Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man faen ikke legge ved vedlegg enda i mail klienten på iPhone? :ohmy:

Jeg sender nu stadig vekk bilder hvertfall. Hva skal du sende?

Hah,bare å beklage! Jeg fant ut av det :) Hadde litt dårlig tid tidligere når jeg skreiv!

Når det er sagt så føler jeg for å skryte av følgende produkt :

1359654870-SurfacePad1.jpg

Helt nydelig og minimalistisk sak :) Har selv den sorte utgaven, og det må være den beste løsningen jeg har brukt på noen av telefonene mine. Ikke orker jeg å bruke film på skjermen, og jeg er i utgangspunktet ikke glad i cases heller, da skal de være tynne ihvertfall.

Denne løsningen treffer midt i blinken for alt for min egen del :)

Kjøpte meg denne i går :) Den er virkelig lekker, så slim og lett. Takk for tipset :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde lyst på den, men 349... det er mye.

Den er ikke spesielt dyr.

Men etter å ha lest en test + tilhørende leserinnlegg, spørs det om den er verdt pengene:

http://www.macworld.com/article/2036245/review-twelve-souths-surfacepad-for-iphone-5-is-slim-yet-unreliable.html

Kjenner meg ikke igjen her. Nå har riktig nok ikke JEG hatt telefonen lenge til å si det sikkert. Men brodern og bekjente som hat hatt sinn siden lansering/3-4 mnd. (5s) har ikke opplevd lignende ;) Vi får se hvor slitesterk min er, og får jeg ny om det går i dass er jeg fornøyd.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hadde lyst på den, men 349... det er mye.

Den er ikke spesielt dyr.

Men etter å ha lest en test + tilhørende leserinnlegg, spørs det om den er verdt pengene:

http://www.macworld.com/article/2036245/review-twelve-souths-surfacepad-for-iphone-5-is-slim-yet-unreliable.html

Kjenner meg ikke igjen her. Nå har riktig nok ikke JEG hatt telefonen lenge til å si det sikkert. Men brodern og bekjente som hat hatt sinn siden lansering/3-4 mnd. (5s) har ikke opplevd lignende ;) Vi får se hvor slitesterk min er, og får jeg ny om det går i dass er jeg fornøyd.

Godt å høre :) Det er jo et stilig produkt, og veldig greit for de som ikke ønsker noe utenpå telefonen, som gjør den betraktelig større. Får si lykke til, da :)

Lenke til kommentar

Oppdaterer man til 7.1 så kan man ikke jailbreake lengre? Er ikke mulig senere heller?

For nå er det ikke mulig, men skulle da tro at på ett eller annet punkt dukker det opp en jailbreak for det, NÅR ?....Kan ingen svare på... kan være imorgen eller det kan plutselig bli at du må vente til neste versjon av IOS før de prøver seg. kort og godt ingen kan love deg noe som helst

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...