Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får da jailbreaket men ikke mye tweaks osv som er tilrettelagt for å bruke det.

Hvordan er funksjonaliteten? På jobben har vi Telenor Bedrift og når folk ringer meg via køen får jeg bare opp ett langt nummer. Skulle gjerne fått sett hvem det er som ringer slik man kan med android appen "180"

Lenke til kommentar

Hvordan er funksjonaliteten? På jobben har vi Telenor Bedrift og når folk ringer meg via køen får jeg bare opp ett langt nummer. Skulle gjerne fått sett hvem det er som ringer slik man kan med android appen "180"

Helt ærlig foretrakk jeg den utprøvde, stabile ios6 utgaven. Angående 180 app så tror jeg det ikke er mulig på iphone, mener å huske noen ga ett grundig svar tidligere i tråden

Lenke til kommentar

Forskjellig smak selvfølgelig, men jeg klarer bare ikke å se hvordan det er dødsviktig å vite hvem som ringer når det er et fremmed nr.

Kjekt joda, men viktig? Jeg bruker bare å la være å ta den, for så å søke opp og evt ringe tilbake.

Men hvis det er en skikkelig dealbreaker for deg, så må du nok tilbake til android ja.

Lenke til kommentar

Forskjellig smak selvfølgelig, men jeg klarer bare ikke å se hvordan det er dødsviktig å vite hvem som ringer når det er et fremmed nr.

Kjekt joda, men viktig? Jeg bruker bare å la være å ta den, for så å søke opp og evt ringe tilbake.

Men hvis det er en skikkelig dealbreaker for deg, så må du nok tilbake til android ja.

Som jeg skrev tidligere så bruker jeg mobilen i jobb og når noen ringer inn til jobben blir alt videreført til meg. Da det kommer til meg kommer det ett LANGT nummer. Her skulle jeg gjerne sett hvem som ringte da det er mye selgere og tull som vi egentlig ikke har tid til.

Lenke til kommentar

Noen som har orginal dockingen til iPhone 5/5S?

Er det bare min eller må jeg trykke den ganske hardt ned for at den skal begynne å lade/treffe kontakten? Når jeg tar iPhonen nedi så må jeg liksom trykke ekstra hardt ned videre for at den skal registrere den?

Lenke til kommentar

Skal ikke Telenor Bedrift ha en app som sjekker opp nummeret hvis noen ringer og du ikke har lagret nummeret?

Mener appen heter mbedriftsnett, da må også ditt abbonement være tilknyttet Telenor Bedriftsnett. Dette koster en femtilapp i mnd tror jeg!

Her har du appen: https://itunes.apple.com/no/app/mobilt-bedriftsnett/id417227521?mt=8

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Skal ikke Telenor Bedrift ha en app som sjekker opp nummeret hvis noen ringer og du ikke har lagret nummeret?

Mener appen heter mbedriftsnett, da må også ditt abbonement være tilknyttet Telenor Bedriftsnett. Dette koster en femtilapp i mnd tror jeg!

Her har du appen: https://itunes.apple.com/no/app/mobilt-bedriftsnett/id417227521?mt=8

errr....var nysgjerrig og trykket...får opp en beskjed om at appen ikke er tilgjengelig i den norske appstore...

Lenke til kommentar

errr....var nysgjerrig og trykket...får opp en beskjed om at appen ikke er tilgjengelig i den norske appstore...

Jeg har denne appen. Den søker dessverre ikke opp AKKURAT når noen ringer, men når jeg åpner appen går den inn på en hovedside som heter "Logg" som viser navnene på alle som har ringt, og de jeg har ringt and so on. Kunne ønske den viste direkte når noen ringte ..

Lenke til kommentar

Jeg har denne appen. Den søker dessverre ikke opp AKKURAT når noen ringer, men når jeg åpner appen går den inn på en hovedside som heter "Logg" som viser navnene på alle som har ringt, og de jeg har ringt and so on. Kunne ønske den viste direkte når noen ringte ..

ikke jeg som postet linken. men OP titter nok innom.

sitat fra tråden:

Apple tillater ikke integrasjon med dialeren på iPhone, så ingen slik funksjonalitet er mulig.

kort fortalt, går det ? i teorien på en jailbreaket telefon, ja, men om noen kommer til å utvikle dette til det norske marked...det blir en annen sak, om du liker iphone såpass hadde jeg kanskje vurdert en billigere android som kunne benyttes til dette formålet.... blir jo såklart mye plunder å måtte gå rundt med to telefoner.

den loggen du sikter til, der måtte det ha vært noe telenor måtte stille opp med.

Kan se for meg noen teoretiske løsninger men uten å ha nok kunnskaper så må jeg nok desverre bare heve skuldrene og ønske deg lykke til

Lenke til kommentar

Noen som har orginal dockingen til iPhone 5/5S?

Er det bare min eller må jeg trykke den ganske hardt ned for at den skal begynne å lade/treffe kontakten? Når jeg tar iPhonen nedi så må jeg liksom trykke ekstra hardt ned videre for at den skal registrere den?

Hadde samme problem. Viste seg at det var lommerusk i ladeporten. Service-karen sa bruk en når eller lignende forsiktig og rengjør.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...