embark Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Har ikke lest bakover i tråden, men lurer på om det er noen her som har problemer med å få telefonen til å lade? Dette har bare blitt verre og verre de siste månedene, og i den tro at det var rusk i ladeporten så brukte jeg en tannpirker til å fjerne en del dritt, uten at det ble noe bedre. Telefonen vil nå bare lade i en spesiell posisjon, må rigge til et "oppheng" så telefonen halvveis henger etter ledningen... Noen som har erfaringer med kontaktspray/trykkluft eller lignende? Irriterende problem... EDIT: Viste seg at jeg var litt vel forsiktig første gangen med tannpirkeren, fikk fjernet mer støv og nå er tilkoblingen dønn stabil. Endret 15. august 2014 av Justin Credible Lenke til kommentar
L_T Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hva er egentlig de store forskjellene på 5 og 5S? Jeg kan få en ny 5'er for ca 3995 (Pre-Owned) og en ny 5S for 4995,-. Er ytelse og batteri så merkbart bedre for 5S at det er verdt 1000,- kr ekstra? Jeg er ikke så opptatt av fingeravtrykkleseren eller at kameraet skal ha en million piksler. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Har ikke lest bakover i tråden, men lurer på om det er noen her som har problemer med å få telefonen til å lade? Dette har bare blitt verre og verre de siste månedene, og i den tro at det var rusk i ladeporten så brukte jeg en tannpirker til å fjerne en del dritt, uten at det ble noe bedre. Telefonen vil nå bare lade i en spesiell posisjon, må rigge til et "oppheng" så telefonen halvveis henger etter ledningen... Noen som har erfaringer med kontaktspray/trykkluft eller lignende? Irriterende problem... EDIT: Viste seg at jeg var litt vel forsiktig første gangen med tannpirkeren, fikk fjernet mer støv og nå er tilkoblingen dønn stabil. Har samme problemet på min 5s har også prøvd å fjerne inni, men funket bare litt for meg Endret 15. august 2014 av Nokkefeita Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Hvordan får man timestamp på hver SMS som går inn og ut? EDIT:Kom på en ting akkurat når jeg trykket enter her. Å dra meldingen til en av sidene så ser jeg klokkeslettet. Skulle dog også hatt dag+dato på alle når man drar til en side så man slipper å sjekke oppover til nærmeste dato/dag. Endret 15. august 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Ja det der er en funksjon jeg stadig glemmer ut Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hva er egentlig de store forskjellene på 5 og 5S? Jeg kan få en ny 5'er for ca 3995 (Pre-Owned) og en ny 5S for 4995,-. Er ytelse og batteri så merkbart bedre for 5S at det er verdt 1000,- kr ekstra? Jeg er ikke så opptatt av fingeravtrykkleseren eller at kameraet skal ha en million piksler. 5S litt raskere. Batteri uendret med tanke på kraftigere innmat som krever mer strøm. Fingeravtrykk er etter min mening en sinnsyk genial funksjon. Å låse opp telefonen ved å taste kode er altfor tungvint. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Da har jeg fått brukt min første iPhone noen timer etter å kun ha eid diverse androids. Har også en Note 3 nå. Fikk tak i en iPhone 5 med ødelagt skjerm for 1500, og byttet skjerm for 300. Størrelsemessig er den veldig praktisk i forhold til Noten. Har aldri vurdert iPhone før, men nå vurderer jeg faktisk å selge Noten og beholde iPhonen. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Bare vent til iPhone 6 kommer i høst, med 4.7" skjerm. Det tror jeg er en genial størrelse, og det sier jeg etter å ha brukt Nexus 5 i noen måneder, etter lang tid med iphone 3, 4 og 5 (jeg bruker iPhone 5 igjen nå). Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Har hatt s3 og s4 som vel begge har 4,7. Praktisk størrelse, men føler den faller mellom to stoler. Da kan jeg like gjerne bruke noten med 5,7. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Liker størrelsen på iPhone 5S og føler at den er perfekt til one-hand operations (). Nexus 5 hadde jeg før og den var perfekt i forhold til å skrive på med begge hender, så gleder meg til å se iPhone 6 med 4.7 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Liker det jeg også, med 4.7" så må man bruke to hender til tider, klarer såvidt å rekke oppi hjørner og slikt med en hånd da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er skjerm med digitizer fra China gode greier? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er skjerm med digitizer fra China gode greier? Du er klar over at apple blir orginalt også produsert i kina ikke sant ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Hva har det med saken å gjøre? 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hva har det med saken å gjøre? Jeg synes det er relevant, da det blir litt vanskelig å bedømme ett produkt bare på basis av landet det er produsert i, da det vanlige inntrykket av "kina produkter" er at de er av dårlig kvalitet, så ville nevne det, ikke noe mer intrikat enn det Ramguy. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Burde jeg holde meg unna da? Hvor skal jeg ellers få tak i digitizer? Er noen fra Canada/USA men de er gjerne litt dyrere. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Burde jeg holde meg unna da? Hvor skal jeg ellers få tak i digitizer? Er noen fra Canada/USA men de er gjerne litt dyrere. Hei, vel når det kommer til digitizers så varierer det virkelig på kvaliteten, hvis prisen er såpass lav at du ikke kommer til å tape det store på det så er det jo verdt forsøket Er jo da ikke verre enn å bare kjøpe en ny om ting ikke går helt etter planen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Takk for svar. Nei men tenkte mest på om de fra Kina er faktisk kinaprodukter - altså ikke av god kvalitet? 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Takk for svar. Nei men tenkte mest på om de fra Kina er faktisk kinaprodukter - altså ikke av god kvalitet? Det er nok høy sannsynlighet for det, må nok veie det opp mot prisen og (hvis du kikker på ebay) feedback selgeren har fått, mye man kan lære derfra Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Ja, derfor etter mye leiting så er det umulig å handle fra eBay. Det er ingen hittil som har 100% feedback. Ser jeg på en skjerm, inn på brukeren er det alltid flere negative med at de har mottatt ødelagt skjerm, ikke fått noe eller lignende som gjør at jeg holder meg unna. Endret 19. august 2014 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå