Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

De fleste har sikkert fått denne nyheten med seg men uansett greit å være litt ekstra klar over det fremover.

Den første linken (spekulasjoner i etterkant) kan nok tas med en klype salt. Men den belyser en viktig sak som folk bør være oppmerksomme på.
Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte akkurat en brukt 5S, men hjemknappen gir ingen motstand, akkurat som om den sitter fast inntrykket. Den fungerer greit ved å bare holde fingeren på den, men er veldig uvant da jeg er vant til å trykke den inn.

Er det mulig at det kan være så enkelt som å åpne telefonen og re-seate knappen eller stramme skruene som holder knappen mot glasset?

Jeg vet jeg kan kjøpe ny knapp og ledning, men da mister jeg touch-id, og dette blir dermed siste utvei.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte akkurat en brukt 5S, men hjemknappen gir ingen motstand, akkurat som om den sitter fast inntrykket. Den fungerer greit ved å bare holde fingeren på den, men er veldig uvant da jeg er vant til å trykke den inn.

Er det mulig at det kan være så enkelt som å åpne telefonen og re-seate knappen eller stramme skruene som holder knappen mot glasset?

Jeg vet jeg kan kjøpe ny knapp og ledning, men da mister jeg touch-id, og dette blir dermed siste utvei.

Er den seig?

Kan være kliss i knappen. Da tar du litt aceton/neglelakkfjerner på en qtips og tar rundt hjem-knappen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vurderer å kjøpe 5SE, har 6 nå, og har syns den har vært litt stor helt siden jeg kjøpte den. Prøvde en 5-er noen dager for litt siden og syns den ligger godt i hånden. Vil nok savne skjermstørrelsen fra 6 til å begynne med, men det er jo en vanesak.

Lenke til kommentar

iPhone SE kan vel godt samkjøres med iPhone 6 / 6S tråden? Hører vel mer hjemme der med tanke på at den langt mer tilfelles hva gjelder maskinvare med de nyerere modellene kontra det å være i en tråd som dette som tross alt omfavner det som nå må sies å være utgåtte modeller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som har Snapchat 9.26.00 versjonen?

Det kom en ny oppdatering for noen timer siden (9.27.00).

Hadde satt stor pris på om noen kunne lastet opp 9.26.00 (den gamle) eller en før der for all del, og sendt link til meg på PM! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Defekt batteri var det på min iP5 og. Sendte inn og fikk den tilbake og de sa alt var bra. Måtte betale gebyret.

Har _så_ lite lyst tilbake til Eplehuset og risikere å måtte betale gebyret fordi de ikke finner noe - som vanlig!

Edit: I tillegg. I går var baksiden på min iP5S så varm at det såvidt gikk an å holde den! Det var helst i området øverst og over batteriet. Helt sykt. Jeg ladet samtidig som jeg brukte den.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Defekt batteri var det på min iP5 og. Sendte inn og fikk den tilbake og de sa alt var bra. Måtte betale gebyret.

Har _så_ lite lyst tilbake til Eplehuset og risikere å måtte betale gebyret fordi de ikke finner noe - som vanlig!

Edit: I tillegg. I går var baksiden på min iP5S så varm at det såvidt gikk an å holde den! Det var helst i området øverst og over batteriet. Helt sykt. Jeg ladet samtidig som jeg brukte den.

Forsøkt å slå av en prat direkte med apple?

Lenke til kommentar

Nei. Liker ikke å resette. Vil beholde SMSen og det jeg har!

Forsøkt å slå av en prat direkte med apple?

Nei har ikke prøvd det. Er det engelsk eller norsk man snakker med de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...