Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha.. Er det lang leveringstid fra Apple.no? Kommer den på lager der før butikkene?

Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå?

EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det?

Prisen blir vel like under 5000kr for en 16GB-versjon. Ang. nano-sim, så er disse også tynnere enn vanlig/mikro-sim. Du må isåfall klippe det til, samt bruke sandpapir eller lignende for å få fjerna litt tykkelse.

Lenke til kommentar

Prisen blir vel like under 5000kr for en 16GB-versjon. Ang. nano-sim, så er disse også tynnere enn vanlig/mikro-sim. Du må isåfall klippe det til, samt bruke sandpapir eller lignende for å få fjerna litt tykkelse.

Nano sim er vel også noe mindre på selve metall dingsen, så spørs hvor lurt å klippe de til selv.

Lenke til kommentar

Kan jeg få SIM fra Telenor da?

Og kan jeg bruke samme abbo?

Isåfall, har noe å komme med.

Det vil ikke bli noen form for pre-order av iPhone i Norge. Det at Telenor etc. starter pre-order fra midnatt av, er kun for det antallet Telenor kommer til å sette i ordre hos Apple.

Det suger :(

Det vil vel være mulig å skifte abbo hvis jeg nå har Telenor abbo m/Xperia S og skal gå til Telenor abbo iPhone 5?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Isåfall, har noe å komme med.

Det vil ikke bli noen form for pre-order av iPhone i Norge. Det at Telenor etc. starter pre-order fra midnatt av, er kun for det antallet Telenor kommer til å sette i ordre hos Apple.

Det suger :(

iPhone 5?

Hvor fikk du vite dette? :/

Lenke til kommentar

Aha.. Er det lang leveringstid fra Apple.no? Kommer den på lager der før butikkene?

16GB blir aller mest sannsynlig 4800-5000,- Er normal pris uten abb på 16gb for iPhone når dem er nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...