Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Pokker også! Frem til i dag har jeg greid å holde skjermen helt plettfri og perfekt, greide å velte den ned på gulvet på jobb og endte opp med en liten stripe(man kjenner med neglene) og noen mindre men synlige striper ;) Ikke store greiene...men klask i pannen til meg likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt iPhone 5S. Får den i posten om et par dager. Første gangen jeg har iPhone av noe slag, så er ute etter en bra case til telefonen, slik at den ikke blir ødelagt. Tips?

Jeg har hatt Sena Ultraslim til iPhone 4/5, iPad Mini og LG G2. Beskytter veldig bra uten å gjøre telefonen til en klump.

http://www.senacases.com/apple/iphone-5-cases/ultraslim-classic/

Takk for svar, men bestilte meg akkurat en case for drøye 20 min siden :)

Valget falt på denne

Lenke til kommentar

Jeg får enda ikke til å laste opp bilder til Facebook fra bilde mappen på telefonen. Det vil si at jeg ikke får lov til å velge hvilken bilde mappe på Facebook jeg vil laste opp bildet til. Utrolig irriterende. Nå tenker jeg når jeg ser på bilder og ønsker å laste opp spesifikke bilder derifra. Går jeg via Facebool appen og velger bilder der kan jeg også velge hvilken mappe jeg vil laste opp bildene til.

Andre med samme problem?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

FÅr du valgt hvilket album du vil laste bildet opp til også? Ingen problemer med å velge her, bare det at jeg ikke får plassert bildene der jeg vil :p Ikke får jeg valgt hvem som skal kunne se bildene heller.

EDIT: Å herre min hatt..løste seg jo elegant ved at jeg faktisk logget meg på Facebook kontoen via innstillingene på mobilen. Må ha oversett denne etter å ha byttet facebook passord sist :) Så da er den saken lagt død!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med disse portable power/ladebankene? Helst disse uten noe merke, de kinesiske.

Noen som har noe sånt, er det bra eller er det sånn som slutter å fungere fort?

Generelt sett bør ein styre unna alt av elektronisk tilbehør fra Kina, spesielt dei uten merker. Det er som regel ein grunn til at ladarar og batteri koster det dei gjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Er det noe som har opplevdt at "min posisjon" står på feil plass på kartet? Iforhold til der jeg er. Er en god del avstand fra blå prikken til der jeg er.

Da er nok posisjoneringen basert på enten mobilmaster eller wifi, ikke GPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...