johanf Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 En eplebutikk har kanskje swap-enhet på lager. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Ja skjønner, takk! Er det noen muligheter for å kun hente ut SMS fra backup, uten alt det andre? Noen som har prøvd noen tredjeparts programvare for dette? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Det er ikke mulig vha Apples egen programvare, da må du ha tredjeparts ting og tang. Jeg har ikke testet med det. Lenke til kommentar
Malun Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Er det noen av dere som har skiftet skjerm på iphone 5s? Isåfall lurer jeg på hvilke erfaringer dere har med det og hvor dere kjøpte skjermen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Bytte skjerm på iPhone 5 og 5S er ganske enkelt, var mer jobb på 4 og 4S, fingeravtrykk sensoren kan være litt lei og flytte over i blant men. Lenge siden jeg har bestilt meg skjermer, så har ikke noen spesifikk forhandler og anbefale for øyeblikk dessverre. Lenke til kommentar
Malun Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Bytte skjerm på iPhone 5 og 5S er ganske enkelt, var mer jobb på 4 og 4S, fingeravtrykk sensoren kan være litt lei og flytte over i blant men. Lenge siden jeg har bestilt meg skjermer, så har ikke noen spesifikk forhandler og anbefale for øyeblikk dessverre. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Er du et blank på hvor du skal lete etter skjermer, så finnes det et brukbart utvalg på Ebay - se da etter selgere med godt rykte, haster det finnes det også i norske butikker, men da er ofte prisen naturlig nok litt høyere. Ligger også en del video guider på Youtube iFixit er kanskje blant de største leverandørene av iPhone reservedeler, men sikkert ikke de billigste. Endret 20. desember 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Alex T. Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei, jeg vet sikkert at dette spørsmålet er blitt stilt tidligere, men finner ikke noe her atm...så da spør jeg nå og håper på et fint/fine svar. Hva er de viktigste forskjellene mellom iphone 5s og 6? Hvilken hadde dere kjøpt av de to? Takk for svar! Stresser litt Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hadde kjøpt 6. Skjerm større og bedre prosessor. Og den blir oppdatert lengere. Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Mulig dette er fordi at apple vil jeg skal skifte ut min 5s. Men lyden på spotify demper seg når det kommer notification ifra Facebook eller snapchat. Og kommer ikke tilbake før man fjerner de ifra listen med aktive apper igjen? Noen forslag? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Det der har hendt oss med iPhone 6 også. Jeg har ikke opplevd det særlig nå siste ukene, men det var ett helvete en stund. Holdt på å svartne for meg. I mitt tilfelle var det messenger som var hovedsynderen, men mulig det har blitt oppdatert i ettertid altså siden ikke er ett problem her lenger. Endret 31. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hva koster det å bytte batteri på iPhone 5 nå til dags? Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nylig kjøpt meg en pent brukt IPhone 5 for å teste, så nå trenger jeg litt ekstra ladere til hjemmet, jobben og bilen.. Ene kabelen må helst være 2-3 meter.. Hvor kjøper man dette? Kun Apple originalt som duger? Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Dobbelpost Endret 5. januar 2015 av Thomassen82 Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 En ting til som jeg lurer på.. Hvor kjøper man Iphone skjermer? Den til 400 på finn var ihvertfall ikke brukbar.. Hvitt er ikke hvitt og det er noen snodige streker over skjermen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det behøver ikke å skyldes feil på skjermen, men dårlig kontakt etter montering. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Stripene er faktisk borte, men skjermen er litt mørkere på hvite toner enn på en original skjerm. Sammenlignet med 2 Iphone 5 på jobben i dag, å det er kun på hvit bakgrunn at jeg klarer å se forskjell på skjermene. Ikke veldig stor forskjell, men litt irriterende.. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Finnes det noe måte og se hvor man har vært på Apple, som det gjør på Android via Google Maps? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Må bytte skjerm på 5C, noe som kan si meg om dette vil være ett greit kjøp eller om det er å kaste bort penger å kjøpe i fra Kina? http://www.ebay.com/itm/BK-For-iPhone-5C-LCD-Screen-Display-Digitizer-Home-Button-Camera-Speaker-Tools-/191473286592?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item2c94b27dc0 Alternativet er dobbelpris hos ipimp. http://www.support1.no/nettbutikk/iphone-5c/3644-skjerm-lcd-og-touch-til-iphone-5c.html Lenke til kommentar
Malun Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg trenger hjelp. Jeg klarte å få alle bildene på macen min over på min iphone 5s via itunes. Er det virkelig ikke mulig å få slettet disse bildene fra iphoneenheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå