HKS Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvordan er dekningen til tele2? Driver ikke de å bygger eget nå? Fint hvis noen fra stavanger kan si noe. Tele2 bygger eget nett (også kjent som Mobile Norway eller Network Norway) Der de ikke har dekning roamer de over til NetCom sitt nett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Noen som vet når Chess leverer nano-sims? Greit å bestille det uansett så snart det er mulig. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Tror ingen apple mobila enheter stöttar mkv eller flac officiellt om det är det du är ute efter? Finnes FLAC spillere i App store. Fungerer bra... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Klarer ikke å bestemme meg hva jeg skal gjøre. Å få nytt nummer er kjipt, men helt ok det også. Tele 2 har ikke datatvilling, så får ikke simkort til ipaden, kan uansett dele internetten fra iphone. Får ny telefon i dag, ikke om noen måneder telenor/djuice har bedre dekning (sikkert) enn tele 2. ææææ Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvor mye tror dere prisene blir på iPhone 5 32gb og 64gb versjonene her til lands ? Å noen som har fått med seg om batteritiden har blitt bedre, så jeg slipper å lade den hver kveld som med 4s-en ? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Kan vi ikke vær så snill å droppe all generell iPhone prat med lydfiler osv? Dette er en tråd for lanseringen og utgivelsen av iPhone 5. Har ikke mulighet til å bestille før kl 5-6 tiden fredag ettermiddag. Blir det lenger ventedtid da? Må låne kredittkort, om det ikke er mulig å betale oppkrav da? Jeg tipper det vil være utsolgt i kl17-18-tiden. De vil begynne salget kl 00:01 så tipper mange sitter med kredittkortet klart og handler en eller to telefoner. Blir det utsolgt, tror jeg du må vente til oktober, da neste kasse med iPhone's kommer synes jeg å ha lest her eller andre steder. Oppkrav vet ikke jeg om er mulig. Tenkte på dette selv, men når jeg prøvde å bestille iPhone 4S for å se, så virker det ikke som om at de har noen mulighet for oppkrav. Men du kan betale med skjekk elns. Skjekk betalingsmulighetene på siden dems. Ok folkens Nå har jeg 2 valg 1. Vente på at djuice sender ut tlf jeg har reservert, står langt tilbake i køen. De vet ikke når jeg får sendt min tlf (det kan ta lang tid, altså måneder) 2. Stikke på launch i dag og kjøpe en iphone 5 med tele 2 abbo, butikken her selger bare med telenor, netcom og tele2 og tele 2 er desidert billigst. Men djuice er fortsatt litt billigere. Et par spørsmål: Hvordan er dekningen til tele2? Driver ikke de å bygger eget nå? Fint hvis noen fra stavanger kan si noe. Det er jo ikke et poeng egentlig å kjøpe i dag, fordi jeg har en gs2 fra før, og der har jeg vanlig simkort, altså. Jeg må vente til det nye simkortet fra tele 2 blir aktivert og pga portering fra netcom tar dette 14 dager +- Evt kan jeg skaffe meg et nytt nummer, da blir vel det nye nano sim kortet aktivert med en gang Første valget ditt, er det en iPhone5 du venter på? Men å få tilsendt nano-SIM, først så tar det veldig kjapp tid å få nano-SIM, og hvis du stikker innom en butikk som fører iPhone 5 med Tele2 så tror jeg du kan få nano-SIM der. Var ihvertfall sånn hos Telekiosken og telenor, du kan hente nano-SIM hos dem. Portering vet jeg ikke noe om, men tar det 14 dager? Du kan eventuelt betale bruddgebyr. Å ha samme nummer synes jeg alltid er kjekt. Kjedelig med nytt nummer. Hvor mye tror dere prisene blir på iPhone 5 32gb og 64gb versjonene her til lands ? Tipper 16GB versjonen hos Apple Store Norge kommer til å koste 5099,- eller rundt der. Tror ikke det blir noe mer. 32GB versjonen og 64GB får du tenke ut selv Endret 27. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Chess: Jeg er kunde hos dere, men har kjøpt ulåst iPhone fra eksternt leverandør. Når og hvordan får jeg tak i nano-SIM? - Chess har bestilt nano-SIM og venter på å få inn dette. Hmm javel, når kan jeg bestille det, finner jo ingen "send meg nano-sim". Bare "kjøp iPhone 5 og vi ordner nano-sim automatisk". Og på "min side" er det kun en opsjon for "merk her om det er micro-sim du ønsker tilsendt". Ingen nano-sim opsjon, hmm dette lukter lang ventetid om man ikke også kjøper telefonen med bundet abb. Hadde vært greit om man bare kunne bestille nano-sim og slapp å tenke på når det var tilgjengelig, når det kom etc. Endret 27. