Lami Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Får man oppdatering på telefonen når siste versjon av iOS 8 kommer ut dersom man legger inn golden master? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Hva snakker du om? http://store.apple.com/no/buy-iphone/iphone5s Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 GM er i 99% av tilfellene med identisk med endelig utgave, så alt av updates osv får du ja. Om det skulle komme ny GM så er det jo eventuelt å bare oppdatere til denne manuelt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hva snakker du om? http://store.apple.com/no/buy-iphone/iphone5s Sikkert bare en feil som skjedde eller noe istad når jeg sjekka Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Får man oppdatering på telefonen når siste versjon av iOS 8 kommer ut dersom man legger inn golden master? Jeg har ikke fått det tidligere når jeg hadde GM på ios 7 og ios 6 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Får man oppdatering på telefonen når siste versjon av iOS 8 kommer ut dersom man legger inn golden master? Når eventuelt iOS 8.0.1 kommer, så vil du få oppdatering via OTA. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) *slettet* Endret 10. september 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Får man oppdatering på telefonen når siste versjon av iOS 8 kommer ut dersom man legger inn golden master?Jeg har ikke fått det tidligere når jeg hadde GM på ios 7 og ios 6 Da har du ikke kjørt GM ;-) Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Rart. Kjørte GM begge gangene. Når man gikk inn i oppdateringer sa den bare at du har nyeste versjon..... Vel, time will tell. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Skulle ikke det komme nye smalyser til iPhoner og slikt? er de med i iOS8? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Må jeg egentlig fjerne batteriet ved skjermskifte? Lest en kommentar eller to om at noen lot det bare være. Sitter jo forferdelig godt fast! Åh gad gir opp. Digitzer kabelen på den nye skjermen er jo ikke lang nok! Hvor skal disse stripene?: Endret 11. september 2014 av Lami Lenke til kommentar
C.. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Joda den er lang nok. Bare litt knotete å få den til å ligge helt riktig. Satt lenge å klundra selv for å få den til å passe når jeg bytta skjerm på iPhone 5. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Må jeg egentlig fjerne batteriet ved skjermskifte? Lest en kommentar eller to om at noen lot det bare være. Sitter jo forferdelig godt fast! Åh gad gir opp. Digitzer kabelen på den nye skjermen er jo ikke lang nok! Hvor skal disse stripene?: Ganske sikker på at det er insiden av framdekselet for å feste høytaler og mikrofon. Den på bildet ditt som er øverst, skal der høytaler/frontkamera er. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Øverste til høyttaler/frontkamera? Men passer jo ikke? Har jo kabler og slikt der? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Joda den er lang nok. Bare litt knotete å få den til å ligge helt riktig. Satt lenge å klundra selv for å få den til å passe når jeg bytta skjerm på iPhone 5. Er ikke lang nok, åååh ta av alt igjen. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Øverste til høyttaler/frontkamera? Men passer jo ikke? Har jo kabler og slikt der? Sånn billig skjermbyttesett og ikke ordinalt? Mins de sitter på når man får dem nye. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) What, begge volumknappene funker når jeg demonterer. Etterhvert funker kun volum opp, skrur fra hverandre volumknappene og fjerner noe shit, monterer igjen og nå fungerer ingen av de? Ingen klikk når jeg trykker de ned. Ferdig: Ehm hvorfor er det slike flekker? Sikkert ødelagt skjermen siden digitizer kabelen kom i klem på begynnelsen. Ikke funker den nye wifi antennen jeg kjøpte eller data (står bare Søker...). Vasket dere kontaktene med alkohol? Endret 12. september 2014 av Lami Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvor mye ville dere lakt ut for en iPhone 5 16GB med helt ny batteri, men har litt bulker/skrapt på kanten på iPhonen.. svart iPhone Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvor mye ville dere lakt ut for en iPhone 5 16GB med helt ny batteri, men har litt bulker/skrapt på kanten på iPhonen.. svart iPhone Sjekk hva de andre på Finn ligger ute for, og legg deg ett parr 100 under. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) "Before reassembly, be sure to clean all metal-to-metal contact points on the grounding clip (not the mating halves of connectors) with a de-greaser such as windex or isopropyl alcohol. The oils on your fingers have the potential to cause grounding issues." Kan jeg bruke f.eks neglelakkfjerner? Mating halves of connectors, er det kontaktene som digitizer, lcd osv? Er det kun kontakter som WiFi, cellular, eller er deler som Wi-Fi grounding fingers? Endret 14. september 2014 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå