turbo911 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Flere som bruker dropbox og opplever at den bare hopper ut av appen? Noe å gjøre med det eller bare vente på oppdatering? Det jeg er mest glad over på ios8 må være at jeg merker stoooor forksjell på batteriet, andre som merker det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Dropbox oppdaterte akkurat appen. Prøv nå. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Før Gjennoppretting: Basemark OS ii: Overall: 524 System: 1095 Memory: 302 Graphics: 280 Web: 817 Basemark X: Medium Quality (default) : 10590 ------------------------------------------------------ Etter: Basemark OS ii: Overall: 543 System: 1132 Memory: 342 Graphics: 280 Web: 799 Basemark X: Medium Quality (default) : 10755 Multitasking henger seg fortsatt opp Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kanskje ikke riktig tråd, men skyter likevell. Oppdaterte til ios8 på iPadn i går kveld. Men jeg er stuck i en evig loop der jeg ikke kommer noen vei med konfigureringen. Hopper bare tilbake til start etter jeg har vært igjennom trinnene. Har også prøvd å koble den til Macen med iTunes, men får ikke kontakt med iPadn. Anyone? Lenke til kommentar
erihol08 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hei. Jeg skulle oppdatere Iphone 5en min i natt, og så hadde jeg prestert å ta ut ladern til dataen, så den hadde skrudd seg av under installering av oppdateringen. Nå får jeg den ikke opp i iTunes og på skjermen står det et bilde av at jeg må koble den til iTunes. Har prøvd å gå inn i DFU-mode, men til ingen nytte. Jeg hører at datamaskinen reagerer at den blir koblet til, men dukker ikke opp i iTunes. Noen som har noen forslag.Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Kanskje ikke riktig tråd, men skyter likevell. Oppdaterte til ios8 på iPadn i går kveld. Men jeg er stuck i en evig loop der jeg ikke kommer noen vei med konfigureringen. Hopper bare tilbake til start etter jeg har vært igjennom trinnene. Har også prøvd å koble den til Macen med iTunes, men får ikke kontakt med iPadn. Anyone? Regner med du har sikkerhetskopi av iPaden? Slå den av og hold inne HJEM-knappen når du kobler den til strøm. Den vil da gå i recovery mode og ber om at du kobler den til iTunes. Usikker på om det hjelper, siden du sier du ikke får kontakt med den via maskinen/itunes allerede, men det er verdt et forsøk kanskje? Endret 20. september 2014 av johanf Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hva tror dere iPhone 5S koster i butikk uten abonnement etter 26.september? Den vil vel gå ned i pris. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hva tror dere iPhone 5S koster i butikk uten abonnement etter 26.september? Den vil vel gå ned i pris. Den har allerede gått ned i pris, hvis jeg ikke husker feil så koster 16GB 4890,- hos Apple. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ah se der ja! Tror du den vil gå mer ned i pris, både hos Eplehuset/Humac og andre som Spaceworld som selger uten abonnement? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Så lenge Apple ikke setter ned prisen noe mer, så gjørt nok ikke Eplehuset det heller. Ser på Prisjakt at du får 16GB modellen til 4390,-, men aldri hørt om den butikken før Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Så lenge Apple ikke setter ned prisen noe mer, så gjørt nok ikke Eplehuset det heller. Ser på Prisjakt at du får 16GB modellen til 4390,-, men aldri hørt om den butikken før 4390,- burde være Max pris, ikke min pris for en 5s Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det ser ut som home+power forløpig har løst det for både SMS og iMessage, med mindre det er et buffer el. som går fult etter en liten stund og det så vender tilbake. To be continued... Har samme problem som deg. En vanlig restart utsatt bare problemet. Har nå prøvd home+power trikset. Har du fått problemet tilbake? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Forløpig ikke fått problemet tilbake etter home+power og det lover godt. Har ikke vart så lenge før. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kanskje ikke riktig tråd, men skyter likevell. Oppdaterte til ios8 på iPadn i går kveld. Men jeg er stuck i en evig loop der jeg ikke kommer noen vei med konfigureringen. Hopper bare tilbake til start etter jeg har vært igjennom trinnene. Har også prøvd å koble den til Macen med iTunes, men får ikke kontakt med iPadn. Anyone?Regner med du har sikkerhetskopi av iPaden?Slå den av og hold inne HJEM-knappen når du kobler den til strøm. Den vil da gå i recovery mode og ber om at du kobler den til iTunes.Usikker på om det hjelper, siden du sier du ikke får kontakt med den via maskinen/itunes allerede, men det er verdt et forsøk kanskje? Det løste seg ved å deaktivere wifi på router, av en eller annen grunn. Tror det kan ha en sammenheng med at jeg endret iCloud adressen min en stund tilbake. Den gamle adressen henger igjen i systemet og det vises feil adresse under instillinger , blir forsåvidt kastet ut ifra innstillinger når jeg trykker på iCloud for å endre dette Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Noen som vet om man kan nullstille antall aktiveringer på pc? Har kun 1 aktivering av 5 mulige igjen Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Gå inn på din konto på itunes skal stå der aktiverte data 1 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ser at flere har problemer med telefonen etter update til ios 8. Burde jeg vente med update? Har ikke lyst på tregere 3g, 4g Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Gå inn på din konto på itunes skal stå der aktiverte data Takk! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 sms/imessage problemet med ios8 er ikke løst på tross av alle fixer jeg har forsøkt. home+power løser det bare i en meget kort tid. ikke bra apple! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Den siste tiden så har telefonen min mistet kontakt med mobilnettet flere ganger daglig. Står "No Signal" øverst i venstre hjørne. Eneste løsningen jeg har funnet pr nå er å skru av og på mobilen. Jeg har også prøvd full reset uten å hente gammel backup og nytt sim-kort, men samme skjer fortsatt. Noen som har vært borti dette før? Har en iPhone 5S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå