Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Merket i dag at jeg ikke får lyd ved mottak av meldinger, kun vibrasjon. Testet mer, og ser at ingen andre lyder funker (de jeg har testet), kun ringelyd er i orden. Jeg har forsøkt å velge en annen lyd, men får kun vibrasjon uansett. Ikke sikker på når dette oppstod, kanskje ved upgrade til 7.1.1?

Andre som har merket dette? Finnes det andre utveier enn full reset?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Takk for enkelt tips: Tok en restart, og da funket alt som før. Hos meg var dette helt konsekvent, lydene var borte for alt unntatt ringelyd, ikke forsinkelser eller varierende mønster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ikke minst er kamera appen nesten blottet for funksjonalitet og juateringamuligheter. Men vet du hva? Det gjør det hele så lekende lett og lynkjappt og likevel så leverer det godt nok.

slik som resten av telefonen, altså.

Jeg er glad for at jeg fikk min gratis, hadde jeg betalt for den så hadde den blitt returnert.

Lenke til kommentar

Du skal naturligvis ikke anskaffe noen Apple TV bare fordi du har en iPhone 5S, det blir jo tullete.. Men er du interessert å skaffe en multimediaboks til TV-en / anlegget i stua og du først har Appleenheter så blir det fort til at Apple TV blir det naturlige valget.

Nå virker det jo ikke som du har noe interesse av et slikt produkt i utgangspunktet og da ser jeg ikke vitsen, men om du først er ute etter produkt ala WDTV Live, Apple TV som du kan koble til anlegget / TV i stua for å få spilt av media, strømme musikk osv så er Apple TV så absolutt et godt valg. Du vil ha dedikert app for Netflix, iTunes Radio, Podcast, YouTube og samtidig så vil du jo ha muligheten til å strømme musikk i tapsfri kvalitet fra iOS-enheter, så du kan enkelt spille av musikk fra Spotify, WiMP og hva det måtte være trådløst, samt muligheten til å speile skjermen opp på TV-en. Er du en aktiv bruker av streamingtjenester så kan du jo da få HBO, TV2 Sumo, ViaPlay og alt slikt rett opp på TV-en i relativt god kvalitet uten at det knapt bruker en tøddel med strøm fra iOS-enheten du spiller det av ifra.

Det hele fungerer faktisk veldig, veldig bra, men krever et oppegående lokalt nettverk også må du jo naturligvis være i marked og ha interesse av disse mulighetene for at de skal ha noen som helst verdi til å begynne med.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Holder det å kjøpe en mobil bredbandrouter fra huawei (b593s). Er sånne nettverk gode nok til å kjøre ATV knirkefritt? Å hvis jeg stapper simen fra padde i routeren vil det da forringe hastigheten på 4G eventuelt? Har NetCom(chess) 4G med hastighet 40/5 Ping 35-45.

Lenke til kommentar

Nå kan man jo ikke speilet bilde på samme måte via Chromecast så blir jo ikke akkurat det samme og 800 kr for en slik boks er jo absolutt ikke ille, du kan jo ikke styre den uten bruk av en enhet å caste fra heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ATV er et greit og "enkelt"produkt som dekker de fleste behov, men jeg, sikkert i likhet med en del andre her, gikk opp til en stuepc før jeg var helt fornøyd.

Men! grunnen til at jeg egentlig var innom tråden, neste generasjon Iphone... hva tenker folk ? ser vi den i nær fremtid eller kan det fort bli neste år ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...