Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ha iphone. Har S3. Og leiter etter noe billig, brukt om så, Er iphone 5 mye dårligere en 5s osv?

 

Og kan gjærne kjøpre brukt, anbefalinger og tips?

Hvis du likevel bruker ett typisk 199,- kronene abonnement kan du spare en del på å binde deg i 12 mnd. Men klart binding er ikke alltid å foretrekke, men det er ett tips. Ellers har jeg sett en del tilbud på 5c i det siste hvis denne er interessant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Generelt kan man si at hver generasjon er "dobbelt så rask" som den forrige. 5S er dobbelt så rask som 5 (og 5C), 5 igjen er dobbelt så rask som 4S, som er dobbelt så rask som 4. Spørsmålet er hva hver enkelt trenger, og hva forventningene er. Jeg kjenner mange som fortsatt har 4 (uten S) og er kjempefornøyd. Jeg har 5S selv, men ville nok være like fornøyd med ytelsen til en 4S.

 

Har prøvd alternativer med store telefoner og små nettbrett, og dette er vanskelig å oppfylle i en dings. Jeg har, etter mye prøving, endt opp med en liten telefon (5S) og et nettbrett på ca 8". Synes nettbrett på 7" er for lite, og at 10" er for lite mobilt. En telefon på 8" er uaktuelt.

 

Beste kjøp akkurat nå er nok 5 16 GB hos Elkjøp til 3695: http://www.elkjop.no/search?SearchTerm=preowned&search=&searchResultTab= Gå helst for den hvite med alu ramme, den sorte med sort ramme flasser lett på 5.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Det er vel de hotte ryktene nå ja. Men jeg har egentlig litt vanskelig for å tro at de dropper 4" helt enda, da dette er den "perfekte" størrelsen for veldig, veldig mange iPhone brukere.

 

Men det var jo 3,5" i sin tid også ;)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Låseknappen og volumknappene kan være litt løse, men autofokusmekanismen i kamera er også løs så lenge kameraet IKKE er i bruk. Teip de knappene du nevnte fast og rist telefonen med kamera på, da skal telefonen være lydløs:)

Nope. Fortsatt skrangling... :(

 

Det er bare irriterende når jeg bruker telefonen til å filme på stativ i bilen. Trodde først det var holderen som skranglet, men lurer på om det ikke er noe i telefonen istedenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...