom er helt trafikkert nå. Kommer ikke inn på kjøp iPhone siden Menmen. Blir å vente hos meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Etter hva jeg har tippet meg til er TDC 800-1000 kr dyrere enn Apple når de starter salget. Brenner ikke så for meg, at jeg betaler så mye ekstra for å spare et par uker (selvom det såklart er fristende). Ble 17 timers arbeidsdag, så falt for fristelsen å la overtiden betale den grove overprisen. Jaja, bestilte fra TDC Ordrenr? 96, bestilte hvit. TDC hevder de fortsatt har på lager, til gjengjeld skriver de ingenting om antall. Hvis den ikke blir sendt i morgen så avbestiller jeg nok. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ble ordrenummer 82 på meg, lurer på hvor mange de faktisk har Håper "på lager" statusen blir oppdatert til det som er aktuelt etter antall bestillinger. Har vel egentlig ikke trua på at jeg får i første omgang Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvis jeg drar til en fysisk butikk i Oslo, som Elkjøp, Humac eller lignende imorgen tidlig/ettermiddag ommer det til å være utsolgt for Iphone 5? I tilfelle vet man hvor lang tid det tar før de får en ny leveranse. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Bestilte på tdc fordi det stod på lager, men la til merknad om avbestilling og velgte postoppkrav så jeg har penger på kort i tilfelle apple.no har på lager når de åpner. Ordrenummer 120 på meg. Endret 27. september 2012 av asle12 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Hvis jeg drar til en fysisk butikk i Oslo, som Elkjøp, Humac eller lignende imorgen tidlig/ettermiddag ommer det til å være utsolgt for Iphone 5? I tilfelle vet man hvor lang tid det tar før de får en ny leveranse. De største Elkjøpbutikkene i Oslo har nok fått hvertfall over 50 stk iPhone. Foreløpig selger vi såvidt meg bekjent bare låst til Telenor. Netcom og Tele 2 har ikke levert "sine" modeller til oss ennå, hvertfall ikke i min butikk. Endret 27. september 2012 av Klatt3n Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvis jeg drar til en fysisk butikk i Oslo, som Elkjøp, Humac eller lignende imorgen tidlig/ettermiddag ommer det til å være utsolgt for Iphone 5? I tilfelle vet man hvor lang tid det tar før de får en ny leveranse. Vannskelig å si i og med ingen vet hvor mange de har. Men er vist noen butikker som skal åpne ekstra tidlig i morgen, så er nok en del som handler da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Bestilte på tdc fordi det stod på lager, men la til merknad om avbestilling og velgte postoppkrav så jeg har penger på kort i tilfelle apple.no har på lager når de åpner. Gjorde det samme. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvis jeg drar til en fysisk butikk i Oslo, som Elkjøp, Humac eller lignende imorgen tidlig/ettermiddag ommer det til å være utsolgt for Iphone 5? I tilfelle vet man hvor lang tid det tar før de får en ny leveranse. De største Elkjøpbutikkene i Oslo har nok fått hvertfall over 50 stk iPhone. Foreløpig selger vi såvidt meg bekjent bare låst til Telenor. Netcom og Tele 2 har ikke levert "sine" modeller til oss ennå, hvertfall ikke i min butikk. Takk for svar. Går djuice under Telenor? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 nå står det: "Ca 14 dagers leveringstid" på tdc, vi bestilte jo da det stod på lager, så kanskje vi er heldige Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Etter hva jeg har tippet meg til er TDC 800-1000 kr dyrere enn Apple når de starter salget. Brenner ikke så for meg, at jeg betaler så mye ekstra for å spare et par uker (selvom det såklart er fristende). Håper du har rett, for det er ikke helt Apple å sette opp prisen. Jeg håper på 4.990,- eller noe, men 5.299,- er ikke umulig. De nye prisene på 4 og 4s kan ganges med typisk 9 og 9,5 for å få norsk pris. Det vil vel mest sannsynlig gjelde for 5 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå