-KooPa Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Ja, det er mulig å få fjernet sperringen på den. Ring eller mail forsikringsselskapet, så hjelper de deg nok. Du må naturlig nok belage deg på å tilbakebetale hele, eller deler av utbetalt forsikringssum. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Er det fler som opplever problemer med touchscreen på iPhone 5 med iOS9? Totalt uforutsigbart. Eksempelvis måtte jeg editere dette innlegget 3 ganger for å få det korrekt. Endret 26. september 2015 av Liquidkey Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har noe formening ca brukt pris på ein 5s gull med noen stripper på eine siden av telefonen? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Noen som har noe formening ca brukt pris på ein 5s gull med noen stripper på eine siden av telefonen? Skal du selge mobilen ville jeg ventet til Januar ish, da 6s salget har roet seg. Nå selger alle mobilene sine fordi de kjøper 6s. Stort utvalg på Finn = lavere priser. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Noen som har jailbreaka ios 9.0.2? Er det lurt å vente litt? http://pangu8.com/902.html Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Solgte min for 3400 nå. Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hei! Jeg trenger litt hjelp. Min iphone 5s påstår at jeg har 1300 uleste e-mail, hvilket jeg ikke har. Jeg har merket alle som lest på iphonen, og også sjekket at det ikke ligger noen uleste på kontoene mobilen er satt opp mot (online og exchange). Likevel står det at jeg har 1300 uleste e-mail. Jeg har også forsøkt å skru av e-postkontoene, slå av telefonen og slå den på igjen for så å skru på e-postkontoene, men med samme resultat. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Blir så lei av å se varslet av 1300 e-post lyse mot meg når det ikke er noen uleste der... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hei! Jeg trenger litt hjelp. Min iphone 5s påstår at jeg har 1300 uleste e-mail, hvilket jeg ikke har. Jeg har merket alle som lest på iphonen, og også sjekket at det ikke ligger noen uleste på kontoene mobilen er satt opp mot (online og exchange). Likevel står det at jeg har 1300 uleste e-mail. Jeg har også forsøkt å skru av e-postkontoene, slå av telefonen og slå den på igjen for så å skru på e-postkontoene, men med samme resultat. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Blir så lei av å se varslet av 1300 e-post lyse mot meg når det ikke er noen uleste der... gmail?logg inn å merk alt av eposter og velg lest. Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Har gjort det også (selv om jeg ikke har satt opp noe g-mail på mobilen). Skjønner ikke hva som skjer. Det skjedde da jeg sate opp exchange, men der har jeg bare seks e-poster siden det er en helt ny konto. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Noen som vet hvorfor 5s skrur seg av ved 10%? Skjer ved gang Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som vet om det er mulig å laste ned bilder fra iCloud bildebibliotek (ikke iCloud-backup) til en ny iPhone? I så fall, hvordan? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som vet om det er mulig å laste ned bilder fra iCloud bildebibliotek (ikke iCloud-backup) til en ny iPhone? I så fall, hvordan? Skru på iCloud-bibliotek under Innstillinger for "Bilder og kamera". 1 Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det har jeg gjort, og valgt last ned og behold originaler, men det skjer veldig lite. Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hmm.. Plutselig fungerte det etter at jeg putta telefonen i laderen Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Må legge til at batteritiden har blitt fantastisk på 5S etter siste oppdatering, 9.1. Jeg tar min ut av laderen 06.30 og da har den som regel mellom 92 og 94% igjen når klokka er 14 på dagen og gjerne 80+ % på kvelden. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Noen som har noen fix så man får brukt Vipps med jailbreaket tlf? (iOS 9.0.2) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Kort spørsmål: Hvor mye kan jeg ta for en splitter ny iPhone 5S (swap telefon) sort 16GB? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Sikkert mye mer enn den er verdt. Sjekk prisene på Finn og legg deg litt over hva de går for som brukt. Skulle ikke forundre meg om du klarer å få 3-3.500,- for den. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Sikkert mye mer enn den er verdt. Sjekk prisene på Finn og legg deg litt over hva de går for som brukt. Skulle ikke forundre meg om du klarer å få 3-3.500,- for den. Jeg er ikke ute etter å flå noen egentlig. Jeg vil bare bli kvitt den kjapt og jeg tenkte jeg skulle selge den via facebook til noen venner evt. Er 2.500,- en fin pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå