Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ladekabelen som hører til iPhone 3G fra 2008 er enda i bruk, men begynner å bli litt frynsete og er moden for utskiftning.

Jeg har en lang kabel fra Belkin som jeg bruker til iPad, men kontakten sitter betydelig løsere i ladeporten, så for min del var det et dårlig kjøp.

Heretter blir det kun originalt.

Lenke til kommentar

iOS 8.4 har ikke akkurat gjort underverker for min 5s. Som det fremgår av vedlegget så vil ikke iphonen lade. Feilmelding kommer ved tilkobling av originalladere. Prøvd med tre forskjellige. Samme melding på alle. Ladeporten på iphonen er sjekket for støv, og det er ikke problemet. Prøvde tilkobling til PC. Da tar den imot lading.

Kjempegreier...

Kanskje på tide å prøve å resette til fabrikkinnstillinger?

Gjenoppretting av hele telefonen er forsøkt. Clean install, og reinstallering av alt. Tok meg nesten en dag å lete frem alt av innstillinger, apper, innlasting av bilder og videoer, musikk etc. Og like fordømt maser den forbanna iphonen om at selv originalladerene ikke er sertifisert. I går kom til og med feilmeldingen UTEN at ladekabel var plugget i...

Nå har også min iPad Air 2 å fuske. Lading går tregt selv med 10w originallader. Og når ipaden er koblet til laderen, er responsen på brettet helt tragisk dårlig. Registrerer unntaksvis trykk, pinch og zoom er nesten umulig å få til. Bruker nesten et minutt på å få tastet inn ett eneste ord.

Og før noen begynner å mase om at jeg kan jo bare bytte telefon: hadde det bare vært så enkelt... Arbeidsgiver tvinger meg dessverre til å bruke iphone dersom jeg vil ha bedriftstjenester på mobilen.

Lenke til kommentar

Og før noen begynner å mase om at jeg kan jo bare bytte telefon: hadde det bare vært så enkelt... Arbeidsgiver tvinger meg dessverre til å bruke iphone dersom jeg vil ha bedriftstjenester på mobilen.

Hvorfor?

Pga IT ikke har kapasitet til å supportere mer enn en plattform.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

1 meter dekker ikke mitt behov da jeg bruker mobilen mens den lades.

Det er en Belkin-USB-kabel, ikke selve støpselet, det er originalt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...