Mala Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvor kjøper man den? Og er det plass til kort i den? Selger den på eplehuset til 349,- Produsenten har lagt vekt på at den skal være slim, sp det er ikke laget kortlomme på denne. http://www.eplehuset.no/produkt/3727_twelve-south-surfacepad-iphone-5---pop-red.aspx Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Kan man faen ikke legge ved vedlegg enda i mail klienten på iPhone? Jeg sender nu stadig vekk bilder hvertfall. Hva skal du sende? Hah,bare å beklage! Jeg fant ut av det Hadde litt dårlig tid tidligere når jeg skreiv! Når det er sagt så føler jeg for å skryte av følgende produkt : Helt nydelig og minimalistisk sak Har selv den sorte utgaven, og det må være den beste løsningen jeg har brukt på noen av telefonene mine. Ikke orker jeg å bruke film på skjermen, og jeg er i utgangspunktet ikke glad i cases heller, da skal de være tynne ihvertfall. Denne løsningen treffer midt i blinken for alt for min egen del Kjøpte meg denne i går Den er virkelig lekker, så slim og lett. Takk for tipset 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Bare morro å være behjelpelig Er nok min klare favoritt så lenge de leverer til de kommende iphonene. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hadde lyst på den, men 349... det er mye. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Syns ikke det om den gjør jobben sin For å si det sånn, man betaler en heller stiv pris for en iPhone i utgangspunktet...men jeg mener likevel den leverer en pakke som gjør det den skal utrolig godt. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hadde lyst på den, men 349... det er mye. Den er ikke spesielt dyr. Men etter å ha lest en test + tilhørende leserinnlegg, spørs det om den er verdt pengene: http://www.macworld.com/article/2036245/review-twelve-souths-surfacepad-for-iphone-5-is-slim-yet-unreliable.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Hadde lyst på den, men 349... det er mye. Den er ikke spesielt dyr. Men etter å ha lest en test + tilhørende leserinnlegg, spørs det om den er verdt pengene: http://www.macworld.com/article/2036245/review-twelve-souths-surfacepad-for-iphone-5-is-slim-yet-unreliable.html Kjenner meg ikke igjen her. Nå har riktig nok ikke JEG hatt telefonen lenge til å si det sikkert. Men brodern og bekjente som hat hatt sinn siden lansering/3-4 mnd. (5s) har ikke opplevd lignende Vi får se hvor slitesterk min er, og får jeg ny om det går i dass er jeg fornøyd. Endret 9. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hadde lyst på den, men 349... det er mye. Den er ikke spesielt dyr. Men etter å ha lest en test + tilhørende leserinnlegg, spørs det om den er verdt pengene: http://www.macworld.com/article/2036245/review-twelve-souths-surfacepad-for-iphone-5-is-slim-yet-unreliable.html Kjenner meg ikke igjen her. Nå har riktig nok ikke JEG hatt telefonen lenge til å si det sikkert. Men brodern og bekjente som hat hatt sinn siden lansering/3-4 mnd. (5s) har ikke opplevd lignende Vi får se hvor slitesterk min er, og får jeg ny om det går i dass er jeg fornøyd. Godt å høre Det er jo et stilig produkt, og veldig greit for de som ikke ønsker noe utenpå telefonen, som gjør den betraktelig større. Får si lykke til, da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Så sannelig! Takk for heads-up Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Flotte greier, passet perfekt siden jeg ikke klarte å holde meg unna iPhone 5S, som jeg fikk idag Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Oppdaterer man til 7.1 så kan man ikke jailbreake lengre? Er ikke mulig senere heller? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Oppdaterer man til 7.1 så kan man ikke jailbreake lengre? Er ikke mulig senere heller? Forhåpentligvis, siden det også innebærer et sikrere iOS for alle oss som driter i jailbreaking. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Oppdaterer man til 7.1 så kan man ikke jailbreake lengre? Er ikke mulig senere heller? Er ikke mulig pr dags dato, men gi det noen dager så er det sikkert en jaikbreak ute Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Oppdaterer man til 7.1 så kan man ikke jailbreake lengre? Er ikke mulig senere heller? For nå er det ikke mulig, men skulle da tro at på ett eller annet punkt dukker det opp en jailbreak for det, NÅR ?....Kan ingen svare på... kan være imorgen eller det kan plutselig bli at du må vente til neste versjon av IOS før de prøver seg. kort og godt ingen kan love deg noe som helst Endret 10. mars 2014 av technicality Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 7.1 er sluppet. Vil minne alle om at det alltid er lurt å sørge for at man har en skikkelig backup av alt man ikke vil miste, før man oppdaterer! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Så utrolig mye bedre TouchID ble etter 7.1! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 http://www.apple.com/ios/ios7-update/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Skulle de tikke våre mulig å bytt til mørk type tastatur ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå