c7Nn Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Slik jeg forstår det så må du ha aktivert bluetooth (trenger ikke WiFi) for å kunne ta over mail,sms, safari etc. Hvis du skal ringe må du være på samme trådløse nettverk (trenger ikke bluetooth).. Men når jeg sier sms, så mener jeg vel iMessage. Vanlig sms er vel ikke tilgjengelig enda, eller? 1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Den siste tiden så har telefonen min mistet kontakt med mobilnettet flere ganger daglig. Står "No Signal" øverst i venstre hjørne. Eneste løsningen jeg har funnet pr nå er å skru av og på mobilen. Jeg har også prøvd full reset uten å hente gammel backup og nytt sim-kort, men samme skjer fortsatt. Noen som har vært borti dette før? Har en iPhone 5S. Ja! Jeg har en iPhone 5, som jeg oppgraderte til IOS 8 samme dag den var tilgjengelig. Det er seks dager siden i dag. I går opplevde jeg det du skriver om. Måtte restarte telefonen. Har ikke opplevd dette før eller etter den hendelsen. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hva mener du? Ligger ikke lommelykten fra den menyen i bunn? Jeg har da aldri kunne trykke på kameraikonet for å slå av/på lyset om det var det du mente? Menyen er der, men i iOS7 kunne man slå av lommelykten med ett enkelt trykk på snarveien for kamera. Altså slippe å dra opp menyen fra bunnen. ....jeg bruker mye lommelykt på jobb......sikkert ubrukelig for andre. Men skjønner ikke hvorfor de har fjernet en snarvei, og ikke erstattet den med noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det var jeg ikke klar over faktisk, da skal jeg ikke være så påståelig og si at jeg aldri har hatt den funksjonen før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Aldri sett dette før, eneste mulighet jeg kan tenke meg er for å få lommelykt på kameraknappen er at man har satt kamera i videomodus med lys alltid på. Ellers har jeg alltid måtte slå på lommelykten ved å skli opp fra bunn og trykke på lommelykten. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kan det ha vært en bug i iOS 7? Lommelykta skrur seg jo av når man tar opp kamera. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Den siste tiden så har telefonen min mistet kontakt med mobilnettet flere ganger daglig. Står "No Signal" øverst i venstre hjørne. Eneste løsningen jeg har funnet pr nå er å skru av og på mobilen. Jeg har også prøvd full reset uten å hente gammel backup og nytt sim-kort, men samme skjer fortsatt. Noen som har vært borti dette før? Har en iPhone 5S. Ja! Jeg har en iPhone 5, som jeg oppgraderte til IOS 8 samme dag den var tilgjengelig. Det er seks dager siden i dag. I går opplevde jeg det du skriver om. Måtte restarte telefonen. Har ikke opplevd dette før eller etter den hendelsen. Hos meg så virker det som at dette skjer kun når jeg er i et område der det ikke er dekning. Typ togturen hjem og til jobb, så er det enkelte steder jeg får "No Signal" når dette da skjer, så må jeg ta en omstart av telefonen. Så det skjer ikke helt ut av det blå, som jeg først trodde. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Den siste tiden så har telefonen min mistet kontakt med mobilnettet flere ganger daglig. Står "No Signal" øverst i venstre hjørne. Eneste løsningen jeg har funnet pr nå er å skru av og på mobilen. Jeg har også prøvd full reset uten å hente gammel backup og nytt sim-kort, men samme skjer fortsatt. Noen som har vært borti dette før? Har en iPhone 5S. Ja! Jeg har en iPhone 5, som jeg oppgraderte til IOS 8 samme dag den var tilgjengelig. Det er seks dager siden i dag. I går opplevde jeg det du skriver om. Måtte restarte telefonen. Har ikke opplevd dette før eller etter den hendelsen. Hos meg så virker det som at dette skjer kun når jeg er i et område der det ikke er dekning. Typ togturen hjem og til jobb, så er det enkelte steder jeg får "No Signal" når dette da skjer, så må jeg ta en omstart av telefonen. Så det skjer ikke helt ut av det blå, som jeg først trodde. Løser ikke flightmode på/av det ? tenker det går litt fortere enn å skru av og på telefonen Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Prøver flightmode hver gang, men må fortsatt skru av og på telefonen.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Fikk deksler til iPad og iPhone fra Spaceworld i dag, gratis, som jeg skal lodde ut på bloggen min! Woho! 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Har Apple fikset iMessage-problemene? Har ikke skrudd på funksjonen etter at flere av kontaktene/avsenderne dukket opp som mailadresser i meldingene, i tillegg til at noen meldinger ikke kom frem før flere timer etterpå (selv om meldingen var bekreftet sendt). Ganske kritiske feil ettersom ikke alle har navnet sitt i mailen i tillegg til flere meldingstråder per person. At meldinger ikke kommer frem når de skal sier seg selv at er ganske problematisk. Endret 24. september 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 iOS 8.0.1 tilgjengelig! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 iOS 8.0.1 tilgjengelig! Apple trakk nettopp oppdateringen fra Developer Center og over-the-air. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Ah, så det nå ja. Jeg fikk den opp. Men why trekker dne? Endret 24. september 2014 av Lami Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Jeg fikk den opp jeg også, men jeg hadde ikke nok plass på telefonen. Når jeg kom tilbake, så var den borte.. EDIT: derfor trakk de den: http://www.macrumors.com/2014/09/24/ios-8-0-1-issues-possible-fix/ Endret 24. september 2014 av -lemoncake 1 Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Begrunelsen er mye nye feil om sikerheten Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Står på dagbladet Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Autorotasjonsfunksjonen på min 5s har sluttet å fungere etter oppgraderingen til iOS 8. Noen flere med samme problem? "Lås i stående retning" er naturligvis deaktivert og dobbelsjekket. Rett og slett irriterende. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg fikk den feilen første dagen, men det ga seg like fort som det kom. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Den siste tiden så har telefonen min mistet kontakt med mobilnettet flere ganger daglig. Står "No Signal" øverst i venstre hjørne. Eneste løsningen jeg har funnet pr nå er å skru av og på mobilen. Jeg har også prøvd full reset uten å hente gammel backup og nytt sim-kort, men samme skjer fortsatt. Noen som har vært borti dette før? Har en iPhone 5S. Ja! Jeg har en iPhone 5, som jeg oppgraderte til IOS 8 samme dag den var tilgjengelig. Det er seks dager siden i dag. I går opplevde jeg det du skriver om. Måtte restarte telefonen. Har ikke opplevd dette før eller etter den hendelsen. Hos meg så virker det som at dette skjer kun når jeg er i et område der det ikke er dekning. Typ togturen hjem og til jobb, så er det enkelte steder jeg får "No Signal" når dette da skjer, så må jeg ta en omstart av telefonen. Så det skjer ikke helt ut av det blå, som jeg først trodde. Tydeligvis en bug i IOS 8. Står på nyhetene nå i dag. Så har de altså sluppet ut en oppdatering samme dag, som blir trukket rett tilbake, grunnet flere feil. Ja, så har vi da nyhetene om 6+-telefoner som bøyer seg litt for lett... Mye dårlige nyheter på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå