MobilNerd Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvilke deksel bruker/anbefaler dere til Iphone 5s folkens? Bruk den all natural ;-). Gir den beste følelsen ;-). 1 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sjekk innstillingene for Varslingssenter. Kanskje du ikke har satt på varsling for i dag? Alt er på som skal være på, varslene dukker bare ikke opp Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kjempe mange problemer med GooPhone i5s 32 GB som jeg kjøpte. Masse som ikke virker. Skal nok sende den i retur Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er vel ikke annet å vente av en billig, skamløs kopi som kjører Android Hvorfor er de ikke saksøkt og vel så det forlengst? 1 Lenke til kommentar
PS3GAMER! Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Skal kjøpe en iPhone 5S delbetaling 249 og det billigste abn dems, da blir prisen 2899 (Som jeg betaler nå selvfølgelig) og 349kr i mnd ikke sant? Blir ikke noe ekstra i mnd? Beklager for en forferdelig rotete post! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Bruk den all natural ;-). Gir den beste følelsen ;-). Samme her. Ingen film og ikke deksel. Utrolig godt fornøyd med det. Knapt nok merker på baksiden. Har noen småriper på skjermen, men ingenting som plager meg. Deilig å kunne bruke telefonen som den er! Gått i bakken har den også gjort flere ganger Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Skal kjøpe en iPhone 5S delbetaling 249 og det billigste abn dems, da blir prisen 2899 (Som jeg betaler nå selvfølgelig) og 349kr i mnd ikke sant? Blir ikke noe ekstra i mnd? Beklager for en forferdelig rotete post! Takk på forhånd! hadde hjulpet om du sa hvilken leverandør du snakker om..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hvilke deksel bruker/anbefaler dere til Iphone 5s folkens? Jeg bruker "lommebok"-deksel. Sånn som har plass til et par kort inni og dekker både for og bakside. Er i fake skinn. Beskytter mot riper og gjør at telefonen tåler fall fra ganske høy høyde. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg bruker "lommebok"-deksel. Sånn som har plass til et par kort inni og dekker både for og bakside. Er i fake skinn. Beskytter mot riper og gjør at telefonen tåler fall fra ganske høy høyde. Bruker akkurat samme, kjøpt på spaceworld. Men har lyst på pad & quill luxury case:)) Lenke til kommentar
PS3GAMER! Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 hadde hjulpet om du sa hvilken leverandør du snakker om..... Chess. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Chess. Høres da rett ut, sjekket om det er noen minimumsfakturering? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Bruker akkurat samme, kjøpt på spaceworld. Men har lyst på pad & quill luxury case:)) Den gjør telefonen en del større. Ville heller hatt pad & quill bella fino tror jeg. Men jeg er jente og har små lommer.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Sånne lommebokdeksler er veldig fine i teorien. Men som vims er jeg redd for å ha alle mine verdisaker i en "beholder". Jeg har telefon og kortholder i separate lommer, slik at det er mindre sjanse for at jeg mister eller blir frastjålet begge. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Den gjør telefonen en del større. Ville heller hatt pad & quill bella fino tror jeg. Men jeg er jente og har små lommer.. Virket som en fin løsning. Men beskytter den de skjøre rammene mot nøkler, mynter osv. i lommer? Min datter klarte også å knuse skjermen med en slik da hun mistet den mens hun brukte den og den falt med skjermen ned. Endret 6. januar 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Alt har sin pris, vil du ha fall og ripe sikkerhet må en vanligvis ofre estetikken, otterbox og lignende er kanskje grelle og gjør telefonen stor, men telefoner jeg har hatt i slike har holdt seg strøkne Endret 6. januar 2014 av technicality Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Derfor kommer jeg til å benytte en tynn gjennomsiktig siliconskin som beskytter alt annet enn fronten og på skjermen ha standard skjermbeskytter. Slipper da otterbox. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Derfor kommer jeg til å benytte en tynn gjennomsiktig siliconskin som beskytter alt annet enn fronten og på skjermen ha standard skjermbeskytter. Slipper da otterbox. Javel ? Smak og behag Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kun at det finnes alternativer som likevel beskytter i en viss grad men ikke at otterbox er noe dårlig sak. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Virket som en fin løsning. Men beskytter den de skjøre rammene mot nøkler, mynter osv. i lommer? Min datter klarte også å knuse skjermen med en slik da hun mistet den mens hun brukte den og den falt med skjermen ned. Jeg har ikke prøvd det merket, så det vet jeg ikke. Men den lommebok-saken jeg har nå gjør det. Er vel lite som klarer å beskytte skjermen fra å knuse hvis man bruker den og mister den mot noe hardt og skarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå