johanf Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 En fin pris er en pris du og kjøper er fornøyd med. Den er sikkert verdt 2.500,- for en som vil ha en iPhone 5S. Det er jo ikke en dårlig telefon, og har alt iPhone leverer bortsett fra 3D touch. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Kort spørsmål: Hvor mye kan jeg ta for en splitter ny iPhone 5S (swap telefon) sort 16GB? Solgte 16 GB swap for 3000. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Batteriet på min 5S har klikka helt. Må visst lade flere ganger om dagen. Kan vise 100% ene øyeblikket, 46% i neste. Deretter kan mobilen plutselig slå seg av. Når jeg prøver å slå på igjen kommer det bare opp ett batterisymbol. Må da lade for å få den på igjen. Ikke lenge etter kan den vise 100% igjen. Regner med jeg må ha nytt batteri. Hvilke muligheter fins da? Kan jeg bytte selv? Best å gå for originalt eller fins det bedre? Tviler på at jeg har tid til å bestille fra utlandet. Vil nok trenge det ganske kjapt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Er ganske enkelt å bytte selv, nå som Kjell & Company har kommet til Norge får man det over disk til en rimelig pris også. Dersom du bor å nærheten av en da, ellers har man alltid nettbutikker. Er tvilsomt at det finnes bedre batterier enn det originale fra Apple. iPhone 5S batteri - 199,- http://www.kjell.com/no/produkter/elektro/batterier/oppladbare-batterier/mobilbatterier/apple/ekstra-batteri-til-iphone-5s-p42472 Video av hvordan du bytter batteri Ellers er det jo greit og nevne at det bryter med garantien å bytte batteriet selv, dersom du skulle ha igjen noe av det på den. Apple tilbyr også batteribytte, men da koster det sikkert litt mer. Endret 7. november 2015 av esoteric Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Sjitt. Det er billig for et batteri. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fikk heldigvis tips om en butikk på mitt hjemsted som bytter batteri. Slapp da ventetid som bestilling medfører. 550,- inkludert bytte (originalt batteri). Synd at 6S er så svindyr, kunne tenkt meg den. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hei folkens. I det siste har telefonen oppført seg rart. Plutselig så barer stopper den å virke (5S). Jeg ser appsene og desktopen og det hele men det går ikke an å manuvrere eller noe annet. Trykker jeg på soveknappen oppå telefonen så blir skjermen svart som vanlig, men det går da ikke an å få skjermen på igjen. Eneste måten da er å hardresette telefonen! Hva er det som skjer? Jeg kjører fortsatt iOS 9.0 Takk for svar Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det første du burde gjøre er å ta sikkerhetskopi og oppdatere til 9.1. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Vurderer å kjøpe iphone 5s. Jeg har ikke råd til 6. Jeg har ikke hatt iphone siden 3g. Er dette fortsatt en god telefon? Tenkte kjøpe med ab hos Telenor for 299kr og 699 i mnd Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 5S er vel den beste telefonen de har laget med unntak av 6S. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Batteriet holder vel en dag med moderat bruk kanskje også? 5S er vel den beste telefonen de har laget med unntak av 6S. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Batteriet holder vel en dag med moderat bruk kanskje også? Jeg hadde 5s inntil ganske nylig. Etter en normal dag var det rundt 30% batteri igjen på kvelden, med det jeg vil kalle moderat til ganske mye bruk. Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hei folkens. I det siste har telefonen oppført seg rart. Plutselig så barer stopper den å virke (5S). Jeg ser appsene og desktopen og det hele men det går ikke an å manuvrere eller noe annet. Trykker jeg på soveknappen oppå telefonen så blir skjermen svart som vanlig, men det går da ikke an å få skjermen på igjen. Eneste måten da er å hardresette telefonen! Hva er det som skjer? Jeg har også en 5s. Sliter med mye av det samme. Pluss ta skjermen ofte låser seg. Spesielt når jeg skal avslutte samtaler. Trykker og trykker og trykker, men helt i stå. Tar mellom 15 og 30 sekunder før jeg får responsen tilbake. Den har også begynt å fuske en del når jeg har alarmer som går. Da skal man jo normalt kunne slide fra venstre mot høyre, så går den av. Men den vil ikke respondere på den kommandoen. Så alarmen ringer og ringer uten at jeg får slått den av. Så da må jeg slumre i noen minutter, og håpe at neste gang fungerer slidingen. Ofte er også skjermen lite responsiv, så jeg må trykke flere ganger for at den skal oppfatte et trykk. Telefonen har vært hos Apple, men de mener det ikke er noe feil. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Ca. hvor mye er en ny iPhone 5S verdt? Fikk en ny av Chess grunnet en stuck låseknapp. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som vet hva pre owned fra Proshop betyr? https://www.proshop.no/Mobiltelefon/iPhone-5s-16GB-Space-Gray-PreOwned/2517604?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Er dette det samme som Apple refurbished, eller har de bare tatt inn noen tilfeldig gamle telefoner? Kan man risikere riper og tull? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ca. hvor mye er en ny iPhone 5S verdt? Fikk en ny av Chess grunnet en stuck låseknapp. Ny, eller refurbished? Selger du den billig er jeg interessert. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvorfor skriver de "pre-owned"... brukt heter det på norsk... Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ca. hvor mye er en ny iPhone 5S verdt? Fikk en ny av Chess grunnet en stuck låseknapp. Ny, eller refurbished? Selger du den billig er jeg interessert. Den hadde i alle fall emballasje på seg, regner med at den er helt ny da. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ca. hvor mye er en ny iPhone 5S verdt? Fikk en ny av Chess grunnet en stuck låseknapp. Ny, eller refurbished? Selger du den billig er jeg interessert. Den hadde i alle fall emballasje på seg, regner med at den er helt ny da. Men den kom ikke i ny eske med tilbehør? Hva skal du ha for den? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 En iPhone 5S Swap i eske får du fint 2.500,- for. Jeg la ut min til 2.000,- og jeg fikk 6stk. henvendelser på under 5 minutter(!!). Alle skrev at dem ville kjøpe den. Er en fin tid og legge ut slikt nå før jul tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå