Lami Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kjæresten kjøpte seg nett 5S, så hadde hun tatt noen bilder før jeg fikk henter bildene fra forrige 4S. Så jeg gjenopprettet fra sikkerhetskopien fra 4S, og det overskrev bildene på 5Sen. Skjønner ikke. Er det mulig å hente de tilbake, uten å overskrive noe? icloud og bilder var aktivert på 5Sen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 gjenopprette sikkerhetskopi på en iphone er jo å overskrive. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 @Lami Kan det ligger en kopi av bildene i bildestrømmen? http://support.apple.com/kb/HT4486?viewlocale=no_NO Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg oppdaterte til ios 8, og nå er hele kamerarullen min og bildestrømmen borte. Er denne lagret på pcen eller forsvunnet for alltid? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Er det noen som har solgt sine iPhone 5 her nylig? Hvilke reelle priser kan en forvente for en pent brukt 32GB, kun ett lite hakk i rammen opp til venstre. Ser mange ville priser på finn.no, og noen mer edruelige selvsagt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Tja. 2000-2500 er vel mulig å få sikkert? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, ca der jeg såg for meg noe Prøver å lokka dama over på iPhone 6 ser du, blir lettere å ynskyde seg for min del også da om hun også er gira Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hehe. Kjenner følelsen. Har en 5 16 gb jeg. Den har en sprekk utenfor skjermbildet ved hjemknappen. Hadde vært fornøyd med noe i underkant av 1500 for den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ser ut som om det er kjøpers marked på brukte iphones nå! Da er jeg glad jeg fikk min på forsikring istedet for å gå igjennom slitet med å selge i dårlig marked Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Har ikke solgt en eneste av mine gamle iPhones, de brukes flittet til mange formål da de er suverene små datamaskiner . Taper liksom aldri på et dårlig bruktmarked da Endret 12. oktober 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Problem: I appene sliter jeg med å få lyd. Jeg har ofte telefonen på lydløs, og når jeg da åpner en app (feks FB) er det vilkårlig om lyden fungerer. Også når jeg slår av "lydløs-knappen" på telefonen. Telefonen får ikke bestemt seg om det skal benyttes medielyd eller "ringetone" lyd. Må gjerne spole i videoer for å få lyden til å fungere. Noen tips? Jeg mener at dette problemet begynte på slutten av iOS7, altså før 8. Endret 12. oktober 2014 av Broseen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Opplevd dette selv også. Dritt, aner ikke hva som er gale. (hvis noen har knust 5S Pm) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Samme feil her. Opplever egentlig veldig mye problemer med iOS 8, veldig ulikt Apple dette. AirPlay er også blitt veldig ustabilt. Forresten andre her som har NRK nett tv app? Jeg har veldig store problemer med den, andre som har det? Endret 12. oktober 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nyeste iOS er noe forbanna piss. Angrer på at jeg var kjapp i avtrekkeren denne gangen. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Samme feil her. Opplever egentlig veldig mye problemer med iOS 8, veldig ulikt Apple dette. AirPlay er også blitt veldig ustabilt. Forresten andre her som har NRK nett tv app? Jeg har veldig store problemer med den, andre som har det? Jeg har NRK nett tv app. Fungerer som en drøm, har ikke opplevd noen problemer. (Versjon: 4.1.1, finner det under innstillinger i Appen. Kjører den på iPhone 6 64GB. (Fungerte også på min 5s som jeg byttet ut for en uke siden) Endret 12. oktober 2014 av sir-alex Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ok, men nå er dette iPhone 5-tråden Noen andre? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvordan er batteriet deres på iPhone 5? Min er ett år gammel og varer med moderat bruk under en dag. Langt fra så dårlig som den jeg reklamerte på for et år siden, men dårligere enn før. I dag har jeg ikke brukt den så mye, mest lytting til LevelUp Cast på SoundCloud. Bergen har 4G "overalt", men ofte varierende dekning, som dere kan se på bildet så tar det mye batteri når jeg ringer: Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Nyeste iOS er noe forbanna piss. Angrer på at jeg var kjapp i avtrekkeren denne gangen. Enig. 8.0.2 har jeg på min 5s. Det skulle jo fikse problemene. Men sliter med batteri som fordufter. Lukker alle apps hver bidige kveld. Likevel taper den 10-20% i løpet av 6-7 timer på natta i standby-modus. Flere apps kræsjer støtt og stadig. Og noen starter ikke i det hele tatt. Med jevne mellomrom slutter autorotasjonen å fungere. Moro da med bilder som blir lagret opp-ned eller på høykant. Og enda verre: videoer som blir lagret i feil retning. Har lastet ned en app som skal kunne fikse på dette. Men den kræsjer hver bidige gang jeg kjører den... Restarter hjelper, men etter kort tid er problemene tilbake. Skjermresponsen er også blitt helt rævva. Bommer mye oftere på tastene, så her må jeg tydeligvis lære meg nytt bevegelsesmønster for tommelen og øvrige fingre jeg bruker for å taste på skjermen. Og slide finner med ujevne mellomrom på å la være å respondere. Spesielt moro når jeg ikke får slått av alarmene om morgenen. Hjelper ikke at jeg er ekstremt morragretten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg opplever ingen av de problemene du nevner på min 5S. Batteriet varer nesten 50% lenger enn før, autorotasjon funker som den skal, og skjermresponsen merker jeg ikke noe forskjell på. Etter oppgradering til 8.0.0 (samme kveld som den ble sluppet) var det 2-3 apps (jeg har godt over 100 apps installert) som enten kræsjet ved start, ikke hadde riktig funksjonalitet (som søkefelt som ikke funket) eller kræsjet i bruk, men alt dette var løst ved oppdateringer av appene i løpet av 2-3 dager. Som alltid, ved ny generasjon av iOS, tok jeg full reset av telefonen både før og etter oppgraderingen, og installerte alle apper på nytt. Har så langt ingen negative erfaringer med 8.0.2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg gjorde det du sier etter dårlig erfaring med overskriving. Nå har jeg ikke like mye tull som wirrumsen, men sliter fortsatt med samme problemene som før jeg kjørte full resett. Så det virker å være litt tilfeldig. Men helt klart den dårligste oppdateringen dette her, for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå