Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jeg egentlig fjerne batteriet ved skjermskifte? Lest en kommentar eller to om at noen lot det bare være.

Sitter jo forferdelig godt fast!

Åh gad gir opp. Digitzer kabelen på den nye skjermen er jo ikke lang nok!

Hvor skal disse stripene?:

image.jpg

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Må jeg egentlig fjerne batteriet ved skjermskifte? Lest en kommentar eller to om at noen lot det bare være.

Sitter jo forferdelig godt fast!

Åh gad gir opp. Digitzer kabelen på den nye skjermen er jo ikke lang nok!

Hvor skal disse stripene?:

image.jpg

Ganske sikker på at det er insiden av framdekselet for å feste høytaler og mikrofon. Den på bildet ditt som er øverst, skal der høytaler/frontkamera er.

Lenke til kommentar

What, begge volumknappene funker når jeg demonterer. Etterhvert funker kun volum opp, skrur fra hverandre volumknappene og fjerner noe shit, monterer igjen og nå fungerer ingen av de? Ingen klikk når jeg trykker de ned.

Ferdig:

image.jpg

Ehm hvorfor er det slike flekker?

Sikkert ødelagt skjermen siden digitizer kabelen kom i klem på begynnelsen. Ikke funker den nye wifi antennen jeg kjøpte eller data (står bare Søker...). Vasket dere kontaktene med alkohol?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

"Before reassembly, be sure to clean all metal-to-metal contact points on the grounding clip (not the mating halves of connectors) with a de-greaser such as windex or isopropyl alcohol. The oils on your fingers have the potential to cause grounding issues."

Kan jeg bruke f.eks neglelakkfjerner?

Mating halves of connectors, er det kontaktene som digitizer, lcd osv? Er det kun kontakter som WiFi, cellular, eller er deler som Wi-Fi grounding fingers?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...