Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

^ litt dumt ja. men er vel samme greia i usa. de åpnet jo for forhåndsbestilling 14, men telefonene blir vel ikke sendt ut før 21.. man må vel sitte klar til å bestille 00:00 natt til neste fredag tenker jeg, veit jo ikke åssen trykket blir. vil helst ikke vente tre-fire uker ekstra fordi jeg ikke rekker å bestille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x8Ugjm

Nei, blir jo ikke helt det samme som i USA, nettopp fordi de hadde forhåndsbestilling og mange vil dermed motta telefonen sin i morgen, på utgivelsesdagen i USA. Her i Norge derimot vil det ikke være forhåndsbestilling. Derfor vil man ikke motta sin på lanseringsdagen, etter som den ikke kan kjøpes før neste fredag. Og vi må nok belage oss på en relativt lang leveringstid uansett, nærmere bestemt 2-3 uker, hvis ryktene stemmer.

Angående klokkeslett så er det ingen som vet dette i dag. Vi må bare vente på nærmere beskjed fra Apple.

Endret av Slettet-x8Ugjm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm

Eller mer bestemt 2-3 uker som kilder sier, fordi Apple har solgt så inni granskauen mange enheter før Norges lanseringsdato og dermed spist opp en stor del av lageret. Men noen sa for litt siden her inne at Apple har et lager reservert til hvert enkelt land, så vi får jo håpe på at det er fakta.

Endret av Slettet-x8Ugjm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hvis salget starter 28. september, så vil jo ikke telefonen være her før 4-5-6 ++ dager senere. Faen heller!

Maks krise.

Jeg regner med at kjeder som elkjøp og spaceworld får inn telefoner til lanseringsdagen, gjelder vel sikkert nettbutikker også

Lenke til kommentar

Fetteren min i Michigan, USA, var en av de første til å forhåndsbestille, og er rimelig sikker på at han kanskje får den I DAG.....ikke i morgen en gang. Goddamn lucky brat! :D

Vil tippe FedEx vil holde pakken hans til i morgen. De har vel ikke lov til å levere den før dato, i så fall er det klart brudd på forholdet mellom FedEx og Apple, og da er han rimelig heldig. Bodde i USA en periode og da bestilte jeg en vare som var fremme i byen jeg bodde to dager før lansering, men den ble ikke levert før på lanseringsdagen.

Men er vel lov å håpe. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Fetteren min i Michigan, USA, var en av de første til å forhåndsbestille, og er rimelig sikker på at han kanskje får den I DAG.....ikke i morgen en gang. Goddamn lucky brat! :D

Kan jeg få ta på , eh, telefonen hans ?

Lenke til kommentar

Anandtech har visstnok ikke fått utdelt review-telefoner (15.09.12: "We'll have a device in a week", http://www.anandtech.com/show/6292/iphone-5-a6-not-a15-custom-core/2) og Anand pleier vanligvis ta seg veldig god tid (type 1-2 uker), pga. at han gjør alt veldig nøye. Han har faste tester og sammenligninger som han skal gjennom. Det er nok derfor fortsatt ei stund før vi får testen (han pleier dog å komme med små pre-reviews før hovedreviewet)

Men, The Verge kommer vel med review i dag? Det blir nok bra!

Lenke til kommentar

Du får den en mnd eller 2 etter bestilling, å tro du får den en uke etter er å tro på julenissen

Det hadde ingen Apple-kunder godtatt, så nei...

--

Nå har OneCall fått nano-sim på lager. Første gang man bestiller SIM-kortet så er det gratis. Bare logg inn og gå til SIM-kort i menyen for å bestille. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...