Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Merket i dag at jeg ikke får lyd ved mottak av meldinger, kun vibrasjon. Testet mer, og ser at ingen andre lyder funker (de jeg har testet), kun ringelyd er i orden. Jeg har forsøkt å velge en annen lyd, men får kun vibrasjon uansett. Ikke sikker på når dette oppstod, kanskje ved upgrade til 7.1.1? Andre som har merket dette? Finnes det andre utveier enn full reset? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Har merket enkelte lydutfall, eller forsinkelser i lyd etter siste oppdatering. En omstart av telefonen hjalp på problemet. Har ikke orket en full reset i denne omgang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Takk for enkelt tips: Tok en restart, og da funket alt som før. Hos meg var dette helt konsekvent, lydene var borte for alt unntatt ringelyd, ikke forsinkelser eller varierende mønster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Ikke minst er kamera appen nesten blottet for funksjonalitet og juateringamuligheter. Men vet du hva? Det gjør det hele så lekende lett og lynkjappt og likevel så leverer det godt nok. slik som resten av telefonen, altså. Jeg er glad for at jeg fikk min gratis, hadde jeg betalt for den så hadde den blitt returnert. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Bestilte meg et slikt et. Hadde en fast kunde innom som viste meg det, og jeg likte det veldig godt. Flere fete farger å velge mellom. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Mange sier jeg burde kjøpe Apple TV siden jeg har iPhone 5S, men skjønner ikke helt vitsen? Er det ikke bare at man kan streame spill fra iPhone til Tv og se på Netflix osv? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Du skal naturligvis ikke anskaffe noen Apple TV bare fordi du har en iPhone 5S, det blir jo tullete.. Men er du interessert å skaffe en multimediaboks til TV-en / anlegget i stua og du først har Appleenheter så blir det fort til at Apple TV blir det naturlige valget. Nå virker det jo ikke som du har noe interesse av et slikt produkt i utgangspunktet og da ser jeg ikke vitsen, men om du først er ute etter produkt ala WDTV Live, Apple TV som du kan koble til anlegget / TV i stua for å få spilt av media, strømme musikk osv så er Apple TV så absolutt et godt valg. Du vil ha dedikert app for Netflix, iTunes Radio, Podcast, YouTube og samtidig så vil du jo ha muligheten til å strømme musikk i tapsfri kvalitet fra iOS-enheter, så du kan enkelt spille av musikk fra Spotify, WiMP og hva det måtte være trådløst, samt muligheten til å speile skjermen opp på TV-en. Er du en aktiv bruker av streamingtjenester så kan du jo da få HBO, TV2 Sumo, ViaPlay og alt slikt rett opp på TV-en i relativt god kvalitet uten at det knapt bruker en tøddel med strøm fra iOS-enheten du spiller det av ifra. Det hele fungerer faktisk veldig, veldig bra, men krever et oppegående lokalt nettverk også må du jo naturligvis være i marked og ha interesse av disse mulighetene for at de skal ha noen som helst verdi til å begynne med. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Min ATV3 må være noe av de best anvendte 799-, på mange år faktisk. Kombinert med Beamer på MacBook og AirPlay funksjonaliteten er det helt topp 2 Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Holder det å kjøpe en mobil bredbandrouter fra huawei (b593s). Er sånne nettverk gode nok til å kjøre ATV knirkefritt? Å hvis jeg stapper simen fra padde i routeren vil det da forringe hastigheten på 4G eventuelt? Har NetCom(chess) 4G med hastighet 40/5 Ping 35-45. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Men er det Tv2 sumo og viaplay? Trudde det bare var netflix og amerikanske streaming tjenester. Skal kanskje kjøpe en billig fra Ebay Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Du kan kjøre hva som helst via AirPlay. Kjører det på iOS så kan det spilles av via AirPlay. Kjører det i OS X så kan det sendes via AirPlay på nyere Mac. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Apple TV er en nydelig investering. Bruker min masse til spotify, hbo, netflix og sumo Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Dyrt da iforhold til andre sånne bokser. 800kr. En chromecast koster jo 300 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Nå kan man jo ikke speilet bilde på samme måte via Chromecast så blir jo ikke akkurat det samme og 800 kr for en slik boks er jo absolutt ikke ille, du kan jo ikke styre den uten bruk av en enhet å caste fra heller. 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Dyrt da iforhold til andre sånne bokser. 800kr. En chromecast koster jo 300 Jeg har begge. Apple TV er verdt de 400,- kr mer enn jeg betalte for Chromecasten. Uten tvil. 2 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 ATV er et greit og "enkelt"produkt som dekker de fleste behov, men jeg, sikkert i likhet med en del andre her, gikk opp til en stuepc før jeg var helt fornøyd. Men! grunnen til at jeg egentlig var innom tråden, neste generasjon Iphone... hva tenker folk ? ser vi den i nær fremtid eller kan det fort bli neste år ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Neste år? Den kommer garantert September som de siste årene. 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Neste år? Den kommer garantert September som de siste årene. Jeg er ny på apple produkter så visste ikke at de kommer årlig hver september. Takk for svar Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg beklager om svaret mitt kanskje fremsto noe krapt og arrogant. Tipper vi får se iPhone 6 et eller annet sted mellom Juli til senest September. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå