Juke Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jo, fra Apples nettbutikk. Apple.no. Er i allefall slik de har gjort det tidligere. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Den blir solgt uten abonnement på apple.no. Kun der. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Aha.. Er det lang leveringstid fra Apple.no? Kommer den på lager der før butikkene? Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå? EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det? Endret 20. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Maks maks 2-3 uker hvis du er først ute med bestillingen. Jeg har vært oppe og bestilt netter og det var vel 4s som var kjappest av av dem jeg har bestilt, ca 6 uker( fra apple store) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå? EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det? Prisen blir vel like under 5000kr for en 16GB-versjon. Ang. nano-sim, så er disse også tynnere enn vanlig/mikro-sim. Du må isåfall klippe det til, samt bruke sandpapir eller lignende for å få fjerna litt tykkelse. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ser at det er mulig å forhåndsbestille fra Telenors nettbutikk klokken tolv i kveld. Er det likevel usannsynlig at man også kan bestille fra Apple.no? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvordan er det med LTE? Jeg vet at det ikke fungerer i Norge, men vil det funke å kjøpe en iphone i USA og bruke den i Norge/Danmark Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå? EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det? Prisen blir vel like under 5000kr for en 16GB-versjon. Ang. nano-sim, så er disse også tynnere enn vanlig/mikro-sim. Du må isåfall klippe det til, samt bruke sandpapir eller lignende for å få fjerna litt tykkelse. Nano sim er vel også noe mindre på selve metall dingsen, så spørs hvor lurt å klippe de til selv. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Kan jeg få SIM fra Telenor da? Og kan jeg bruke samme abbo? Isåfall, har noe å komme med. Det vil ikke bli noen form for pre-order av iPhone i Norge. Det at Telenor etc. starter pre-order fra midnatt av, er kun for det antallet Telenor kommer til å sette i ordre hos Apple. Det suger Det vil vel være mulig å skifte abbo hvis jeg nå har Telenor abbo m/Xperia S og skal gå til Telenor abbo iPhone 5? Endret 20. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Isåfall, har noe å komme med. Det vil ikke bli noen form for pre-order av iPhone i Norge. Det at Telenor etc. starter pre-order fra midnatt av, er kun for det antallet Telenor kommer til å sette i ordre hos Apple. Det suger iPhone 5? Hvor fikk du vite dette? :/ Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ringte akkurat Apple Support og de bekreftet at det ikke ble noe forhåndssalg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det blir ikke forhåndssalg i Norge. Fikk samme beskjed. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvor fikk du vite dette? :/ Insider... Neida, som de sier over. Apple support bekreftet det. Så nå får man fulge med Telenor sin side kl00.01. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Aha.. Er det lang leveringstid fra Apple.no? Kommer den på lager der før butikkene? Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå? EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det? 16GB blir aller mest sannsynlig 4800-5000,- Er normal pris uten abb på 16gb for iPhone når dem er nye. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Med alt hatet mot de nye kartene i ios 6 Syntes jeg dette var litt artig lesning http://googlemapsfail.tumblr.com/ 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Mulig man bestiller via telenor da, og svelger bruddgebyret. Mon tro hvor mye dyrere det blir... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Så vi dødlige må vente til 28. september med bestilling og deretter kanskje 2-3 uker på levering? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvor mye koster bruddgebyr med Telenor? Noen som har regnet ut billigste mulige måten å kjøpe med dem og bryte med en gang? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvor fikk du vite dette? :/ Insider... Neida, som de sier over. Apple support bekreftet det. Så nå får man fulge med Telenor sin side kl00.01. http://www.dagensit.no/article2473221.ece Ikke i Norge..? Seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå