Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytte skjerm på iPhone 5 og 5S er ganske enkelt, var mer jobb på 4 og 4S, fingeravtrykk sensoren kan være litt lei og flytte over i blant men. Lenge siden jeg har bestilt meg skjermer, så har ikke noen spesifikk forhandler og anbefale for øyeblikk dessverre.

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar

Er du et blank på hvor du skal lete etter skjermer, så finnes det et brukbart utvalg på Ebay - se da etter selgere med godt rykte, haster det finnes det også i norske butikker, men da er ofte prisen naturlig nok litt høyere.

Ligger også en del video guider på Youtube

iFixit er kanskje blant de største leverandørene av iPhone reservedeler, men sikkert ikke de billigste.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Hei, jeg vet sikkert at dette spørsmålet er blitt stilt tidligere, men finner ikke noe her atm...så da spør jeg nå og håper på et fint/fine svar.

Hva er de viktigste forskjellene mellom iphone 5s og 6? Hvilken hadde dere kjøpt av de to?

Takk for svar! Stresser litt :hmm:

Lenke til kommentar

Mulig dette er fordi at apple vil jeg skal skifte ut min 5s. Men lyden på spotify demper seg når det kommer notification ifra Facebook eller snapchat. Og kommer ikke tilbake før man fjerner de ifra listen med aktive apper igjen?

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Det der har hendt oss med iPhone 6 også. Jeg har ikke opplevd det særlig nå siste ukene, men det var ett helvete en stund. Holdt på å svartne for meg.

I mitt tilfelle var det messenger som var hovedsynderen, men mulig det har blitt oppdatert i ettertid altså siden ikke er ett problem her lenger.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Stripene er faktisk borte, men skjermen er litt mørkere på hvite toner enn på en original skjerm. Sammenlignet med 2 Iphone 5 på jobben i dag, å det er kun på hvit bakgrunn at jeg klarer å se forskjell på skjermene. Ikke veldig stor forskjell, men litt irriterende..

Lenke til kommentar

Må bytte skjerm på 5C, noe som kan si meg om dette vil være ett greit kjøp eller om det er å kaste bort penger å kjøpe i fra Kina?

http://www.ebay.com/itm/BK-For-iPhone-5C-LCD-Screen-Display-Digitizer-Home-Button-Camera-Speaker-Tools-/191473286592?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item2c94b27dc0

Alternativet er dobbelpris hos ipimp.

http://www.support1.no/nettbutikk/iphone-5c/3644-skjerm-lcd-og-touch-til-iphone-5c.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...