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg bestilte fra Telenor forrige fredag, utpå kvelden en gang; tror dere at jeg vil få en telefon som er med i det første partiet? Eller vil jeg måtte vente noen uker til neste parti kommer? Det var en hvit 32 GB modell, dersom det skulle være av betydning. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Chess: Jeg er kunde hos dere, men har kjøpt ulåst iPhone fra eksternt leverandør. Når og hvordan får jeg tak i nano-SIM? - Chess har bestilt nano-SIM og venter på å få inn dette. Hmm javel, når kan jeg bestille det, finner jo ingen "send meg nano-sim". Bare "kjøp iPhone 5 og vi ordner nano-sim automatisk". Og på "min side" er det kun en opsjon for "merk her om det er micro-sim du ønsker tilsendt". Ingen nano-sim opsjon, hmm dette lukter lang ventetid om man ikke også kjøper telefonen med bundet abb. Hadde vært greit om man bare kunne bestille nano-sim og slapp å tenke på når det var tilgjengelig, når det kom etc. Var i kontakt med chess i dag via tlf. Der fikk eg beskjed om at det var mulig å ringe inn i morgen å bestille for et gebyr på 200,- Men på facebook siden dems står det at du kan sende mail til [email protected] for å få tilsendt gratis asap. Det har eg gjort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Wackee, takk for gulltips. Haff slitsomt at man må være på facebook for å få meg seg dill og dall. Men mail er sendt og håper på positivt svar i morgen . Endret 27. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvor mye anslår folket en iPhone 5 32GB vil koste uten abo.? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Jeg tipper rundt 5700-5800,- Endret 27. september 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Dumt spørsmål kanskje, men hvordan får jeg tak i en nano sim? Er djuice kunde. Er det bare å ringe djuice kundesenter? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Burde stemme bra, det. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Dumt spørsmål kanskje, men hvordan får jeg tak i en nano sim? Er djuice kunde. Er det bare å ringe djuice kundesenter? Enkleste er å kutte selv. Det ligger en del guider på nettet. f.eks: http://www.youtube.com/watch?v=Ey43IqOk7_k&feature=related Jeg brukte bare avbiter og sandpapir, var ikke så nøye med det. Den metallflata på simkortet er kun en kontaktflate, selve simdataen er enda mindre og ligger midt på (ikke synlig). Så om du uheldig riper opp eller hakker opp kanten på kontaktflata, så gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Har det vært noen info fra rundt om i verden om utsolgte butikker? Lenke til kommentar
Isbjørn Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Har lagt inn reservasjon på sort 64Gb hos Telenor. Var tidlig ute (ca 00:02 21.09). NÅR tror dere jeg får epost fra Telenor for endelig bestilling? Tror dere jeg beholder min (forhåpenligvis gode) plass i køen selv om jeg venter noen timer med å bestille? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Må si at for førstegang så er jeg små interessert i en iphone, ikke helt sikker på hvorfor dog Hvilken butikker har lansering i kveld? Og hvordan vil det være med tilgjengelighet av telefonen imorgen i diverse butikker tror dere? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Var det ikke forskjeller i kontaktflatene også på nano og micro simkort som noen nevnte i tråden? Da ville jeg vært litt forsiktig med å forsøke å tilpasse på egenhånd. Endret 27. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Haha, Eplehuset har lagt ut informasjon om salget deres av iPhone 5 i morgen. Listen viser fire butikker som tilsammen har 31 telefoner, ingen 16gb. http://www.eplehuset...v-iphone-5.aspx Dere som skal ha Netcom, jeg ville funnet andre butikker å handle i. EDIT: Virker ikke som noen har 16gb. Hva skjer? Endret 27. september 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå