Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen som veit når neste ios kommer til iPhone 5s Apple holder konferanse nå, så snart vet vi det Lenke til kommentar
technicality Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) *nvm* Endret 2. juni 2014 av technicality Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Beta for utviklere i dag. For alle kommer iOS 8 til høsten. Likte spesielt widgets i Notifications og muligheten for å bytte tastatur til feks Swype. Det sto noe om Siri i 22 nye språk. Lurer på om norsk er med..... Endret 2. juni 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Det kan vel kanskje opprettes egen tråd for de som ønsker iOS 8 beta tilgang allerede nå? Regner med det blir en del som vil prøve i likhet med når iOS 7 betaen ble tilgjengelig.EDIT: Om det når er like enkelt å få tilgang som før da. Endret 2. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Høres bra ut. Håper noen utviklere kan legge til ID slik at vi menigmenn også for lov Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Men så helvetes mange API-er så lukter det mye krøll med tidlige BETA-utgaver Endret 2. juni 2014 av RamGuy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Har ikke troen på at man kan forvente bedre batteritid med det første da ihvertfall Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Vil du prøve iOS 8 tråd - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1585240 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Om Apple ikke patcher flere av hullene i 8.0bx så ser jeg for meg at de venter med å lansere jb til 8.0 er ute av beta. Men alt kan skje. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Wild guess kommer iOS8 med iPhone 6. Det pleier å være slik. edit: Så ikke at alle hadde svart og at apple hadde hatt konferanse, men dette er ganske standard med apple. Endret 3. juni 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Noen som har gått fra Android til iPhone? Hva er deres erfaringer? Kontakthåndteringen er helt tragisk i forhold, den gir jeg snart opp.. Det var svært knotete å migrere fra Google, og fikk med hundrevis av mailadresser. På Android kunne jeg lett slå av og på mottakere fra Facebook, Google, Exchange og LinkedIn. På iPhone har alt bare blitt blandet... Selve telefonen synes jeg har perfekt størrelse, ønsker ikke så stor skjerm som på Android-toppmodellene. Synes instillingene er rotete og vanskelig å finne i forhold til på android, hvor de ligger direkte i app'en. Ellers er den jo rask og smidig. Batteriet er ganske dårlig, selv med mange triks i bruk... En viktig ting til, som noen har nevnt, er mangel på mulighet til å slå opp hvem som ringer! Det savner jeg veldig fra den forrige telefonen... Da var det bare ett trykk, så var kontakten opprettet med nr og navn. Har heller ikke funnet noen app for å oppdatere ukjente nr i loggen, 1881-appen kan bare oppdatere i kontaktlista 1 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Noen som har gått fra Android til iPhone? Hva er deres erfaringer? Kontakthåndteringen er helt tragisk i forhold, den gir jeg snart opp.. Det var svært knotete å migrere fra Google, og fikk med hundrevis av mailadresser.På Android kunne jeg lett slå av og på mottakere fra Facebook, Google, Exchange og LinkedIn. På iPhone har alt bare blitt blandet... Selve telefonen synes jeg har perfekt størrelse, ønsker ikke så stor skjerm som på Android-toppmodellene. Synes instillingene er rotete og vanskelig å finne i forhold til på android, hvor de ligger direkte i app'en. Ellers er den jo rask og smidig. Batteriet er ganske dårlig, selv med mange triks i bruk... En viktig ting til, som noen har nevnt, er mangel på mulighet til å slå opp hvem som ringer! Det savner jeg veldig fra den forrige telefonen... Da var det bare ett trykk, så var kontakten opprettet med nr og navn.Har heller ikke funnet noen app for å oppdatere ukjente nr i loggen, 1881-appen kan bare oppdatere i kontaktlista Bare dette er for meg grunn til å gå fra iPhone til Android. Håper ting endrer seg i iOS8 Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Men så helvetes mange API-er så lukter det mye krøll med tidlige BETA-utgaver Hei, lurte på om vi som fikk lagt inn vår UDID på din utviklerkonto fortsatt er oppført? Eller må vi bli lagt inn på nytt Har du foresten lastet ned iOs 8 og fått prøvd det ut ? Edit- ble lagt til i fjord for ios7 foresten.. Endret 3. juni 2014 av Baugenyeah Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Virker som at de som ble lagt til i fjor også ligger inne i år! Jeg har lagt inn iOS 8 på en iPhone 5 og 5S og begge fungerer utmerket Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Men så helvetes mange API-er så lukter det mye krøll med tidlige BETA-utgaver Hei, lurte på om vi som fikk lagt inn vår UDID på din utviklerkonto fortsatt er oppført?Eller må vi bli lagt inn på nytt Har du foresten lastet ned iOs 8 og fått prøvd det ut ? Edit- ble lagt til i fjord for ios7 foresten.. Jeg skal ikke ha fjernet noen UDID fra min utviklerkonto, så de som ble lagt til ifjor ska likke trenge å beskymre seg. Det er vel også rapportert at om du velger å "oppdatere" (altså skift+update i iTunes under Windows, eller optn+update i iTunes under OS X) også velger du iOS 8 oppdateringsfilen så skal det ikke kreve noen aktivering mot utviklerkonto. Når det er sagt så er det ikke så fryktelig mye snasent med iOS 8 BETA1 ettersom de meste baserer seg på nye APIer og fikse løsninger, disse vil jo ikke bli benyttet før utvikler kommer med oppdaterte applikasjoner som benytter seg av dette. Du vil jo ikke se noenting i extension før utviklere legger til disse mulighetene i apps, ingenting vil knytte seg mot verken HomeKit eller HealthKit før apps som Philips Hue, Logitech Harmony, Endomondo, FitBit osv oppdateres med bruk av den nye APIene. Utviklere fikk jo heller ikke åpne TestFlight på AppStore, eller legge ut apps som benytter seg av Swift og Metal før iOS 8 lanseringen. Har selv oppdatert iPhone 5S og iPad Air og forutenom litt mer raffinert notification center, iCloud Drive og Family Sharing og at ting nå naturligvis støtte routingen mot Mac OS X 10.10 så er det fint lite nytt å spore her. Har forsåvidt allerede hatt en merkelig "krasj" hvor telefonen restartet midt under joggeturen og plutselig krevde reaktivering etter omstart akkurat som den nettopp hadde installert iOS 8.0 på nytt og naturligvis fungerte det ikke over 4G så det ble lange 4 km hjem uten lyd på øret... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Kan forsåvidt bekrefte at du ikke trenger registrert UDID når du kjører "update", kom nettopp på at iPhone 5Sen til madammen ble swoppet på garanti og jeg har ikke registrert den nye UDID og henne fungerer flott. Tror egentlig ikke jeg har registrert noen av våres iPhone 5S eller iPad Airs i det hele tatt når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Vil bare høre om det er flere som har samme problem som meg med iOS 8. Når man har skrudd av skjermen og skrur den på igjen etter at det har gått 30 sek, så vises stedstjenester merket oppi høyre hjørne. Før det da blir borte igjen ila 1-2 sekunder. Er da litt usikker på om den står å kjører i bakgrunnen hele tiden. Har gått igjennom listen over programmer som bruker stedstjenester og har skrudd av alt, men fortsatt så kommer dette ikonet opp. Har også skrudd av programmer som eventuelt skulle kjørt i bakgrunnen. Dette skjer både på en iPhone 5 og iPhone 5S. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kan det være været? Eller så kan det være messages som har et valg om å dele din posisjon... Har akkurat installert ios8 og de har lagt til norsk diktering. Mektig imponert over hvor bra den fungerer. Leste et avsnitt fra VG og det var kun en feil - den oppfattet hæren som Herren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Dette har vært slik i flere år, og har ikke noe med iOS8 å gjøre. Stedstjenester er alltid på (med mindre det er slått av) noen sekunder etter at den tas ut av dvale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå