Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at patching gir forbedre ytelse for iPhone 4 brukere. Er det noe av de her inne som kan gi noe erfaringer med akkurat det? I såfall er det jo gode nyheter for en kompis som synes hans iPhone 4 er blitt treg.

Min gamle 4S ble iallefall merkbart mye raskere etter 7.1

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Dessverre så har "Reduce Transparency" løsningen blitt langt mer markant i den endelige versjonen, for meg så var det en selvfølge å aktivere denne, samt darken colours og reduce white points da det ikke bare sparte batteri, var mer behagelig for øynene men også var visuelt penere.

Dette er ikke lenger tilfellet med den endelige versjonen, nå har de dratt det litt vel langt som ødelegger det estetiske men det er jo forståelig da denne formen for innstillinger handler om å tilrettelegge for spesielle tilfeller så man kan ikke forvente at det skal være estetisk perfekt.

Det positivt er dog at de har forbedret på standard UI også dette fremstår ikke like glorete som tidligere, så de har tydeligvis implementer et par av triksene som var i disse innstillinger i standard UI-et så det er veldig bra!

Button Shapes funksjonen ser jo helt forferdelig ut, igjen så er det jo en innstilling som blir for spesielt interessert så estetikk er vel ikke det viktigste men jeg regner med at vi vil få se vesentlige forbedringer her etter hvert og jeg mener de like så greit kunne droppet det når det ser så malplassert ut som det gjør nå.

De gikk videre med disse små runde knappene for svar på samtaler osv, syntes det større rektangulære som vi hadde tidligere var mer praktiske og så bedre ut. Nå er det bare mye unødvendig dødplass rundt til ingen nytte så forstår ikke helt hvorfor de gikk igjennom med det.

Ytelsen er langt bedre, og diverse rusk med 64-bit ser ut til å være luket bort så det er bra!

Lenke til kommentar

Har en 5S. Syns den er lett å miste ut av lomme og hender. Fins det noe som beskytter skjermen mot mer enn bare riper? Lett å knuse skjermen ved fall på grus/asfalt. Hva med denne?

http://www.mytrendyphone.no/shop/ultra-thin-tempered-126246p.html

(Ripesikker 9H, og bare 0,2 mm tykk)

Finnes det noe bedre? Tenker evt. å kombinere den med et silikon- eller snap on cover. Eller annet som beskytter mer enn bare skjermen.

Lenke til kommentar

Har en 5S. Syns den er lett å miste ut av lomme og hender. Fins det noe som beskytter skjermen mot mer enn bare riper? Lett å knuse skjermen ved fall på grus/asfalt. Hva med denne?

http://www.mytrendyphone.no/shop/ultra-thin-tempered-126246p.html

(Ripesikker 9H, og bare 0,2 mm tykk)

Finnes det noe bedre? Tenker evt. å kombinere den med et silikon- eller snap on cover. Eller annet som beskytter mer enn bare skjermen.

http://cdon.no/elektronikk/belkin/lifeproof-fre-for-iphone-5-white-grey-p24624507?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Belkin+LifeProof+FRE+for+iPhone+5+-+White/Grey&utm_content=24624507&utm_campaign=prisjakt_no_Case+And+Portfolio

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Gi den noen dager. Det er gjerne slik med ny versjon, men så stabiliserer det seg gjerne etter noen opp- og utladninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ikke jeg heller, min varer like lenge som med 7.0.6. Jeg har sett andre ganger at dette ordner seg etter en uke eller to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...