Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tilbake en swap telefon etter at skjermen knuste på min 5s, men batterikapasiteten er utrolig dårlig, sammenlignet med den nesten 1 år gamle telefonen jeg leverte inn (ikke at den var spesielt god heller, men,men.). Er dette noe jeg kan klage på, eller må jeg finne meg i dette siden det er en swap?

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal selge min 5S for å få råd til en 6 / 6 Plus, hvor mye kan jeg selge den for? 2 usynlige riper og 2 litt mer synlige. Er med 3 deksler og 10 skjermbeskyttere. Ingen riper på skjerm brukt deksel og beskytter siden dag 1. Har eske og alt tilbehør (Untatt headphones, men den lille fine plastikk esken til headphonesa har jeg). Rundt 3-4 k? Og hvordan gjør jeg det der med garanti når jeg kjøpte den på Chess.no?

Takk

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk tilbake en swap telefon etter at skjermen knuste på min 5s, men batterikapasiteten er utrolig dårlig, sammenlignet med den nesten 1 år gamle telefonen jeg leverte inn (ikke at den var spesielt god heller, men,men.). Er dette noe jeg kan klage på, eller må jeg finne meg i dette siden det er en swap?

Skal ikke få en dårlig telefon fordi det er en swap. Her kan du gå tilbake.

Hvis jeg skal selge min 5S for å få råd til en 6 / 6 Plus, hvor mye kan jeg selge den for? 2 usynlige riper og 2 litt mer synlige. Er med 3 deksler og 10 skjermbeskyttere. Ingen riper på skjerm brukt deksel og beskytter siden dag 1. Har eske og alt tilbehør (Untatt headphones, men den lille fine plastikk esken til headphonesa har jeg). Rundt 3-4 k? Og hvordan gjør jeg det der med garanti når jeg kjøpte den på Chess.no?

Takk

Hvor mange GB? 3500kr ca vil jeg tro. Begynt på 3600kr, og så sett etterspørselen før du får ned.

Lenke til kommentar

Er det samme i år at man kan laste ned og installere GM på våre iPhones uten å være developer/uten å ha registrert UDID'en hos developers?

Siden Golden Master er samme versjon som blir sendt ut til ikke utviklere, så skal man kunne installere denne uten å være registrert utvikler.

Jeg har ikke testet dette selv, så kan ikke bekrefte det.

Lenke til kommentar

Ja, akkurat det jeg tenkte. Men er det ikke sånn at noen pleier å bekrefte dette her kvelden/dagen etter lanseringen? :) Har noen her funnet denne type bekreftelsen ute på nettet noe sted enda? Setter pris på om noen deler det sånn at jeg får kjørt iOS 8 på min kjære iPhone 5 :)

Vet at ITavisen kom en slik artikkel dagen etter lanseringen av 5S i fjor, men finner ikke noe slikt der så langt ihvertfall.

Lenke til kommentar

Forumbrukere på Macrumors "bekrefter" det også; http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1773718

EDIT:

Har også lest at hvis du bruker iTunes 12 beta i Yosemite, så kræsjer iTunes midt under oppgraderingen. Så husk å bruk iTunes 11, så fremst du ikke vil ha en ikke fungerende iPhone til de har fått løst problemet i iTunes 12.

Endret av -lemoncake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig. Fant også noen på twitter som har lagt inn iOS 8 uten developerkonto.

Tusen takk for kjappe svar! :) Da skal det gjøres om et par timer når jeg kommer meg hjem igjen.

Tenker dere å vente på offisiell release? Om ja, hvorfor?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hmm då hørtes morro ut, link til nedlasting av GM?

EDIT: Pokker også, kom på at jeg valgte å oppdatere iTunes til 12.0 i Yosemite her forleden, kan jeg gå tilbake på denne ?

Jeg også oppgraderte til iTunes 12 beta, men følg denne guiden; http://www.scringo.com/blog/downgrade-itunes-mac/

Det fungerte for meg :)

Golden Master kan lastes ned herfra: https://imzdl.com/ios.php

Endret av -lemoncake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Se der ja!

Kan ikke forvente å få noe særlig for min enhet da, den har jo fått seg ett par smeller i rammen også...

EDIT: Kan jo melde om at det gikk smertefritt å få rullet tilbake iTunes og oppdatert telefonen med GM :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...