Djevelen Marcus Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Vil ha iphone. Har S3. Og leiter etter noe billig, brukt om så, Er iphone 5 mye dårligere en 5s osv? Og kan gjærne kjøpre brukt, anbefalinger og tips? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Vil ha iphone. Har S3. Og leiter etter noe billig, brukt om så, Er iphone 5 mye dårligere en 5s osv? Og kan gjærne kjøpre brukt, anbefalinger og tips? Anbefaler deg å ta deg en tur på Finn.no, mange som selger både iPhone 5 og 5S til en grei pris. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Vil ha iphone. Har S3. Og leiter etter noe billig, brukt om så, Er iphone 5 mye dårligere en 5s osv? Og kan gjærne kjøpre brukt, anbefalinger og tips? Hvis du likevel bruker ett typisk 199,- kronene abonnement kan du spare en del på å binde deg i 12 mnd. Men klart binding er ikke alltid å foretrekke, men det er ett tips. Ellers har jeg sett en del tilbud på 5c i det siste hvis denne er interessant. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg vil helst ikke sette opp binding ettersom jeg går i skole, og har bare ekstrahjelp stilling. Men et par linker til noe billigere 5/5c ville vært fint ! Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du blir nødt til å lete selv. Personlig ville jeg kjøpt en iPhone 5 brukt på finn hvis jeg absolutt måtte ha iPhone, og ventet til 6'ern ble lansert. Håper den lanseres med 5,5" skjerm slik at den kan erstatte min iPhone og iPad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Generelt kan man si at hver generasjon er "dobbelt så rask" som den forrige. 5S er dobbelt så rask som 5 (og 5C), 5 igjen er dobbelt så rask som 4S, som er dobbelt så rask som 4. Spørsmålet er hva hver enkelt trenger, og hva forventningene er. Jeg kjenner mange som fortsatt har 4 (uten S) og er kjempefornøyd. Jeg har 5S selv, men ville nok være like fornøyd med ytelsen til en 4S. Har prøvd alternativer med store telefoner og små nettbrett, og dette er vanskelig å oppfylle i en dings. Jeg har, etter mye prøving, endt opp med en liten telefon (5S) og et nettbrett på ca 8". Synes nettbrett på 7" er for lite, og at 10" er for lite mobilt. En telefon på 8" er uaktuelt. Beste kjøp akkurat nå er nok 5 16 GB hos Elkjøp til 3695: http://www.elkjop.no/search?SearchTerm=preowned&search=&searchResultTab= Gå helst for den hvite med alu ramme, den sorte med sort ramme flasser lett på 5. Endret 8. juli 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Asså. Mitt daglige bruk vil gå til Youtube/Facebook/Snapcap og litt gaming i blant, ikke noe store spill akkurat men litt mer face spill, sånne "parking mania" spill, så 5ern i seg selv burde holde? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 iPhone 5 er en svært god og habil telefon enda etter min mening. Bruksområdet ditt vil neppe begrenses av hardwaren i iPhone 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Dette lover svært bra for den kommende iPhone 6 Endret 8. juli 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Dette lover svært bra for den kommende iPhone 6 Jeg går inn og ut av ventingen så beklager om spørsmålet havner i kategorien facepalm...men av videoen virker det som at apple har planer om å gi ut 2 nye telefoner ? en med 4.7 skjerm og en med 5.5 ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Det er vel de hotte ryktene nå ja. Men jeg har egentlig litt vanskelig for å tro at de dropper 4" helt enda, da dette er den "perfekte" størrelsen for veldig, veldig mange iPhone brukere. Men det var jo 3,5" i sin tid også Endret 8. juli 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Når jeg rister på min iPhone 5, er det noe i den som skrangler. Jeg har teipet fast power og volumknappene, men likevel er det noe som ikke sitter fast. Er det bare meg, eller opplever andre det samme? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Når jeg rister på min iPhone 5, er det noe i den som skrangler. Jeg har teipet fast power og volumknappene, men likevel er det noe som ikke sitter fast. Er det bare meg, eller opplever andre det samme? Tipper det er låseknappen. Ellers er det vel noko i nærheten av kameraet og som er litt laust Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Er vel forsåvidt helt normalt også. Lenke til kommentar
kampfrosk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Låseknappen og volumknappene kan være litt løse, men autofokusmekanismen i kamera er også løs så lenge kameraet IKKE er i bruk. Teip de knappene du nevnte fast og rist telefonen med kamera på, da skal telefonen være lydløs:) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Låseknappen og volumknappene kan være litt løse, men autofokusmekanismen i kamera er også løs så lenge kameraet IKKE er i bruk. Teip de knappene du nevnte fast og rist telefonen med kamera på, da skal telefonen være lydløs:) Nope. Fortsatt skrangling... Det er bare irriterende når jeg bruker telefonen til å filme på stativ i bilen. Trodde først det var holderen som skranglet, men lurer på om det ikke er noe i telefonen istedenfor. Lenke til kommentar
serinka Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Hei har en iphone 5 som folk ringer på men tlf min regerer ikke på at noen ringer inn . Den ligger kun der som at ingen prøver og nå meg. Noen som har vært borti det før ? Endret 9. juli 2014 av serinka Lenke til kommentar
serinka Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg har ikke på ikke forstyr på. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg har ikke på ikke forstyr på. Får du opp ubesvart anrop ? Skrur skjermen seg på når noen ringer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå