Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar, men hvis jeg bruker ikke forstyrr funksjonen, så lyser heller ikke skjermen opp hvis det skjer noe på mobilen.

Vil at skjermen skal lyse opp, men ikke gi fra seg lyd eller vibrasjon.

Jeg har også sett etter denne funksjonen. Savner "Profiler" fra den gamle Nokia-telefonen.

Jeg vet ikke om du har sjekket ut appen IFTTT, men her kan du lage oppskrifter for blant annet det du nevner. Du kan også spesifisere dager der dette skal aktiveres. Verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Takk for svar, men hvis jeg bruker ikke forstyrr funksjonen, så lyser heller ikke skjermen opp hvis det skjer noe på mobilen.

Vil at skjermen skal lyse opp, men ikke gi fra seg lyd eller vibrasjon.

Kombinere "ikke forstyrr" med "LED-blink for varsler"?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hva får man solgt helt ny iPhone 5 16GB for?

3000.

Høres drøyt ut. Hvis det er en 5S ja, men for 5ern ville jeg ikke betalt mer enn 2000,- nå.

Helt ny koster 3300.

Hvis dette er en ny enhet med garantibevis så er 3000 fornuftig.

Billigere, og akkurat det samme produktet.

Lenke til kommentar

Har tråden dødd ut etter 6'eren kom? :p

Uansett, etter jeg kjøpte meg 5S så får jeg ikke til å koble på delte nettverket på iPhonen med bærbaren (Windows 7). Jeg fikk det til med 5'eren, men nå når jeg kobler til delte nettverket så bare går den blå baren som pleier å komme opp ved tilkobling, opp og ned kjapt og "Windows kunne ikke koble til iPhone".

Hva er dette for no spetakkel, har dere en idè? Blir sint..

Lenke til kommentar

InSSIDer fant iPhone nettverket, kanal 1. Ingen andre nett bruker det her, ifølge programmet.

Edit: Er det kun min 5S (kjøpt via Finn), skjermen er litt løs oppe ved volumknappen. Kan liksom trykke den ned, merker der når jeg trykker på noe der oppe. Ser også at hele venstre side så buler skjermen ut. Burde jeg ikke gå tilbake til selger og refundert kjøpet?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

InSSIDer fant iPhone nettverket, kanal 1. Ingen andre nett bruker det her, ifølge programmet.

Edit: Er det kun min 5S (kjøpt via Finn), skjermen er litt løs oppe ved volumknappen. Kan liksom trykke den ned, merker der når jeg trykker på noe der oppe. Ser også at hele venstre side så buler skjermen ut. Burde jeg ikke gå tilbake til selger og refundert kjøpet?

Send inn tlf så får du en helt "ny" :-) Min skjerm var også løs, bare i høyre hjørne. Fikk ny.

Lenke til kommentar

Hmm, er så usikker hva jeg skal gjøre. Mitt problem skyldes jo batteriet, der pakken rundt har "blåst" seg opp. Kjøpte den av en på Finn.no, skal jeg levere den inn selv eller skal jeg sende tilbake og la han fikse........ (?).

Får jeg helt sikkert ny, må jeg fremvise kvittering hos Eplehuset?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Har alltid beskyttet mine telefoner tidligere. Med 5S som jeg har hatt i 1 år driter jeg i det og den er full av hakk og riper. Det er en bruksting og den funker like bra :)

Hadde en diskusjon med broren min på en fjelltur, vi har begge iPhone, og jeg beskytter alltid telefonen min med solide spesialcovere på tur, mot støt og fukt. Men han gjør aldri det, han trener nesten hver dag, er enormt mye på fjellet og på turer, og har aldri beskyttelse på telefonen. Tidligere, når han hadde telefon med taster, varte de aldri mer enn ca 3 mnd. Men iPhone holder utrolig bra, den forrige hadde han i årevis og måtte trues på nyere modell. Men han nekter konsekvent å oppdatere noe heller da, men han er også overrasket over hvor solid den er. Han tar en del bilder under alle forhold, og har aldri hatt problemer.

Så det er jo en enorm fordel med disse "lukkede" telefonene at de tåler mye.

Datteren mistet en Samsung i do, den overlevde også uten problem, etter å ha blitt tørket i en pose med ris.

Den eneste telefonen vi har hatt fuktproblem med, er den forrige Sony-telefonen til datteren min som skulle være vanntett, men som de hevdet var blitt fuktskadet inni. (ikke utslag på fuktsensorene utvendig!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...