Theo343 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Powdercoated alu på den sorte? Talentløst, det burde da vært anodisert alu på et så dyrt produkt. Jeg har vurdert den hvite av flere årsaker om jeg går for en iP5, men den viktigste er at den sorte ofte er vanskelig å finne om jeg ikke husker hvor jeg la den fra meg. Har brukt "find my iphone" hyppig i heimen Men er skeptisk til hvit ift. misfarging fra svette. solkrem og annet over tid etc. Endret 21. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Håper mange velger hvit pga dette med merker på den svarte... slik at min svarte iPhone får raskere levering 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Powdercoat, eller pulverlakk kan bli rimelig solig og slitesterkt, jeg er egentlig litt usikker på hva som er sterkest. Jeg har inntrykket av at eloksering slites ganske fort, spesielt over kanter og hjørner da det er rimelig tynt. Hva skjedde med det knallharde belegget det stod om for en stund siden? Aha jeg hadde linken enda: http://appleinsider.com/articles/11/03/01/apple_granted_invention_of_scratch_proof_nitride_metal_device_coating.html Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 i det minste gjør iphone 5 ti ganger bedre i drop test enn iphone 4/4s "Well, as much as we hate to admit it, the iPhone 5 did amazingly well in our drop test, while the Samsung Galaxy S3 came out in pretty bad shape. It’s the cold hard truth that we can’t hide and we can’t ignore..... The hard aluminum shell of the iPhone 5 withstood the impact pretty well, and the glass protecting the display remained intact. Meanwhile, the Galaxy S3 predictably lost its back cover and suffered damage to the casing and the front glass. Sad, sad, sad." 5 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Det gjør vondt å se folk kaste en kliss ny telefon rett ned på flisegulv. Det er jo faen ikke plexiglass det er laget av. Endret 21. september 2012 av ahpadt 2 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Det skjærer litt uansett, hva slags mobil det er når de gjør slikt. Djuice er billigere enn Telenor på telefonen, 700-800kr totalt, dessuten får man mer inkludert i abonnementet. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Får man man iphone 5 raskere hvis man forhåndsbestiller gjennom djuice/telenor enn gjennom apple.no? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Kjenner jeg blir straks litt mer skeptisk til den sorte versjonen nå... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Iphone ble født hvit og skal være hvit :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Iphone ble født hvit og skal være hvit :-) Tull. iPhone ble født i svart og aluminium. 3 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Iphone ble født hvit og skal være hvit :-) Tull. iPhone ble født i svart og aluminium. Ipod skulle det vel være ,men uansett har jeg altid valgt hvit og er glad for det, har tatt seg bedre ut ved siden av den svarte hver gang :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 iPod ja, det er korrekt. Jeg syns den svarte ser mye bedre ut, men der har vel alle sine egne meninger og preferanser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Den sorte ser litt bedre ut, ihvertfall når det kommer til baksiden på 5`ern, men om den er såpass sårbar mot riper og dritt ville jeg nok ha valgt den hvite. Det var forøvrig grunnen til at jeg valgte en hvit HTC One X I tillegg har jeg alltid hatt sorte telefoner stort sett, og da var det greit med noe friskt. I tilleg ser den hvite HOX`en langt bedre ut enn sort Men det er iPhone, og begge ser rett og slett deilige ut. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Synes hvit blir litt homsete Men kan jeg bruke nåværende telenor abbo som jeg har på Xperia S, og betaler 249,- i måneden, og forsatt bruke det hvis jeg kjøper iPhone 5 fra Telenor? Hvis ikke, kan jeg bruke det hvis jeg kjøper ulåst fra Apple store norge? Siste spørsmål: kommer iPhonene i Apple butikkene samtidig? Så jeg kan stille meg først før de åpner i Bergen og få en? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Kjøper du ulåst kan du smelle i hva som helst ja. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hadde tenkt på svart selv, blir hvit nå, får paranoia når ting får riper etc. Hvite er ikke like fin, men den har ihvertfall vanlig alu fargen bak som macene etc. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Den hvite blir homsete? Seriøst? Der gikk statens likestillingsprosjekt rett i vasken gitt. Den svarte er den fineste, men det med riper/skader på metallrammmen :nei2: Da vil jeg heller ha den hvite, hvor riper og skader ikke synes like godt. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Kjøper meg en svart en. Har allerede bestilt en case, samt beskyttelsesfilm foran/bak/sidene. Blir bra! Lenke til kommentar
T.A Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har sett et par 'skrekkeksempler' nå, og vurderer å gå for den hvite istedet. Vanskelig valg dette da svart er penest i mine øyne, men dersom jeg åpner esken og får en telefon med riper etc.. ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå