Mala Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Pokker også! Frem til i dag har jeg greid å holde skjermen helt plettfri og perfekt, greide å velte den ned på gulvet på jobb og endte opp med en liten stripe(man kjenner med neglene) og noen mindre men synlige striper Ikke store greiene...men klask i pannen til meg likevel. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er det mulig å koble iPhone (5) til Mac Minien slik at jeg kan få innholdet på iPhonen på Macen og skrive liksom inn på iPhonen fra tastaturet? Ikke som AirServer der jeg kun kan se bilde. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Har bestilt iPhone 5S. Får den i posten om et par dager. Første gangen jeg har iPhone av noe slag, så er ute etter en bra case til telefonen, slik at den ikke blir ødelagt. Tips? Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Har bestilt iPhone 5S. Får den i posten om et par dager. Første gangen jeg har iPhone av noe slag, så er ute etter en bra case til telefonen, slik at den ikke blir ødelagt. Tips? Jeg har hatt Sena Ultraslim til iPhone 4/5, iPad Mini og LG G2. Beskytter veldig bra uten å gjøre telefonen til en klump. http://www.senacases.com/apple/iphone-5-cases/ultraslim-classic/ Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Har bestilt iPhone 5S. Får den i posten om et par dager. Første gangen jeg har iPhone av noe slag, så er ute etter en bra case til telefonen, slik at den ikke blir ødelagt. Tips? Jeg har hatt Sena Ultraslim til iPhone 4/5, iPad Mini og LG G2. Beskytter veldig bra uten å gjøre telefonen til en klump. http://www.senacases.com/apple/iphone-5-cases/ultraslim-classic/ Takk for svar, men bestilte meg akkurat en case for drøye 20 min siden Valget falt på denne Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg får enda ikke til å laste opp bilder til Facebook fra bilde mappen på telefonen. Det vil si at jeg ikke får lov til å velge hvilken bilde mappe på Facebook jeg vil laste opp bildet til. Utrolig irriterende. Nå tenker jeg når jeg ser på bilder og ønsker å laste opp spesifikke bilder derifra. Går jeg via Facebool appen og velger bilder der kan jeg også velge hvilken mappe jeg vil laste opp bildene til. Andre med samme problem? Endret 3. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 5S her med nyeste update. Jeg kan velge rett fra bilder app Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) FÅr du valgt hvilket album du vil laste bildet opp til også? Ingen problemer med å velge her, bare det at jeg ikke får plassert bildene der jeg vil Ikke får jeg valgt hvem som skal kunne se bildene heller.EDIT: Å herre min hatt..løste seg jo elegant ved at jeg faktisk logget meg på Facebook kontoen via innstillingene på mobilen. Må ha oversett denne etter å ha byttet facebook passord sist Så da er den saken lagt død! Endret 3. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Noen som har erfaring med disse portable power/ladebankene? Helst disse uten noe merke, de kinesiske. Noen som har noe sånt, er det bra eller er det sånn som slutter å fungere fort? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Er det noe som har opplevdt at "min posisjon" står på feil plass på kartet? Iforhold til der jeg er. Er en god del avstand fra blå prikken til der jeg er. Endret 4. juli 2014 av sprintball96 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Noen som har erfaring med disse portable power/ladebankene? Helst disse uten noe merke, de kinesiske. Noen som har noe sånt, er det bra eller er det sånn som slutter å fungere fort? Generelt sett bør ein styre unna alt av elektronisk tilbehør fra Kina, spesielt dei uten merker. Det er som regel ein grunn til at ladarar og batteri koster det dei gjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Er det noe som har opplevdt at "min posisjon" står på feil plass på kartet? Iforhold til der jeg er. Er en god del avstand fra blå prikken til der jeg er. Da er nok posisjoneringen basert på enten mobilmaster eller wifi, ikke GPS. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Noen som veit hvorfor det ikke går å flytte en App nederst i høyre hjørne der? Takk Endret 6. juli 2014 av neeeeii Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Ja har alltid funka på meg også, skjedde plutselig istad.. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 The hell er iPhone 5/5s monday ? 0_0 Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 The hell er iPhone 5/5s monday ? 0_0 Haha Det er kanskje for å gjøre mandagen til iPhone-eiere litt bedre :-p Lenke til kommentar
jakja Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ser 5S kommer på ca 4500 med 12mnd binding til djuice, jeg synes det er ganske dårlig deal mtp hva man kan få den for uten binding - finnes det bedre tilbud? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 iphone 6 ute om noen få mnd. dumt å binde seg for 12 mnd nå. bind deg heller når 6'ern er ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå