Theo343 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) De fleste har sikkert fått denne nyheten med seg men uansett greit å være litt ekstra klar over det fremover. http://www.ibtimes.co.uk/john-mcafee-massive-ddos-attack-internet-was-smartphone-botnet-popular-app-1532993 http://www.circleid.com/posts/20151215_verisign_perspective_on_recent_root_server_attacks/ http://www.root-servers.org/news/events-of-20151130.txt Den første linken (spekulasjoner i etterkant) kan nok tas med en klype salt. Men den belyser en viktig sak som folk bør være oppmerksomme på. Endret 19. desember 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg kjøpte akkurat en brukt 5S, men hjemknappen gir ingen motstand, akkurat som om den sitter fast inntrykket. Den fungerer greit ved å bare holde fingeren på den, men er veldig uvant da jeg er vant til å trykke den inn. Er det mulig at det kan være så enkelt som å åpne telefonen og re-seate knappen eller stramme skruene som holder knappen mot glasset? Jeg vet jeg kan kjøpe ny knapp og ledning, men da mister jeg touch-id, og dette blir dermed siste utvei. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Men har du kvitteringen så går det sikkert på reklamasjon skulle en tro. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg kjøpte akkurat en brukt 5S, men hjemknappen gir ingen motstand, akkurat som om den sitter fast inntrykket. Den fungerer greit ved å bare holde fingeren på den, men er veldig uvant da jeg er vant til å trykke den inn. Er det mulig at det kan være så enkelt som å åpne telefonen og re-seate knappen eller stramme skruene som holder knappen mot glasset? Jeg vet jeg kan kjøpe ny knapp og ledning, men da mister jeg touch-id, og dette blir dermed siste utvei. Er den seig? Kan være kliss i knappen. Da tar du litt aceton/neglelakkfjerner på en qtips og tar rundt hjem-knappen. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har ikke kvittering. Jeg vil ikke kalle den seig, ettersom det ikke er noe motstand, men kan prøve aceton. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Hvor mye får jeg solgt en 5s for idag? Har en liten ripe på skjermen, men ellers strøken. Følger også med en 2 meter lang ladekabel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Sjekk hva tilsvarende ligger på Finn.no og legg deg litt under så finner du kjappt ut det Endret 26. mars 2016 av Mala Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Får ikke til å laste ned den nye oppdateringen 9.3 til min iPhone 5s. Det kommer bare opp en boble som mener at jeg ikke er koblet til Internett. Er det noen andre med samme problem eller som vet hvordan man kan fikse det? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Vent til 9.3.1 - anbefales. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Kommer noen her til å kjøpe SE? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg vurderer å kjøpe 5SE, har 6 nå, og har syns den har vært litt stor helt siden jeg kjøpte den. Prøvde en 5-er noen dager for litt siden og syns den ligger godt i hånden. Vil nok savne skjermstørrelsen fra 6 til å begynne med, men det er jo en vanesak. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Kommer noen her til å kjøpe SE? Kanskje den versjonen som fins om et par år når jeg skal bytte neste gang. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 iPhone SE kan vel godt samkjøres med iPhone 6 / 6S tråden? Hører vel mer hjemme der med tanke på at den langt mer tilfelles hva gjelder maskinvare med de nyerere modellene kontra det å være i en tråd som dette som tross alt omfavner det som nå må sies å være utgåtte modeller. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Noen her som har Snapchat 9.26.00 versjonen? Det kom en ny oppdatering for noen timer siden (9.27.00). Hadde satt stor pris på om noen kunne lastet opp 9.26.00 (den gamle) eller en før der for all del, og sendt link til meg på PM! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Telefonen er blitt så jævla klikk i det siste. Flere ganger bare fryser alt og jeg må restarte. Batteriet er plutselig begynt å skru seg av når det er mye strøm igjen. Faen altså! Hva er gale nå da ... Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Høres ut som defekt batteri. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Defekt batteri var det på min iP5 og. Sendte inn og fikk den tilbake og de sa alt var bra. Måtte betale gebyret. Har _så_ lite lyst tilbake til Eplehuset og risikere å måtte betale gebyret fordi de ikke finner noe - som vanlig! Edit: I tillegg. I går var baksiden på min iP5S så varm at det såvidt gikk an å holde den! Det var helst i området øverst og over batteriet. Helt sykt. Jeg ladet samtidig som jeg brukte den. Endret 15. mai 2016 av Lami Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Defekt batteri var det på min iP5 og. Sendte inn og fikk den tilbake og de sa alt var bra. Måtte betale gebyret. Har _så_ lite lyst tilbake til Eplehuset og risikere å måtte betale gebyret fordi de ikke finner noe - som vanlig! Edit: I tillegg. I går var baksiden på min iP5S så varm at det såvidt gikk an å holde den! Det var helst i området øverst og over batteriet. Helt sykt. Jeg ladet samtidig som jeg brukte den. Forsøkt å slå av en prat direkte med apple? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Hvordan blir den om du resetter den tilbake til fabrikkinnstillinger? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Nei. Liker ikke å resette. Vil beholde SMSen og det jeg har! Defekt batteri var det på min iP5 og. Sendte inn og fikk den tilbake og de sa alt var bra. Måtte betale gebyret. Har _så_ lite lyst tilbake til Eplehuset og risikere å måtte betale gebyret fordi de ikke finner noe - som vanlig! Edit: I tillegg. I går var baksiden på min iP5S så varm at det såvidt gikk an å holde den! Det var helst i området øverst og over batteriet. Helt sykt. Jeg ladet samtidig som jeg brukte den. Forsøkt å slå av en prat direkte med apple? Nei har ikke prøvd det. Er det engelsk eller norsk man snakker med de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå