Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke bare at du har kommet borti den "halvmånen" i undermenyen da..?

...det var vel det jeg spurte om.

Ta en omstart på telefonen, prøv sim-kortet i en annen telefon eller et annet sim-kort i din telefon, ring telenor/netcom eller hvem du nå har som operatør.

Lenke til kommentar

Forslag til hvordan man kan låse opp en iPhone som gir beskjeden "iPhone deaktivert koble til iTunes" når låse-knappen er ødelagt? Dette er den gamle telefonen til min søster hvor hun skulle hente ut noen gamle bilder, men husket ikke koden inn på telefonen som førte til deaktivering.. Kobler man den til en maskin med iTunes får man beskjed om å "Gi tilgang ved å svare på iPhone enheten".

Noen som har erfaring med RecBoot?

Lenke til kommentar

Hva faen? IKKE hold knappen inne når du kobler til strøm. Da vil den gå i restore modus, og uten litt flaks eller de rette verktøyene, er det umulig å få tilbake inneholdet på telefonen etter det.

...ellers har jeg ikke noe intelligent å komme med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Telefonen vil ikke bli brukt igjen så i hovedsak bare få tak i bildene som ligger på enheten. Skal teste ut å koble den til iTunes når den er tom for størm og holde hjem-knappen inne, takk :)

Da har du et problem :)

Metoden du forsøker er for å gjenopprette, altså nullstille og legge en eksisterende backup tilbake. RecBoot vil heller ikke hjelpe dersom målet er og hente ut innhold.

Uten koden er det ikke mulig å hente ut noe informasjon fra enheten, er mulig en autorisert iTunes maskin får lov til å synkronisere innholdet, dersom du autorisert den med en maskin tildigere, litt usikker på hvordan det der fungerer om dagen.

Men du kan gjøre et forsøk med iExplorer, og se om du får fiska ut noe.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Apple-folk!

Jeg har nå hatt en liten runde med utprøving av WP/iOS og android. Jeg kunne sikkert levd med alle tre, men har valgt å gå for iOS mtp enkelhet og apputvalg og tanken er å vente på 6-ern som alle andre, MEN.

Min kjære mor fylte min trofaste smarttelefon med vann og jeg er nå tilbake til steinalderen med en Nokia Series 40. Jeg må ha noe annet før 6-eren kommer, eller ikke kommer og spørsmålet er da:

Er det helt idiotisk å kjøpe en iPhone 5 til 3695 på Elkjøp nå og så selge den når den nye kommer? Jeg ser for meg at jeg fort få igjen 2500 for den på finn om et halvt år?

oooooooog, er det noen forskjeller på hvor for kantene blir slitt på hvit vs sort utgave?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

iPhone 5 til 3695 er et bra kjøp. Med mindre du kommer til å behandle den veldig forsiktig, bør du velge den hvite, som har blank kant (som 4/4S). Den sorte flasser etterhvert, men dersom du behandler den pent, holder den bra. Det KAN også være at Apple har laget bedre sorte kanter på den sorte, det kjenner jeg ikke til, men på 5S holder det veldig bra (men de er heller ikke helt sorte).

Lenke til kommentar

Telefonen vil ikke bli brukt igjen så i hovedsak bare få tak i bildene som ligger på enheten. Skal teste ut å koble den til iTunes når den er tom for størm og holde hjem-knappen inne, takk :)

Da har du et problem :)

Metoden du forsøker er for å gjenopprette, altså nullstille og legge en eksisterende backup tilbake. RecBoot vil heller ikke hjelpe dersom målet er og hente ut innhold.

Uten koden er det ikke mulig å hente ut noe informasjon fra enheten, er mulig en autorisert iTunes maskin får lov til å synkronisere innholdet, dersom du autorisert den med en maskin tildigere, litt usikker på hvordan det der fungerer om dagen.

Men du kan gjøre et forsøk med iExplorer, og se om du får fiska ut noe.

iExplorer fungerte utmerket. Takk!

Lenke til kommentar

Fikk akkurat kjøpt en brukt iPhone 5S, gull, 32gb. Bare 2 mnd gammel, for 3000 kr. Kupp, føler jeg.

Min første iPhone dette. Veldig fornøyd hittil.

det var meget billig. Ta vare på den så får du solgt den for 3000-3500kr om et halvt år.
Lenke til kommentar

Fikk akkurat kjøpt en brukt iPhone 5S, gull, 32gb. Bare 2 mnd gammel, for 3000 kr. Kupp, føler jeg.

det var meget billig. Ta vare på den så får du solgt den for 3000-3500kr om et halvt år.
Ja, har deksel på, og sånn glass-skjermbeskytter. Tenker jeg beholder denne til iPhone 6 synker i pris. Evt på iPhone 6s.

Når er det iOS 8 kommer? Og er det mulig å prøve beta på telefonen?

Lenke til kommentar

Det var komisk billig, du kommer nok til å gå i pluss ved videresalgt som Urge sier :p Ikke verst!

Men altså, iPhone 6 kommer ikke til å synke i pris fra Apple sin side, det gjør de aldri. Men om du tenker frem til det kommer noen på bruktmarkedet så..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...