whistle Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 ^ litt dumt ja. men er vel samme greia i usa. de åpnet jo for forhåndsbestilling 14, men telefonene blir vel ikke sendt ut før 21.. man må vel sitte klar til å bestille 00:00 natt til neste fredag tenker jeg, veit jo ikke åssen trykket blir. vil helst ikke vente tre-fire uker ekstra fordi jeg ikke rekker å bestille. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg har sett at flere bekrefter at det ikke er forhåndsbestilling på iPhone 5, men at den åpnes for salg på apple store norge den 28 september. Det jeg lurte på er hva klokkeslett åpner de for bestilling den 28 september i så fall? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Nei, blir jo ikke helt det samme som i USA, nettopp fordi de hadde forhåndsbestilling og mange vil dermed motta telefonen sin i morgen, på utgivelsesdagen i USA. Her i Norge derimot vil det ikke være forhåndsbestilling. Derfor vil man ikke motta sin på lanseringsdagen, etter som den ikke kan kjøpes før neste fredag. Og vi må nok belage oss på en relativt lang leveringstid uansett, nærmere bestemt 2-3 uker, hvis ryktene stemmer. Angående klokkeslett så er det ingen som vet dette i dag. Vi må bare vente på nærmere beskjed fra Apple. Endret 20. september 2012 av Slettet-x8Ugjm Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvis salget starter 28. september, så vil jo ikke telefonen være her før 4-5-6 ++ dager senere. Faen heller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Eller mer bestemt 2-3 uker som kilder sier, fordi Apple har solgt så inni granskauen mange enheter før Norges lanseringsdato og dermed spist opp en stor del av lageret. Men noen sa for litt siden her inne at Apple har et lager reservert til hvert enkelt land, så vi får jo håpe på at det er fakta. Endret 20. september 2012 av Slettet-x8Ugjm Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hm, hvis det er tilfelle vurderer jeg nesten å kjøpe en med binding/abb på jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvis salget starter 28. september, så vil jo ikke telefonen være her før 4-5-6 ++ dager senere. Faen heller! Maks krise. Jeg regner med at kjeder som elkjøp og spaceworld får inn telefoner til lanseringsdagen, gjelder vel sikkert nettbutikker også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Maks krise er det vel ikke, men nå er jeg klar for ny mobil. De klarer å få ting levert på lanseringsdato i andre land, hvorfor ikke i Norge? Elkjøp og Spaceworld etc. selger ikke uten abb. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Fetteren min i Michigan, USA, var en av de første til å forhåndsbestille, og er rimelig sikker på at han kanskje får den I DAG.....ikke i morgen en gang. Goddamn lucky brat! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Fetteren min i Michigan, USA, var en av de første til å forhåndsbestille, og er rimelig sikker på at han kanskje får den I DAG.....ikke i morgen en gang. Goddamn lucky brat! Vil tippe FedEx vil holde pakken hans til i morgen. De har vel ikke lov til å levere den før dato, i så fall er det klart brudd på forholdet mellom FedEx og Apple, og da er han rimelig heldig. Bodde i USA en periode og da bestilte jeg en vare som var fremme i byen jeg bodde to dager før lansering, men den ble ikke levert før på lanseringsdagen. Men er vel lov å håpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Fetteren min i Michigan, USA, var en av de første til å forhåndsbestille, og er rimelig sikker på at han kanskje får den I DAG.....ikke i morgen en gang. Goddamn lucky brat! Kan jeg få ta på , eh, telefonen hans ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Du har vel rett Martin, høres logisk ut. ThomasM: Neveeeeer! Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det sies i dag fra Apple Norge at det ikke blir forhåndsbestilling av iPhone 5. Enkelte rapporterer dog at salget åpnes fem dager før 28. september. Krysser fingrene for at man kan bestille på søndag 23. september da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Har det begynt å dukke opp goide reviews ennå? Anandtech ble nevnt? Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Anandtech har visstnok ikke fått utdelt review-telefoner (15.09.12: "We'll have a device in a week", http://www.anandtech.com/show/6292/iphone-5-a6-not-a15-custom-core/2) og Anand pleier vanligvis ta seg veldig god tid (type 1-2 uker), pga. at han gjør alt veldig nøye. Han har faste tester og sammenligninger som han skal gjennom. Det er nok derfor fortsatt ei stund før vi får testen (han pleier dog å komme med små pre-reviews før hovedreviewet) Men, The Verge kommer vel med review i dag? Det blir nok bra! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvis salget starter 28. september, så vil jo ikke telefonen være her før 4-5-6 ++ dager senere. Faen heller! Du får den en mnd eller 2 etter bestilling, å tro du får den en uke etter er å tro på julenissen 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Maks maks 2-3 uker hvis du er først ute med bestillingen. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Regner med forhåndsbestilling blir mulig. Ser ikke helt hvorfor de plutselig ikke skal gjøre det denne gangen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Du får den en mnd eller 2 etter bestilling, å tro du får den en uke etter er å tro på julenissen Det hadde ingen Apple-kunder godtatt, så nei... -- Nå har OneCall fått nano-sim på lager. Første gang man bestiller SIM-kortet så er det gratis. Bare logg inn og gå til SIM-kort i menyen for å bestille. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 iPhonen vil ikke bli solgt uten abbo right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå