Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare i enkle ord hensikt men icloud nøkkelring og hvorfor det aldri går ann å sette det opp på min telefon? Hvorfor burde jeg gjøre det i så tilfelle? :p

Tok en fullstendig resett nå og setter telefonen opp som en ny enhet, så tenkt å forhøre meg om dette.

EDIT: Fikk jo ett greit svar inne på Apple sine sider om hva dette er for noe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg for også alltid feilmelding når jeg skal taste inn bekreftelseskoden som kommer på SMS.

Ellers er min 5S fortsatt helt looka på SMS og iMessage etter oppgradering til iOS8 selv etter flere dager med 8.0.2 som ikke ser ut til å ha fikset noen bugs. Den låser heller ikke opp telefonen med sensoren.

Det som skjer med meldingsproblemet som oppstod etter oppgraderingen er at den slutter å respondere midt i en meldingstasting. Det merkelige er at dette forekommer hyppigst og tinærmet kun når jeg holder telefonen horisontalt med toppen i venstre hånd. Snur jeg den med toppen mot høyre hånd virker den litt bedre. Akkurat som det er en slags sensor som blir mer tildekket med toppen i venstre hånd og som ikke fungerer som den skal i iOS8. Innimellom skjer det også at skjermen blir helt sort og at den autojusterer lysstyrken tilbake.

Veldig merkelig og kjenner jeg blir litt irritert på Apple. Hadde en 100% fungerende telefon før iOS8.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvorfor fungerer det plutselig ikke lengre å svare på meldinger ved å trykke på de når du popper opp? Av en eller annen grunn så blir jeg sendt ut av appen jeg er i og rett til meldinger for å svare på det som kommer inn!

Mener du når det kommer opp en varsel på toppen?

Hvis ja, så er det vel slik at du må dra varselen nedover og ikke trykke på den.

Lenke til kommentar

Hvorfor fungerer det plutselig ikke lengre å svare på meldinger ved å trykke på de når du popper opp? Av en eller annen grunn så blir jeg sendt ut av appen jeg er i og rett til meldinger for å svare på det som kommer inn!

Mener du når det kommer opp en varsel på toppen?

Hvis ja, så er det vel slik at du må dra varselen nedover og ikke trykke på den.

Ah, så da har jeg dratt den ned før ja. Det har jeg ikke tenkt på at jeg måtte gjøre, tusen takk :)
Lenke til kommentar

Har ingen færre problemer med 8.0.2 så for meg fikset den ingenting.

Må vel ta en full reset av telefonen men vet ikke om jeg gidder hassle med å installere og sette opp alt på nytt igjen. Reset av nettverksinnstillinger og Reset av alle instillnger har ikke bedret noe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg fant ingen tråd for 4S som jeg har, men spørsmålet gjelder bare oppdatering av siste 8.0.2. Denne er da litt spesiell? Fikk beskjed om å frigjøre plass for den trengte 7.5GB til nedlasting og installering. Gjorde det, og tok den ned, nå står den der og installerer og varsler at det enda tar tre timer til. Det var da voldsomme greier? Andre som har erfaring med den siste oppdateringen? (Burde vel kanskje gjort det tilknyttet PC og iTunes, batteriet var bra oppladet, ca 85%)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...