RamGuy Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Spigen SGP uten tvil... ZAGG holder seg veldig bra men reduserer "glide følelsen" du har på skjermen noe drastisk så jeg kan ikke fordra følelsen av å ha de på. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Det jeg fant interessant med ZAGG InvisibleShield: http://bit.ly/LxW333 Var at den har nanoteknologi og er såklart selvhelbrerende hvor etter 2-3dager så vil eventuelle riper i beskyttelsen forsvinne! Den jeg har nå skjer også en gang i blant at glidefølelsen er dårlig men tenkte det var fordi den er skitten? Eller er det fordi beskyttelsen nå er dårlig? Burde jeg da gå for denne Spigen SGP? http://bit.ly/1452b51 Endret 18. januar 2014 av Lami Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hatt alle iPhone siden iPhone 3G. Aldri noen form for beskyttelse foran slett bak. Skal nyte formfaktoren, glasset,den tynne alu rammen, hvordan den føles i hånda når metallet er kaldt... Bare pass på å legge forsiktig ifra seg og ikke i en lomme som du har harde/spisse gjenstander i så går det helt fint... (min erfaring...) 1 Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Grunnet barns lek med telefon og feil inntastet kode, ble telefonene nullstilt (igjen...). Greit nok, men etter å ha lastet ned apper igjen, får jeg kun tysk språk av alle ting på eks. Spotify, Twitter osv. Jeg har forsøkt å laste ned disse flere ganger, men tysk er fortsatt språket. Noen som har vært borte i lignende? Frykter at jeg må nullstille atter en gang. Tips tas mot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har du valgt norsk appstore? Eller tysk? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Har du unger som tukler med telefonen så skru av at telefonen blir nullstilt etter feil kode skrevet inn 10 ganger. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Mista min Iphone 4 igår, og får Iphone 5 imorgen. Kan jeg da bare hente ut sikkerhetskopien fra Itunes og legge den over på den nye iphonen? Er voldsomt noob når det gjelder Iphone siden jeg fikk min første iphone for rundt 1 måned siden Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Funker Belkin screen guard bra? 1 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 http://bit.ly/16Uh80K (ebay-link) Har selv kjøpt disse, og godt fornøyd Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Mista min Iphone 4 igår, og får Iphone 5 imorgen. Kan jeg da bare hente ut sikkerhetskopien fra Itunes og legge den over på den nye iphonen? Er voldsomt noob når det gjelder Iphone siden jeg fikk min første iphone for rundt 1 måned siden Når du konfigurerer iPhone kan du velge å gjenopprette fra iTunes/iCloud sikkerhetskopi, mener jeg å huske:-) Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Funker Belkin screen guard bra? Hadde en Belkin screen guard (den som reduserer fingeravtrykk) men var ikke særlig fornøyd. Skjermen var matt, vanskelig å lese i sollys, og følte ikke den reagerte like godt på trykk på skjermen Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg har en iphone 5s nå. Merker en irriterende dirrelyd når vibrasjonen slår inn når det ringer, alarmen går etc. Tar opp iphonen og rister den lett. Hører da et eller annet som rasler/dirrer. Lokaliserer dette til å være powerknappen på toppen. Er det flere som har dette problemet? Noen som evt har fått det fiksa? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er helt normalt at både knappene og vibratoren i telefonen lager litt rasle lyd når man rister på den. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg har en iphone 5s nå. Merker en irriterende dirrelyd når vibrasjonen slår inn når det ringer, alarmen går etc. Tar opp iphonen og rister den lett. Hører da et eller annet som rasler/dirrer. Lokaliserer dette til å være powerknappen på toppen. Er det flere som har dette problemet? Noen som evt har fått det fiksa? Har også 5s og av/på-knappen er løs. Høres når jeg rister forsiktig på telefonen. Kan også bevege den med fingrene. Hvorvidt den skal være slik eller ikke, vet jeg ikke. Er det noen som IKKE opplever dette på sin 5s? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg har også dette, hadde det samme på min iPhone 4, så regnet bare med at det var slik Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er helt normalt at både knappene og vibratoren i telefonen lager litt rasle lyd når man rister på den. Hverken på iphone 4 som jeg hadde, eller 4s som jeg lånte da 4'ern bestemte seg for å ta seg en eviglang siesta, hadde denne raslingen. Ser ut til at mange har irritert seg: https://discussions.apple.com/message/23117152#23117152 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hva slags pris kan man forvente å få for en strøken iphone 5 16gb. Har funnet en fin 5s jeg vurderer :-P Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Solgte min til en venn for 2700kr. Men kan vel få 3-3200kr hvis du har flaks Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Solgte min rett før jul for 3900 inkl. et par cases, samt la ved nye EarPods som fulgte med 5S. Endel som prutet den første kvelden, men dagen etter var den borte. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hm, aldri gitt mer enn 2500 for iPhone 5 telefoner, og jeg har hatt endel... Skal sies at den jeg ga 2500 for var 32 gb også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå