liquidsquid Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Prisen har jo gått opp i Tyskland og Storbritannia på 16 GB, mens 32 og 64 er samme i forhold til 4S. Tror derfor mackanz sitt tips er relativt spot on. Dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Telia.se blingsade rejält tidigare idag när de släppte pris utan abb som de senare tog bort när det kom ut i aviserna. 5995 sek för 16GB utan abb. Dra av 10% och runda upp till närmaste hundring är mitt tips på NOK. Tja, nå er det vel mer interessant hva Apple selger telefonen for, og det blir vel samme nivå som på 4s. Netshop.no la først ut til 5495 og har siden endret prisen til 5990. Dette er uten bindingstid. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Det har da alltid vært svindyrt å kjøpe iPhone uten abonnement fra andre steder enn Apple selv, spesielt de første ukene. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Da har jeg også 'reservert' en 5. Gleder meg som f, trenger virkelig en ny mobil! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Da har jeg reservert en sort 16GB fra Djuice! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Men de startet jo 00.01, spørs hvor mange de får inn på første levering. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Takk for informasjonen til den av dere som skrev om Djuice. Jeg er egentlig alt for lite impulsiv, så jeg føler jeg tok det litt igjen nå da jeg reserverte en hvit (såklart) iPhone 5 16Gb. Planen er å ha et all in 1 L web-abonnement på den. Det er ikke så mye bedre enn det jeg har fra før, men mtp. på at jeg nå betaler 199,- kr for Chess Sjakkmatt (500 min/500 sms/500 mms/1000mb) + 249,- for telefonen (HTC Incredible S), vil ikke den ekstra femtilappen utgjøre noen forskjell. Når prisen i tillegg ligger på 2490,- kr i skrivende stund, synes jeg ikke det er så veldig galt. Jeg hadde vel _egentlig_ planer om å kjøpe telefonen fra Apple Store, men sånn ble det tydeligvis ikke Og OM jeg ikke får telefonen før midt uti Oktober gjør det egentlig ingenting heller, mtp. på lønnsutbetaling . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Ymse nettbutikker og operatører prøver alltid å sko seg på kundene ved iPhone lanseringer før apple.no selv tilbyr produktet i apple store. Apple har alltid samme pris som forrige modell. Selv vurderer jeg ikke noe kjøp før jeg kan få enheten til veiledende pris fra Apple.no (fremfor villedende fra 3.part), uten abbonement og med god tilgjengelighet . Har ventet 2 år så har tid til noen uker ekstra. Endret 21. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Hører urovekkende rykter om dårlig tilgjengelighet på 32 og 64GB versjonen i starten.. Håper jeg ikke må vente til nærmere november. Det blir forøvrig nattåpent hos Spaceworld Storgata natt til fredag neste uke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Minimum 8200+ totalt for en iPhone 5 er helt horribelt gitt. Noen som vet hva ett bruddgebyr hos enkelte operatører er ? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Telenor Bedrift er 2,000 - 4,000,- eks mva (24 mnd binding). Er sikkert noe rimeligere i Privat verden pga kortere binding. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Så, hvilken kapasitet går folket for? Jeg har 32gb 4s, men vurderer 16gb nå. Trenger strengt talt ikke all plassen, da jeg stort sett har apps og bilder på telefonen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Jeg vurderer selv å gå ned fra 32GB til 16GB rett og slett fordi behovet for stor lokal lagring ikke er der. Selv om jeg tar mye bilder (ute å sykler og turer), sender mye mms, har 3000 låter cachet fra spotify, 145 applikasjoner, dropbox, store navigasjonspakker fra tomtom og navigon, et par mapper med spill (bla. GTAIII), bøker og mye annet. Alikevel har jeg altså ikke passert 16GB og veldig mye kunne vært ryddet vekk fra telefoner (et tonn bilder etc. som kan overføres til mer egnede arkivmedia). Å bruke telefonen aktivt som en "minnepenn" har heller aldri fristet da jeg har noen lynraske, små minnepenner som gjør jobben bedre. Har over 2 års bruk sett at 16GB er mer enn nok for meg og mitt bruk . Endret 21. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 32 er perfekt for meg. Ikke fordi jeg trenger hele 32, men at når jeg først har det, så bruker jeg alltid rundt 16-19 GB. Og da blir det problematisk med 16. 32 it is Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg bruker sjeldent over 8, så for meg er 16 meeeer enn nok. Nå tar muligens retina-apps på iPhonen endel mer plass da, så 16 er nok passe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Har altfor mye musikk liggende som jeg egentlig kunne slettet halvparten av, men det er jeg jo for lat til. Tar også en del video på konserter og mange mange bilder overalt. Endret 21. september 2012 av tc47 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) The Verge: Den beste smarttelefonen for folk flest, men begynner å vise tegn til å stagnere for de som forventer mange spesielle funksjoner ("superbrukere" -- hva nå enn det er). 8.8 / 10. Jeg har en 16GB 4S, men om jeg kjøper 5ern så må jeg ha 32GB. Er sånn at jeg må slette videoer hver gang jeg vil installere store patcher/apper på min nå. Endret 21. september 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ser ut som den svarte modellen får litt pess for å scratche veldig lett Merker jeg får mer lyst på den hvite nå. Når de brukte glass, vanlig alu ramme rundt, så var ihvertfall dette vanskligere å se. med sånn powdercoat på alu, er det veldig lett å gjøre det stygt. Samtidig på den hvite, bruker de den vanlig rammen rundt, og lys bak. Hm Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 The Verge: Den beste smarttelefonen for folk flest, men begynner å vise tegn til å stagnere for de som forventer mange spesielle funksjoner ("superbrukere" -- hva nå enn det er). 8.8 / 10. Jeg har en 16GB 4S, men om jeg kjøper 5ern så må jeg ha 32GB. Er sånn at jeg må slette videoer hver gang jeg vil installere store patcher/apper på min nå. Han sier jo at ios6 føltes dated, fordi ting tar tid å gjøre. Videre sier det at dette er den beste smartelefonen på markedet for de store massene, men fordi de som vil se litt mer innovasjon etc, er ikke dette den beste telefonen som finnes per dags dato. Kan være enig med ios. Det har skjedd skuffende lite de siste årene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Dør inni meg når jeg ser bilder av skader på den allerede. Er det så forbanna vanskelig å lage noe som varer? Samtidig må jeg si at folk er faen meg frekke om de tar til nøkler og riper opp ting i butikker som de ikke har betalt for. Endret 21. september 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå