UrgeLoL Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ser at patching gir forbedre ytelse for iPhone 4 brukere. Er det noe av de her inne som kan gi noe erfaringer med akkurat det? I såfall er det jo gode nyheter for en kompis som synes hans iPhone 4 er blitt treg. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Skulle de tikke våre mulig å bytt til mørk type tastatur ? Dette ble dessverre fjernet etter Beta 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja, så etter det sjøl, men de har jo endret på tastaturet ellers og litt i meldingene. Kan ikke helt si at jeg liker noen av delene. Ikke alle disse rundingene heller, som de har smelt inn overalt.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Ser at patching gir forbedre ytelse for iPhone 4 brukere. Er det noe av de her inne som kan gi noe erfaringer med akkurat det? I såfall er det jo gode nyheter for en kompis som synes hans iPhone 4 er blitt treg. Min gamle 4S ble iallefall merkbart mye raskere etter 7.1 Endret 10. mars 2014 av Apox Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Skulle de tikke våre mulig å bytt til mørk type tastatur ? Dette ble dessverre fjernet etter Beta 1 Nei faen da Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ganske utrolig hvor bra touch id fungerer nå i 7.1. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ja den fungerte jo i utgangspunktet veldig godt tidligere, måtte bare være litt var på hvordan man plasserte fingen. Nå slipper jeg å tenke så mye på det Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Dessverre så har "Reduce Transparency" løsningen blitt langt mer markant i den endelige versjonen, for meg så var det en selvfølge å aktivere denne, samt darken colours og reduce white points da det ikke bare sparte batteri, var mer behagelig for øynene men også var visuelt penere. Dette er ikke lenger tilfellet med den endelige versjonen, nå har de dratt det litt vel langt som ødelegger det estetiske men det er jo forståelig da denne formen for innstillinger handler om å tilrettelegge for spesielle tilfeller så man kan ikke forvente at det skal være estetisk perfekt. Det positivt er dog at de har forbedret på standard UI også dette fremstår ikke like glorete som tidligere, så de har tydeligvis implementer et par av triksene som var i disse innstillinger i standard UI-et så det er veldig bra! Button Shapes funksjonen ser jo helt forferdelig ut, igjen så er det jo en innstilling som blir for spesielt interessert så estetikk er vel ikke det viktigste men jeg regner med at vi vil få se vesentlige forbedringer her etter hvert og jeg mener de like så greit kunne droppet det når det ser så malplassert ut som det gjør nå. De gikk videre med disse små runde knappene for svar på samtaler osv, syntes det større rektangulære som vi hadde tidligere var mer praktiske og så bedre ut. Nå er det bare mye unødvendig dødplass rundt til ingen nytte så forstår ikke helt hvorfor de gikk igjennom med det. Ytelsen er langt bedre, og diverse rusk med 64-bit ser ut til å være luket bort så det er bra! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hm, får vurdere å oppdatere jeg også da.. Har ikke giddet å oppdatere i det siste. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) iPhone 4 users will enjoy improved responsiveness and performance. Denne var litt interesant. Gleder meg til å prøve den på min pensjonerte "vekkeklokke" hjemme . Endret 12. mars 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Har en 5S. Syns den er lett å miste ut av lomme og hender. Fins det noe som beskytter skjermen mot mer enn bare riper? Lett å knuse skjermen ved fall på grus/asfalt. Hva med denne? http://www.mytrendyphone.no/shop/ultra-thin-tempered-126246p.html (Ripesikker 9H, og bare 0,2 mm tykk) Finnes det noe bedre? Tenker evt. å kombinere den med et silikon- eller snap on cover. Eller annet som beskytter mer enn bare skjermen. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Har en 5S. Syns den er lett å miste ut av lomme og hender. Fins det noe som beskytter skjermen mot mer enn bare riper? Lett å knuse skjermen ved fall på grus/asfalt. Hva med denne? http://www.mytrendyphone.no/shop/ultra-thin-tempered-126246p.html (Ripesikker 9H, og bare 0,2 mm tykk) Finnes det noe bedre? Tenker evt. å kombinere den med et silikon- eller snap on cover. Eller annet som beskytter mer enn bare skjermen. http://cdon.no/elektronikk/belkin/lifeproof-fre-for-iphone-5-white-grey-p24624507?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Belkin+LifeProof+FRE+for+iPhone+5+-+White/Grey&utm_content=24624507&utm_campaign=prisjakt_no_Case+And+Portfolio Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Takker for svar. Den ser solid ut. Kanskje litt voldsom etter min smak. Hvertfall prisen. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Batteriet går mye raskere med 7.1! Irriterende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Gi den noen dager. Det er gjerne slik med ny versjon, men så stabiliserer det seg gjerne etter noen opp- og utladninger. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Slår aldri feil. Apple: lanserer en oppdatering og noen sliter straks med batteritid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er vel helt vanlig det at enkelte apps kanskje ikke er optimalisert i forhold til oppdateringer. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Batteriet går mye raskere med 7.1! Irriterende Merker absolutt ikke dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ikke jeg heller, min varer like lenge som med 7.0.6. Jeg har sett andre ganger at dette ordner seg etter en uke eller to. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg har heller ikke merket at telefonens batteritid er blitt dårligere etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå