Lami Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Angående batterifiksen her over: blir telefonen sendt til Nederland for fiks? Hvor lenge må man vente, er det sånn noen dager eller flere uker? Man får vel ingen lånetelefon i mellomtiden? Edit: kopierte serienummeret inn for å sjekke om jeg kunne få: The serial number you entered is not eligible under this program because either: - It's not one of the serial numbers in the affected range - Battery already replaced Omg! Har jo batteriproblem, med at den skrur seg av lenge før den viser 1%! Endret 24. august 2014 av Lami Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Apple hadde også problemer med wifi-kortene på noen av batchene til 5ern. Kombinert med at de ble eksremt lett ripet opp var dette årsak til at jeg returnerte min etter kun 14 dagers eierskap og gikk tilbake til 4 og 4S. 100% fornøyd med min 5S etter 8 måneder. 5ern bar helt klart preg av produksjonsproblemer og det var i den tiden også mye fuss going on på fabrikkene. Apple ga meg 100% av pengene tilbake og de burde gjort dette med alle som fikk problemer med batteri, wifikort ol. Jeg handlet på apple.no. Endret 24. august 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Denne saken har jeg ikke fått med meg. http://www.vg.no/forbruker/teknologi/mobil-og-tele/apple-kaller-tilbake-iphone-ladere/a/23229772/ Sjekket de 4 jeg hadde i huset, alle var A1400. Får sjekke dattern sine samt en på jobben i morgen. Den på jobben er den nyeste og har neppe et slikt problem. Endret 24. august 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Omg! Har jo batteriproblem, med at den skrur seg av lenge før den viser 1%! Har du prøvd dette : http://www.redmondpie.com/how-to-calibrate-iphone-and-ipad-battery-life-for-maximum-performance-tutorial/ Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Går det ann å levere iPhone 5 min for skiftet av batteriet gratis hos Eplebutikken, elle må jeg sende det til Apple? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 De har servicetid på omtrent en uke, usikker på om dette inkluderer tid for frakt men uansett, så er det nok reperatøren til Eplehuset. Om det blir gratis eller ei avhenger om det er noe gale. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg tenker det blir gratis, pga dette: http://www.dinside.no/930048/apple-erstatter-iphone-5-batterierMin iPhone har det serienr som har det dårlige batteriet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Da er det bare å stikke til eplehuset! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Noen formening om hvor lenge dette utbytte programmet varer ? utover nyåret eller kun noen måneder ? Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 sendte inn min 5s til reperasjon etter at skjermen knuste og rammen ble bøyd, står nå servicesiden at jeg blir tilbudt bytteenhet for ett mellomlegg. Hva vil dette si ? er dette det samme som en pre-owned? er det noen fordeler/ulemper med å velge dette? har ikke lyst til å få en telefon som kanskje er ripete og bulkete Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Noen formening om hvor lenge dette utbytte programmet varer ? utover nyåret eller kun noen måneder ? Leste på Apple siden for dette fiksepeogrammet noe om inntil mars 2015. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 sendte inn min 5s til reperasjon etter at skjermen knuste og rammen ble bøyd, står nå servicesiden at jeg blir tilbudt bytteenhet for ett mellomlegg. Hva vil dette si ? er dette det samme som en pre-owned? er det noen fordeler/ulemper med å velge dette? har ikke lyst til å få en telefon som kanskje er ripete og bulkete Du får en helt ny tilsvarende enhet som den du har levert inn, for et mellomlegg. For iPhone 5S er det nærmere 3000,- tror jeg. Du får ikke en enhet som har riper og bulker. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 sendte inn min 5s til reperasjon etter at skjermen knuste og rammen ble bøyd, står nå servicesiden at jeg blir tilbudt bytteenhet for ett mellomlegg. Hva vil dette si ? er dette det samme som en pre-owned? er det noen fordeler/ulemper med å velge dette? har ikke lyst til å få en telefon som kanskje er ripete og bulkete Du får en helt ny tilsvarende enhet som den du har levert inn, for et mellomlegg. For iPhone 5S er det nærmere 3000,- tror jeg. Du får ikke en enhet som har riper og bulker. takk for svar. Prismessig stemmer det bra. ok, da går jeg for det, en helt ok deal, når den var så ødelagt som den var. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Angående batterifiksen her over: blir telefonen sendt til Nederland for fiks? Hvor lenge må man vente, er det sånn noen dager eller flere uker? Man får vel ingen lånetelefon i mellomtiden? Edit: kopierte serienummeret inn for å sjekke om jeg kunne få: The serial number you entered is not eligible under this program because either: - It's not one of the serial numbers in the affected range - Battery already replaced Omg! Har jo batteriproblem, med at den skrur seg av lenge før den viser 1%! Samme her. Kjøpt januar 2013, men står at serienr. er ikke eligible! Og batteriet er veldig dårlig, går fort av når det er 5-6% igjen osv. Og går veldig kjapt ned fra 20 og. Uten at jeg bruker den så mye. Hva gjør vi da siden serienr. ikke kvalifiserer?! Teit siden jeg har til og med kjøpt innenfor de mnd. Apple sier det gjelder, men så er ikke serienr. kvalifisert... what to do? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Sendte mail til Eplehuset, de sa det bare var å stikke innom så skal de sjekke og da erstatte/fikse Så tenker å gjøre det! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Kjapt ned fra 20... Det er snakk om telefoner som raser ned fra 100 til 10 på få timer mot din telefon som når 20% etter hva ? 10-15 timer ? Eller misforsto jeg deg nå ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Min skrudde seg av ved alt fra 0-70%, tyven som stjal den fikk virkelig et c-produkt xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Har en Note II nå, men merker at jeg er litt sugen på en iPhone. Selvfølgelig keen på 6'eren, men tror den blir noe dyr. Har 5S NFC? Noen som kan synse om hvor mye 5s synker i pris når 6'eren kommer, basert på statistikk. Og hvordan var overgangen mellom android til iPhone? Skjermstørrelse, OS og slike ting. Har kun erfaring med mac, og jeg synes kanskje at OS'et blir noe enkelt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) 5S har ikke NFC. 6 får kanskje det. Prisen på 5S går nok ned til det 5C koster i dag når 6 kommer ut. (ca. 5000 for 16gb versjon) Har du erfaring med Mac, kommer du til å elske å bruke iPhone. Ikke bare enkelt men "helt perfekt"! Endret 4. september 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Så bra, kan fort hende jeg ryker på en iPhone da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå