Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Nå har jeg betalt og hentet ut telefonen. Snakket med Apple igjen og fant ut vi skal prøve å gjenopprette fra ny, og ikke sikkerhetskopi da det kan være bug i den. Også skal jeg rekalibrere.

 

Men om det var bug i kopien, hadde det ikke påvirket 5Sen som jeg gjenopprettet fra samme kopi? For det gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg betalt og hentet ut telefonen. Snakket med Apple igjen og fant ut vi skal prøve å gjenopprette fra ny, og ikke sikkerhetskopi da det kan være bug i den. Også skal jeg rekalibrere.

 

Men om det var bug i kopien, hadde det ikke påvirket 5Sen som jeg gjenopprettet fra samme kopi? For det gjør det ikke.

Dersom det er en bug i kopien, skal den påvirke alle enhetene den lastes ned på.

Lenke til kommentar

Hmmm..

Leverte inn pga problem med at 5eren skrur seg av når det er 20-25% igjen. Er det samme som at den plutselig står fast på et prosent, så plutselig faller den ned til mye lavere når jeg putter i lader?

For det skjedde en del ganger når jeg fikk beskjed om å teste den. Men har ikke testet lengre enn helgen og den har ikke skrudd seg av. Kanskje jeg skal bare kalibrere batteriet nå.

 

Men okay. Jeg har også en 5S som må inn, kjøpt gjennom Apple.com. Der vet jeg at det er maskinvarefeil da skjermen har løsnet pga batteriet, pakken den ligger i, har svulmet opp. Skal jeg bare ta den inn til Eplehuset?

Lenke til kommentar

Har en ekstra, småødelagt IP5 som jeg bruker som ipod på trening, men idag låste volumknappen seg og når jeg prøver å sette opp volumet, så skrur den bare volumet ned automatisk. Når jeg prøver å trykke på knappene så kommer det "knappe"-lyder så det virker ikke som er knappen som er låst fast. Noen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...