RamGuy Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Bestilte Zagg HD full cover til min iPhone 5... Er vell den beste måten å ha den naken uten å riskere baksiden, skal ikke ta på den som er ment for fronten, bare baksiden. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hva kommer iPhone 5 til å koste uten abbonement? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hva kommer iPhone 5 til å koste uten abbonement? Jeg tipper ca. 5000,-, men andre her inne mener den kommer til å gå opp med ca. 500,-. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Tror det blir ca. 5200-5300 Endret 22. september 2012 av tc47 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Når kommer den til salgs uten abonnement? Og hvor kan jeg kjøpe den uten abonnement? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Du kan kjøpe den i diverse nettbutikker fra 28. september. Apple, Komplett, Netshop, CDON, netonnet etc pleier å selge telefonene ulåst. Ingen fysiske butikker gjør dette. Erfaringsmessig lønner det seg å kjøpe fra http://store.apple.com/no . Ofte billigst, samt kurant at man kan levere inn på service på f.eks Eplehuset. Endret 22. september 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 28. september, Apple.no. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Begynner å bli lei av min gamle SE Experia x10 mini pro og vurderer å handle iPhone. Bør jeg gå for 4s eller vente på 5? Er det stor forskjell på dem i kvalitet i forhold til pris? Lenke til kommentar
Bato Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Tredje, fjerde gangen den er postet i tråden her nå? Like bra hver gang! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Begynner å bli lei av min gamle SE Experia x10 mini pro og vurderer å handle iPhone. Bør jeg gå for 4s eller vente på 5? Er det stor forskjell på dem i kvalitet i forhold til pris? Ville definitivt kjøpt iPhone 5, er ikke sånn ekstremt stor prisforskjell (sannsynligvis). Samtidig får du det nyeste, beste og mest oppdaterte. For meg ville det hvertfall ikke vært stor tvil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hvor får dere denne prisen fra ? Selger ikke Apple telefonen til samme pris som 4s ved lansering i statene ? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) iPhone-feber på lanseringsdagen Kjenner jeg blir oppgitt over å bo i Norge når jeg ser den filmen Endret 22. september 2012 av NiRaM 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Begynner å bli lei av min gamle SE Experia x10 mini pro og vurderer å handle iPhone. Bør jeg gå for 4s eller vente på 5? Er det stor forskjell på dem i kvalitet i forhold til pris? Ville definitivt kjøpt iPhone 5, er ikke sånn ekstremt stor prisforskjell (sannsynligvis). Samtidig får du det nyeste, beste og mest oppdaterte. For meg ville det hvertfall ikke vært stor tvil. Takker for svar. Da tror jeg jeg går for den. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 , og jaggu er det en ripe på baksiden rett ut av boksen... Dette er jo helt latterlig dårlig av Apple at telefoner kommer med riper rett ut av boksen.... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) , og jaggu er det en ripe på baksiden rett ut av boksen... Dette er jo helt latterlig dårlig av Apple at telefoner kommer med riper rett ut av boksen.... Jepp, har også lest at folk har små riper, spesielt rundt kantene eller bak på den nye alu biten, 95% av tilfellene har også vært angående den svarte modellen. Noen skrev at dette var 2 skritt frem 1 tilbake. Personlig syntes jeg dette er 1 skritt frem 2 tilbake. Fordi jeg dropper nesten aldri tlf, og derfor var aldri glass baksiden et problem. Men at denne kan få riper veldig lett, ødelegger mye mer til mitt bruk. Har heller ikke vært fan av store caser. Er vel nødt å gå for den hvite nå. sigh Mange flere gode bilder her http://dl.dropbox.com/u/30301945/iPhone5.png http://forums.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=361017&d=1348320758 http://forums.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=360856&d=1348294415 Endret 22. september 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Kan aldri tenke meg at dette er noe Apple har vært klar over og godkjent, enten er det en skikkelig screwup av Foxconn (og / eller det andre selskapet som visstnok også pusher ut iPhone 5?) eller så har Apple bare gjort en utrolig skuffende jobb med kvalitetskontrollen på den sorte modellen. De fleste bildene som ble lekket av den sorte modellen var jo med ufarget bakside, kanskje ingen av prototypene noengang ble farget og at de derfor aldri ble klar over dette problemet? Det er jo på ingen måte noen unnskyldning men jeg håper da for Apple sin skyld at de kommer med en offentlig uttalelse vedrørende problemet og at det blir gjort noe med det, for dette virker alt for dårlig av et selskap som Apple. Det som fikk meg over på Apple produkter i utgangspunktet var deres gode øye for de små detaljene, for en liten perfeksjonist som meg selv så har jeg alltid hatt sansen for Apple sin maskinvare for de stort sett alltid gjør de 100% gjennomført ned til hver minste lille søm. Dette er jo raka motsetning av hva hvertfall jeg har kommet til å forvente av Apple de siste årene, og hvis dette er tiltenkt fra Apple sin side så blir jeg utrolig skuffa. At aluminium får riper er jeg fullstendig klar over, diverse MacBook Pro har jo ikke akkurat vært ripe frie oppigjennom, men dette problemet med den sorte modellen er langt utenfor hva jeg ser på som akseptabelt. Så får vi jo se da, om det er snakk om produksjonsfeil, dårlig kvalitetssikring eller hva det er.. Håper og forventer uansett at vi får høre noe fra Apple og at dette hvertfall aldri var tiltenkt fra Apple sin side. Toppen av kransekaka er jo antallet enheter som kommer med riper rett ut av boksen, det er jo langt fra akseptabelt og horribelt dårlig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Om jeg kjøper, vil jeg gjøre det i en skikkelig Apple Store der jeg studerer. Om det er riper når jeg tar den ut av esken går jeg tilbake og forlanger en ny en. Bedre det enn å bestille på nett (Apple Store på nett og vanlig butikk er ikke samme organisasjonen). 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Apple Store på nett og en fysisk Apple Store går fint omhverandre det, problemet er jo at vi ikke har noen fysiske Apple Store butikker i Norge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Kanskje ikke så lenge til vi har en. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Sitter du med noe saftig informasjon, eller bare håper du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå