MobilNerd Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hei lurer på om det er noen som veit når iphone 6 blir lansert og når den kommer i butikken? Nei Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Det spekuleres i konferanse-lansering 15-19. september. Tilgjengelighet "in stores" er fullstendig "guessing game" med mange ukjente. En positiv ting er at Apple har bestilt betraktelig flere eksemplarer denne gang. Endret 22. juli 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Regner med same procedure as every year. Lansering 15-25 september. Tilgjengelig 1 mnd etter USA og de store landene. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Vurderer å selge iPhone 5S 16GB gull i påvente av iPhone 6. Kjøpt november 2013, uåpnet og første gang brukt fra februar 2014. Hvor mye kan jeg forvente å få for denne? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Er så enkelt som å sjekke hva de andre på Finn ligger på det. Realistisk salgspris tenker jeg er rundt 4k. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Vurderer å selge iPhone 5S 16GB gull i påvente av iPhone 6. Kjøpt november 2013, uåpnet og første gang brukt fra februar 2014. Hvor mye kan jeg forvente å få for denne? Du får opp et prisestimat hvis du oppretter en annonse (gratis) på Finn.no. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Sitter sterkt å vurderer å kjøpe meg en 5S i påvente av iPhone6. Sitter nå med en MotoG å holder på å kaste den i veggen pga tregheter og Android. Hvor dårlig handel er det å kjøpe en 5s nå? Hvor mye bruker fjorårets iPhone å ramle i pris etter lansering? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Når iPhone 6 kommer vil vel iPhone 5S bli solgt for 3000-3500kr Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Når iPhone 6 kommer vil vel iPhone 5S bli solgt for 3000-3500kr Ja er egentlig redd for at den hvertfall kommer til å koste kun rundt 4000,-. Må vel bare smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Kan jo vurdere iPhone 5 evt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Et par ting jeg fortsatt savner fra Windows Mobile-telefoner: På mine Windows Mobile-telefoner hadde jeg muligheten til å installere SW på PC og app på telefonen som, når jeg hadde koblet PC og mobil sammen med bluetooth, gjorde at jeg fikk telefonskjermen på PCen, og kunne ringe, sende meldinger og gjøre alt annet på telefonen fra PCen. Jeg kunne bruke headset på PCen under telefonsamtaler. Veldig praktisk, da kunne telefonen ligge i sekken eller i jakkelommen hele dagen. Noen som har sett tilsvarende for iPhone? Jeg kunne også koble Outlook på PCen til mobilen (fortsatt gjennom bluetooth), slik at jeg kunne sende SMS fra Outlook. Utgående SMS ble lagret både i Outlook og i mobilen. Inngående SMS kom til mobilen, og ble umiddelbart synkronisert over til Outlook. Noen som har sett tilsvarende for iPhone? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 https://itunes.apple.com/us/app/jproductivity-llc/id352226779?mt=8 Noe slikt noe ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Takk, der var det et alternativ! Eneste jeg lurer på her er "Works over 4G, 3G or WiFi (requires creation of a FREE account)" Det ser ut til at denne ikke bruker bluetooth, men krever enten wifi eller 3G/4G. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Ser ut som det, jeg har ikke brukt det selv. Men iphones lukkeded OS kan gjøre det litt vanskelig å finne den samme funksjonaliteten du fikk fra en windows phone... kan jo hende det finnes en eller annen knallbra løsning for mac, husker vagt noe om noe slikt implementert i seneste OSX... *går for å sjekke* Husket rett https://www.apple.com/osx/preview/mac-and-ios/ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Har kopiert alle bildene og filmene fra en iPhone 5 til pcen og synkronisert dem til en annen telefon ved hjelp av iTunes, men bildene havner i egne mapper og ikke i kamerarullen. Noen mulighet til å få dem inn dit igjen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Si meg, kan man levere inn sin 5s på eplehuset og be de sjekke disse fuktindikatorene i butikk eller må de sende telefonen landet over? Var ute å jogget i går kveld med telefonen i ett slikt etui man har rundt overarmen..så kom tidenes regnbye Etuiet er til en viss grad vanntett, men så søkkvåt som jeg var i går når jeg kom hjem var jeg likevel ltt skeptisk.. Forøvrig virket telefonen å være helt tørr når jeg fikk dradd den ut av etuiet, til min store overraskelse. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Sitter en i SIM-kort luka som man kan sjekke selv, godt lys er en fordel. http://support.apple.com/kb/HT3302Har dessverre ingen kjennskap til om Eplehuset kan sjekke sånt. 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Si meg, kan man levere inn sin 5s på eplehuset og be de sjekke disse fuktindikatorene i butikk eller må de sende telefonen landet over? Var ute å jogget i går kveld med telefonen i ett slikt etui man har rundt overarmen..så kom tidenes regnbye Etuiet er til en viss grad vanntett, men så søkkvåt som jeg var i går når jeg kom hjem var jeg likevel ltt skeptisk.. Forøvrig virket telefonen å være helt tørr når jeg fikk dradd den ut av etuiet, til min store overraskelse. Om de har forandret på noen fra iphone 5 vet jeg ikke, men det sitter 2 stykk på innsiden som du må åpne telefonen (bak skjermen) for å kunne se, og en i simkort "skuffen" lagt til to linker, en som viser hvor den fukt-indikatorern du selv kan sjekke ligger, og videoen viser deg og de to interne. om eplehuset har ett verksted så kan de sikkert åpne den på egenhånd, om de gjør det er en annen sak http://support.apple.com/kb/HT3302 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå