technicality Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen som har testet ut Jailbreake enda? Erfaringer? Du får da jailbreaket men ikke mye tweaks osv som er tilrettelagt for å bruke det. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Du får da jailbreaket men ikke mye tweaks osv som er tilrettelagt for å bruke det. Hvordan er funksjonaliteten? På jobben har vi Telenor Bedrift og når folk ringer meg via køen får jeg bare opp ett langt nummer. Skulle gjerne fått sett hvem det er som ringer slik man kan med android appen "180" Lenke til kommentar
technicality Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hvordan er funksjonaliteten? På jobben har vi Telenor Bedrift og når folk ringer meg via køen får jeg bare opp ett langt nummer. Skulle gjerne fått sett hvem det er som ringer slik man kan med android appen "180" Helt ærlig foretrakk jeg den utprøvde, stabile ios6 utgaven. Angående 180 app så tror jeg det ikke er mulig på iphone, mener å huske noen ga ett grundig svar tidligere i tråden Lenke til kommentar
technicality Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1556590&view=getnewpost Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1556590&view=getnewpost Vil det heller ikke funke med jailbrake? Æsj da ser jeg meg vel nødt til og selge iphonen og kjøpe meg noe annet da det er dødsviktig og kunne se hvem som ringer... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Forskjellig smak selvfølgelig, men jeg klarer bare ikke å se hvordan det er dødsviktig å vite hvem som ringer når det er et fremmed nr. Kjekt joda, men viktig? Jeg bruker bare å la være å ta den, for så å søke opp og evt ringe tilbake. Men hvis det er en skikkelig dealbreaker for deg, så må du nok tilbake til android ja. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Forskjellig smak selvfølgelig, men jeg klarer bare ikke å se hvordan det er dødsviktig å vite hvem som ringer når det er et fremmed nr. Kjekt joda, men viktig? Jeg bruker bare å la være å ta den, for så å søke opp og evt ringe tilbake. Men hvis det er en skikkelig dealbreaker for deg, så må du nok tilbake til android ja. Som jeg skrev tidligere så bruker jeg mobilen i jobb og når noen ringer inn til jobben blir alt videreført til meg. Da det kommer til meg kommer det ett LANGT nummer. Her skulle jeg gjerne sett hvem som ringte da det er mye selgere og tull som vi egentlig ikke har tid til. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ok skjønner. Jeg skulle også likt å sett dette til iOS, men desverre så er det såpass lukket at ingen apps kan få rettigheter til å gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ok skjønner. Jeg skulle også likt å sett dette til iOS, men desverre så er det såpass lukket at ingen apps kan få rettigheter til å gjøre noe slikt. Må vel være noe som åpner for dette ved en jailbreak Lenke til kommentar
technicality Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Må vel være noe som åpner for dette ved en jailbreak Lov å håpe, men om ingen store "breakthroughs" plutselig skjer i jailbreak scenen. Leser du tråden jeg linket tidligere så ser du hvorfor det er tvilsomt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen som har orginal dockingen til iPhone 5/5S? Er det bare min eller må jeg trykke den ganske hardt ned for at den skal begynne å lade/treffe kontakten? Når jeg tar iPhonen nedi så må jeg liksom trykke ekstra hardt ned videre for at den skal registrere den? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Hvordan er funksjonaliteten? På jobben har vi Telenor Bedrift og når folk ringer meg via køen får jeg bare opp ett langt nummer. Skulle gjerne fått sett hvem det er som ringer slik man kan med android appen "180" Skal ikke Telenor Bedrift ha en app som sjekker opp nummeret hvis noen ringer og du ikke har lagret nummeret?Mener appen heter mbedriftsnett, da må også ditt abbonement være tilknyttet Telenor Bedriftsnett. Dette koster en femtilapp i mnd tror jeg! Her har du appen: https://itunes.apple.com/no/app/mobilt-bedriftsnett/id417227521?mt=8 Endret 26. desember 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
technicality Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Skal ikke Telenor Bedrift ha en app som sjekker opp nummeret hvis noen ringer og du ikke har lagret nummeret? Mener appen heter mbedriftsnett, da må også ditt abbonement være tilknyttet Telenor Bedriftsnett. Dette koster en femtilapp i mnd tror jeg! Her har du appen: https://itunes.apple.com/no/app/mobilt-bedriftsnett/id417227521?mt=8 errr....var nysgjerrig og trykket...får opp en beskjed om at appen ikke er tilgjengelig i den norske appstore... Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 errr....var nysgjerrig og trykket...får opp en beskjed om at appen ikke er tilgjengelig i den norske appstore... Jeg har denne appen. Den søker dessverre ikke opp AKKURAT når noen ringer, men når jeg åpner appen går den inn på en hovedside som heter "Logg" som viser navnene på alle som har ringt, og de jeg har ringt and so on. Kunne ønske den viste direkte når noen ringte .. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg har denne appen. Den søker dessverre ikke opp AKKURAT når noen ringer, men når jeg åpner appen går den inn på en hovedside som heter "Logg" som viser navnene på alle som har ringt, og de jeg har ringt and so on. Kunne ønske den viste direkte når noen ringte .. ikke jeg som postet linken. men OP titter nok innom. sitat fra tråden: Apple tillater ikke integrasjon med dialeren på iPhone, så ingen slik funksjonalitet er mulig. kort fortalt, går det ? i teorien på en jailbreaket telefon, ja, men om noen kommer til å utvikle dette til det norske marked...det blir en annen sak, om du liker iphone såpass hadde jeg kanskje vurdert en billigere android som kunne benyttes til dette formålet.... blir jo såklart mye plunder å måtte gå rundt med to telefoner. den loggen du sikter til, der måtte det ha vært noe telenor måtte stille opp med. Kan se for meg noen teoretiske løsninger men uten å ha nok kunnskaper så må jeg nok desverre bare heve skuldrene og ønske deg lykke til Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Noen med tips til app for fotoeffekter? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei. Er det mulig å få overført kontaktene mine som jeg har på micro sim over til nano sim? Er det en ålreit måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Noen som har orginal dockingen til iPhone 5/5S? Er det bare min eller må jeg trykke den ganske hardt ned for at den skal begynne å lade/treffe kontakten? Når jeg tar iPhonen nedi så må jeg liksom trykke ekstra hardt ned videre for at den skal registrere den? Hadde samme problem. Viste seg at det var lommerusk i ladeporten. Service-karen sa bruk en når eller lignende forsiktig og rengjør. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei. Er det mulig å få overført kontaktene mine som jeg har på micro sim over til nano sim? Er det en ålreit måte å gjøre det på? iCloud. Husker ikke sist jeg lagret kontakter på sim-kortet. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Noen som har problemer med tastatur-snarveier (opprettet selv) i iOS som "forsvinner"? Dette skjer fra tid til annen å blir ganske irriterende i lengden da jeg bruker disse snarveiene hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå