paithlezz Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Noen som vet om det går an på overføre meldinger fra android til iphone? Jeg bruker å gjøre det hele tiden med en app som heter "SMS backup and restore" på android, og har derfor alle meldingene mine videre når jeg har byttet android telefon. SMSene blir eksportert til en liten fil som man legger i sdcard mappen og bruker samme app til å importere. Tror det er snakk om .xml fil. Men får kanskje en iphone 5 av en kompis, så lurte derfor på om det var mulig på iphone på en eller annen måte? Endret 9. mai 2014 av paithlezz Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg bruker Backuptrans til å ta backup eller overføre sms mellom Android og IPhone, eller motsatt. Programmet kan også overføre innen samme OS. 2 Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Apple's iPhone destroys Samsung in South Korean customer satisfaction rankings... Tenker Samsung President and CEO beordrer selskapets utviklingsavdeling til å kopiere og plagiere Apple i enda større grad... http://appleinsider.com/articles/14/05/09/apples-iphone-destroys-samsung-in-south-korean-customer-satisfaction-rankings Endret 10. mai 2014 av Stool Sample 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nå skjedde det akkurat noe helt jævlig irriterende. Skulle svare ett inkommende anrop, men ikke faen om den svare-sliden lot seg slide. Fikk så vidt tak i den før den spratt tilbake, gang på gang Fikk omsider svart men den var helt alldeles idiot. Aldri skjedd før. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 http://youtu.be/E0rp8xGDXas?t=52m54s Syntes denne egentlig var litt bra, og litt herlig å komme fra en Windows entusiast og Android elsker. Han snakker i 1-2 min om at Apple kjøpte Beats etc. Syntes det er verdt å høre Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Nå skjedde det akkurat noe helt jævlig irriterende. Skulle svare ett inkommende anrop, men ikke faen om den svare-sliden lot seg slide. Fikk så vidt tak i den før den spratt tilbake, gang på gang Fikk omsider svart men den var helt alldeles idiot. Aldri skjedd før. Skjedd mange ganger for meg!! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Nå skjedde det akkurat noe helt jævlig irriterende. Skulle svare ett inkommende anrop, men ikke faen om den svare-sliden lot seg slide. Fikk så vidt tak i den før den spratt tilbake, gang på gang Fikk omsider svart men den var helt alldeles idiot. Aldri skjedd før. Skjedd meg noen ganger også. Har funnet ut at når det skjer, så er det bare å vente på at den som ringer slutter å ringe og skjermen blir svart. Deretter så er det bare å ringe opp igjen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Skjedde med meg en par ganger når jeg hadde iPhone 4, det begynner dog å bli en stund siden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Noen som vet om settinger som blir resatt etter 7.1.1 oppdateringen som jeg bør sjekke innom? En av tingene jeg liker med iOS er å slippe å fikle med telefone ì oppsett og konfig ørten timer om dagen for at den skal funke derfor gidder jeg ikke lete igjennom alt for å se om noe har endret seg. Noen som vet? Endret 16. mai 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Nå skjedde det akkurat noe helt jævlig irriterende. Skulle svare ett inkommende anrop, men ikke faen om den svare-sliden lot seg slide. Fikk så vidt tak i den før den spratt tilbake, gang på gang Fikk omsider svart men den var helt alldeles idiot. Aldri skjedd før. Volum opp skal vel ta telefonen når den ringer. Volum ned avbryter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Glemte det i farten, men det ynskylder likevel ikke slike stygge bugs Som sagt har jeg bare vært borti det en gang på iOS. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har opplevd det mange ganger, senest på min iPhone 5 på onsdag. Irriterende! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Er dårlig netiquette å skrive på røverspråk på et forum 4 Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Nå skjedde det akkurat noe helt jævlig irriterende. Skulle svare ett inkommende anrop, men ikke faen om den svare-sliden lot seg slide. Fikk så vidt tak i den før den spratt tilbake, gang på gang Fikk omsider svart men den var helt alldeles idiot. Aldri skjedd før. Det har skjedd meg flere ganger på iPhone 4 etter den siste iOS Vet også en kollega opplevde det.. Har ikke hatt problemet etter jeg fikk 5 S Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Får fryktelig mye søppel epost om dagen. Hvis flytter den eposten på iphonen til uønsket / blokkerer man da fremtidige eposts fra den avsendereposten? Evt andre tips. Dessverre endres avsender eposten seg ofte - men som oftest hvis XE som avsender. Kan man på en måte blokkere XE - som om jeg ikke er interessert noe fre mr XE ? Tar gjerne tips.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hvilken eposttjeneste bruker du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hvordan kan jeg skru av keychain-popupen som popper opp konstant 100 ganger permanent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Du kan enten sette den opp slik at den funker som den skal, eller slå av tjenesten under iCloud-innstillingene. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvilken eposttjeneste bruker du? Jeg bruker online.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Spamfilter må kjøpes på online.no. Anbefaler å bytte til for eksempel outlook.com, her er det et OK spamfilter "innebygget". Jeg hadde online.no tidligere, og byttes selv i fjor, men har satt på forward av eposter fra online.no for å være sikker på at jeg får alle eposter. Ser da at så godt som alle av de spam-eposter som ikke blir filtrert fra online.no, men sendt til outlook.com, havner i spam-boksen. En annen ting som ikke støttes av online.no er bruk av mapper, dvs at dersom du bruker mapper som du oppretter i html-epostleseren, vil endringer i disse ikke gjenspeiles i appen på telefonen, og motsatt. Dette er ikke viktig dersom du ikke bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå